Skocz do zawartości

CaladanR

Nowy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    Outback MY15 SBD

Osiągnięcia CaladanR

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Ja wziąlem testowy, roczny, Outback SBD z przebiegiem 34 tys. Teraz mam 110 tys, po drodze wymiana EGR i radia, ale to zwykle awarie. A 70 tys PLN robi różnicę:)
  2. A jakie obroty ma silnik kiedy objaw występuje? Może skrzynia przy takim manewrze utrzymuje zbyt niskie obroty silnika? Czy w dieslu jest SI Drive? Jeśli tak, to czy dzieje się tak również w trybie S, czy tylko I? A swoją drogą to jest jakieś fatum. Diesle z manualem szarpały jak dzikie przy ruszaniu na z imnym silniku (znam niestety z autopsji) a automaty szarpią przy hamowaniu silnikiem. generalnie obroty są takie jak zawsze - czy szarpie, czy nie, tu nie widzę ròżnicy:). SBD nie ma trybòw pracy silnika.
  3. Ostatnio coś zauważyłem odnośnie tego problemu - sprawdzcie proszę po tym szarpaniu auto na zewnątrz. U mnie zawsze po zdarzeniu bardzo wyraźnie czuć zapach mocno startych klockòw z tylnych kòł. Może coś tu się dzieje z hamulcami?
  4. Też najcześciej zdarzało mi się to przy zimnym silniku, ale ròwnież przy temperaturach wyższych, chociaż ostatnio wystąpiło po godzinie jazdy, krotkiej przerwie i ponownym odpaleniu. Czyżby jakiś dynks w tym modelu?
  5. Podłączę się, u mnie jest (chyba) tak samo. Co jakiś czas podczas zwalniania z predkości od ok 80-70 do ok 30 km/h zaczyna się szarpanie auta, prawie jakby dusił się na zbyt wysokim biegu. Co przy bezstopniowej skrzyni CVT jest dość ironiczne. Jaka może być tego przyczyna? auto ma 43 tys. co dziwne obroty silnika na obrotomierzu nie "pływają". Objaw znika przy redukcji łopatkami. Diagnostyka milczy, ale mamy jeszcze sprawdzać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...