Jump to content

agrest0

Nowy
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About agrest0

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    w-wa
  • Auto
    Forester 2.0XT Platinium
  • Zainteresowania
    wiele ich ale glownie paralotniowanie i nuranie oraz czasem zeglowanie :)

Recent Profile Visitors

79 profile views
  1. Hej. Mam wiecej info w temacie. Bylem dzisiaj w jarcarservice. Super profeska podejscie. Polecam. Dzwiek ktory slysze pojawia sie kiedy mocno depne. Turbo daje wtedy max doladowanie. Przy wysokim cisnieniu na jakiejs nieszczelnosci spada cisnienie (widac to na tym zegarku z doladowaniem) po czym turbo znowu doladowuje na maksa, cisnienie chwilowo rosnie i znowu spada na nieszczelnosci (na zegarku widac wahania cisnienia - takie skakanie cisnienia gora dol). Kolektor byl zdejmowany bo tez bylo podejrzenie ze to uszczelka. Niestety nieszczelnosc jest gdzie indziej. Ponoc potrzebny jest demontaz turbo Jade z tym do ASO zobaczymy co wymysla. Dodam tylko ze ma to wplyw na osiagi. Samochod sie tak nie zbiera przy mocnym przygazowaniu. Terkotania nie slychac jesli przyspiesza sie liniowo a nie nagle.
  2. Dzieki za info. Wiesz, moze jest faktycznie tak jak pisze Szmiglo, moze to oslona? Tylko ze w prawie nowym samochodzie??? Kolego Szmiglo, jest jakies konkretne miejsce na ktore trzeba by bylo zwrocic uwage? Czego szukac?
  3. Panowie, ja o samochod dbam, nawet przesadnie, cos jak PetrK. Swoj poprzedni sprzedalem z przebiegiem prawie 400tkm a mechanik na przegladzie nie wierzyl i jak sam mowil dawno nie spotkal tak zadbanego samochodu. Z tym grzechotaniem jezdze bo ja na prawde bardzo zadko musze przycisnac a tylko wtedy mam takie zachowanie i liczylem tez troche na to ze cos sie jakos bardziej wysypie zeby nie bylo "Panie ten typ tak ma", albo "ja tu nic nie slysze, cos pan wymysla". Niestety z ASO mam bardzo zle doswiadczenia ale to temat na inny watek. Udowadnianie im ze cos jest zrypane mocno mnie irytuje. Pomysl jest taki zeby wczesniej pojechac do porzadnego ale prywatengo serwisu Subaru gdzies w okolicy w-wy, poprosic ich o przeglad a pozniej z ich opinia do ASO. - dzieki za namiar z klima. Kolo biura mam porzadny serwis volvo. Bylem u nich zeby przeserwisowac klime. Wiecie ile mi zaspiewali? 2tysie (uzupelnienie gazu + robocizna). Wiem ze ASO Subaru nawet na nowym gazie robi to duzo taniej wiec zrobie to przy okazji reklamacji. Na razie gaz jest bo klima chlodzi. - w miedzyczasie znowu zaswiecila sie kontrolka SRS. Dziwne bo zgodnie z instrukcja po paru bledach powinna sie zaczac swiecic ciagle. W kazdym razie dzieki za pomoc. Jak tylko bede wiedzial co i jak, podziele sie z Wami.
  4. Trzeba bedzie. Boje sie tylko czy samochod wytrzyma wyjazd wakacyjny bo przed nim na pewno juz nigdzie nie zdaze. Za dlugo z tym czekalem.
  5. Czesc. Przeszukalem juz troche forum ale nie znajduje nic co by pasowalo do mojego przypadku. Forek ma ok. 60tkm (olej w CVT jeszcze nie wymieniany - trudno podjac decyzje statycznie czy dynamicznie). Terkotanie czy tez grzechotanie pojawia sie w momencie mocnego przyspieszenia. Np. jade 90 ale potrzebuje kogos wyprzedzic czyli na chwile mocno przyspieszyc. Nie wiem dokladnie skad dobiega ten dzwiek ale na pewno lewa przednia czesc samochodu. Probowalem nagrac to kamerka samochodowa ale nic nie slychac. Dla uch dzwiek jest bardzo wyrazny. Co wiecej. Odnioslem wrazenie ze w momencie pojawienia sie dzwieku samochod jak by "nie lapal" i nie mial pelnego momentu. Niby silnik wyje, powinien grzac a terkocze i jakos tak sie nie moze zdecydowac :/ Tzn przyspiesza ale to nie to. Czasami jest tak ze jak by zaskakuje i wtedy czuc ze zaczyna mocniej przyspieszac. Z innych objawow ktore moga byc powiazane ale nie musza: - chyba musze pojechac na geometrie bo pojawilo sie piszczenie na zakretach przy wolnych czy szybszych manewrach. W nic nie przydzwonilem. Jezdze ostroznie i prawie zgodnie z przepisami - przy wlaczonej klimie slychac jakies padajace lozysko. Na pewno od klimy bo cichnie zaraz po jej wylaczeniu. Dodatkowo slychac to na rozgrzanym. Przy uruchamianiu tego nie ma ale po powrocie z trasy raczej zawsze. - ostatnio sporadycznia wlacza sie/nie gasnie kontrolka SRS. Czasami po prostu nie zgasnie po uruchomieniu silnika. Czasami zapali sie podczas jazdy. Na razie zdazylo sie to piec razy w roznych odstepach czasu i roznych warunkach pogodowych - aaa... i jeszcze jedna rzecz. Przy manewrowaniu w garazu, duzy skret i lekkie podjezzdanie, slychac tak jak by jakas stara sparciala guma puszczala na laczeniu z metalem. Takie strzelanie. Natomiast mocne wychylenie kierownicy wydaje takie same dzwieki jak moj pierwszy samochod (Astra I) z uszkodzona maskownica i przebiegiem prawie 500tkm. To chyba tyle bo to ze klima slabo chlodzi to chyba nie musze pisac, ze klapa bagaznika piszczy to chyba tez nic nadzwyczajnego. Ktos cos moze podpowiedziec? Samochod jeszcze pare miesiecy na gwarancji wiec jesli to cos powaznego wolal bym zeby szybko sie z tym uporac. Pozdrawiam Jarek
  6. Czesc Juz oficjalnie witam wszystkich użytkowników, miłośników i pasjonatów subaru. Właśnie dołączył do naszej rodziny nowy forek 2.0XT w wersji platninium. Emocje przy odbiorze jak przy lądowaniu na księżycu. Teraz czas ochłonąć i od razu pytanie. Co radzicie zrobić w nowym samochodzie na początku? Myślę o zabezpieczeniu lakieru. Na przód pewnie folia a boki, tył i góra caramika. Co o tym myślicie? Możecie polecić jakiś zakład świadczący takie usługi na wysokim poziomie. Najlepiej w w-wie ale nie koniecznie. Pozdrawiam i wracam do studiowania instrukcji. W poprzednim samochodzie, dowiedziałem się po paru latach że mam podgrzewane lusterka i to tylko dzięki temu że ktoś mi jedno zbił
  7. agrest0

    LPG w Subaru

    Bardziej chodzilo mi o emalie... ale dzieki
  8. agrest0

    LPG w Subaru

    Hej. Podrzuci ktos namiar na Jako - chcial bym zadac pare pytan a nie moge znalezc kontaktu. qrczaczek, ciagle sie wacham miedzy 2.0i a 2.0XT :/
  9. agrest0

    LPG w Subaru

    Hej Miałki, Bardzo dziękuję. Własnie w strone tego modelu się skłaniam. Troche odstrasza cena tego PRINS'a ale w moim przypadku powinno sie to szybko zwrocic (roczne przebiegi mam na poziomie 30tys). Moze wiesz jak w przypadku tego typu instalacji wyglada pozniej temat regulacji zaworow? J.
  10. agrest0

    LPG w Subaru

    Witam Wszystkich, Jestem nowy na forum ale jesli dobrze pojdzie to pewnie bede stalym bywalcem. Witajcie! Zagladam do Waszego forum juz od jakiegos czasu poniewaz nosze sie z zakupem Forka. Problem polega na tym ze juz zglupialem i nie wiem jaki silnik brac. Pisze tutaj poniewaz na 100% bedzie podlegal zagazowaniu. Zrobilem juz na gazie jakies 600tkm w oplach i miskach wiec wiem czym to smierdzi. Chcial bym zeby samochod nie byl totalnym mulem bo lubie czasem przycisnac ale nie potrzebuje samochodu sportowego. Znalazlem duzo watkow ale przewaznie dotyczacych satrszych modeli. Ja chce kupic cos w miare nowego. Tak do dwoch/trzech lat. W sumie do wyboru mam chyba tylko dwa silniki. 2.0XT i 2.5 z usa. Pewnie ktos juz gdzies o to pytal ale jakos nie moge sie dokopac. Jesli ktos moze pomoc w tym wzgledzie albo podpowiedziec cos odnosnie modeli bede wdzieczny. Aha, zastanawialem sie tez nad outbackiem ale wybor jest niewielki wiec odpuscilem. Pozdrawiam Jarek
×
×
  • Create New...