Ja osobiście czekam na to co będzie dostępne - myślałem o sciągenieciu 2,5 z zagranicy ale nie chce mi się w to bawić, obstawiam się pojawi się 2.0 i eboxer u nas pytanie tylko jak będzie wyglądała sprawa ceny.
Wiekszość patrzy przez pryzmat I/II bo dawało to super osiągi i właściwości jezdne w terenie (nie bez powodu mówią że to po prostu kombi trochę wyżej podniesione) i w sumie tak wyglądało dopiero III/IV wygląda jak dla mnie jak SUV. Osobiście nie oczekuje od takiego samochodu niesamowitego przyspieszenia ale oczekuję że jak pojadę gdzieś poza szosy to da radę - wiem że to trochę wbrew "SUV" ale jeżeli chciałbym samochód który będzie miał dobre przyspieszenie to kupiłbym coś pokroju RSa czy Cupry.
Wielka szkoda że akcyza płacona jest od pojemności a nie od emisji co mogłoby być lepszym rozwiązaniem.
A wracając do właściwości to kąt natarcia 4 generacji 25 w piątej mamy ~20 szkoda bo myślę że konstrukcyjnie można było to osiągnąć.
Jak dobrze pamiętam to @Dyrekcja w jednym z postów pisała że coś wiadomo będzie na początku roku jak nie to po salonie w Genewie już na pewno.