Jump to content

Kriss83

Nowy
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About Kriss83

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna

Recent Profile Visitors

162 profile views
  1. Jeszcze nie kupiłem trzeba jeszcze trochę poczekać. Co do STI zawsze mi się marzyło ale niestety nie ta półka cenowa, mam nadzieję że chociaż WRX-a uda się kupić, a 230 czy 265KM by mi wystarczyło w porównaniu z tym co teraz mam 75KM. A spalanie miałbym takie same
  2. Dzięki koledzy za zainteresowanie się moim tematem i za wszystkie odpowiedzi. Z dnia na dzień coraz bardziej zagłębiam się w tematykę forum i jak czytam z jaką pasją piszecie o swoich świnkach to widać, że warto gonić za marzeniami. Teraz też coraz częściej chodzi mi po głowie czy iść za głosem rozumu i na początek kupić imprezę 2,0 N/A czy odczekać i posłuchać serca i kupić WRX . Wolnego ssaka na wiosnę dam radę kupić, jednak na WRX-a to gdzieś dopiero na wiosnę ale 2019 mógłbym sobie pozwolić. Oj będzie dylemat, zobaczymy jak się z kasą ułoży i co wygra serce czy rozum. No chyba że wygra cierpliwość i nie pozwoli tak długo czekać na subaryne
  3. Na początek to będzie raczej wolny ssak lubię pojeździć dynamicznie, ale żadne upalanie torowe mnie nie interesuje szkoda auta (no jedynie polatanie bokiem zimą), no i stan techniczny jest dla mnie ważny i na eksploatacji nie oszczędzam. Widziałem na allegro, że pojawiają się WRX GH w granicach 34-37k, ale niewiem czy warto w takie inwestować. Wolę kupić coś tańszego i słabszego i mieć zapas kasy na coś nieoczekiwanego. Nie jest sztuką kupić WRX, a sztuką jest go utrzymać i z takiego założenia wychodzę.
  4. Nigdy nie myślałam nad autem z LPG, a spalanie na poziomie 12-13l jakoś mnie nie przeraża bo moje polo potrafi więcej wciągnąć. Z drugiej strony to oszczędność na paliwie, a w moim przypadku zawory bym musiał regulować co 4-5 lat (przy interwale 50k). Na jakie głównie koszta początkowe muszę się nastawić i czy na pakiet startowy starczy rezerwa powiedzmy 3-4k
  5. Witam wszystkich forumowiczów. Stało się dopadła mnie choroba zwana subaru mania . Przyszła pora aby wymienić furmankę na coś nowego wybór padł na impreze z lat od 2005 w górę, którą będę chciał kupić w najbliższych miesiącach. Moje preferencje to min 150KM oczywiście Pb w manualu i kwota 25-30k chyba że uda się jeszcze coś uskrobać. Bardzo mocno się zastanawiam jednak nad kupnem lanosa bo sedanem jeżdżę ostatnie 9 lat i jest trochę mało funkcjonalny, a auto będzie do jazdy na codzień. Sedana co prawda nie przekreślam bo wszystko zależy w jakim stanie trafi się egzemplarze. Teraz do sedna. Na temat starszych modeli imprezy na forum przeczytałem dużo ciekawych informacji, jednak na temat lanosa jest tego bardzo niewiele. I tu kilka pytań do użytkowników: jakie są orientacyjne koszta serwisu imprezy GH części eksploatacyjne, robocizna, wytrzymałość elementów zawieszenia, hamulców, wymiana płynów. Doczytałam, że wymiana rozrządu i regulacja luzów zaworowych należą do najdroższych operacji. Czy z podstawowymi czynnościami serwisowymi poradzi sobie każdy dobry mechanik, bo mam takiego co serwisuje mi auto oraz golfa mk6 GTI mojego brata i jesteśmy z niego zadowoleni ale subaru to on chyba jeszcze nie miał bo u mnie w mieście jeździ tylko kilka foresterów. Do poważnych napraw to szukał bym sprawdzonych i polecanych tu serwisów. Przepraszam za taki długi poemat, ale chcę się dowiedzieć jak najwięcej przed zakupem i liczę na waszą pomoc.
  6. Hej Jako nowy użytkownik, chciałbym przywitać wszystkich subaromaniaków. W przeciągu najbliższych kilku miesięcy planuję zakup mojej pierwszej subaryny. Mój cel to impreza od lat 2005 w górę albo sedan albo lanos wszystko zależy od stanu konkretnego egzemplarza, kwota 25-30k moc min 150KM. Obecny mój pojazd to vw polo classic z 96r, 1,6Pb moc 75KM, jednak po 10 latach użytkowania czas na zmianę. Liczę iż grono forumowiczów pomoże w wyborze i zakupie odpowiedniego egzemplarza. Pozdrawiam Kriss.
×
×
  • Create New...