Skocz do zawartości

yogmen

Nowy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O yogmen

  • Urodziny 25 Stycznia

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Ford Focus :)

Ostatnie wizyty

227 wyświetleń profilu

Osiągnięcia yogmen

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

2

Reputacja

  1. yogmen

    E-Boxer

    Przy tej pojemności baku to na prawdę słabo. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. yogmen

    E-Boxer

    No i jak jak wrażenia?? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Idealnie jakby mieścił się w limicie 165k
  4. Jak tam czytam to sam już nie wiem co sądzić i chyba nie wyrobię finalnego zdania do momentu kiedy zasiądę za kierownicą MY20 biorąc pod uwagę moje nędzne 1.6 i 125KM to mogę poczuć sporą różnicę - mam nadzieję że w Krakowie dotrzymają słowa i zadzwonią biorąc pod uwagę że dane kontaktowe wylądowały na żółtej karteczce. Ciekaw jestem ile kosztowałby Forek z 2.5 tym który jest za naszą wschodnią granicą uwzględniając wszystkie kary etc.
  5. yogmen

    E-Boxer

    O kurcze no to nawet jak bym chciał to nie załapię się na pierwszy rzut samochodów. A jeszcze pytanie do @Dyrekcja w wersji na rynek USA jest wersja z brązową skórzaną tapicerką czy u nas też się taka pojawi?
  6. Ja czekam kiedy pojawi się w jakimś salonie na zdjęciach to jedno na żywo co innego no i liczę na możliwość kursu po Krakowie Chyba że @Dyrekcja użyczy na jazdę testową?
  7. Jeżeli już to https://www.toyota.pl/download/cms/plpl/toyota-rav4-2019-katalog_tcm-1015-1534952.pdf 36 strona albo toyota ściemnia albo jestem kiepski z matematyki ale 120KM elektryka i 176KM spalinowego nie daje łącznie 222KM Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Dlatego ja czekam na możliwość jazdy i jakieś pierwsze realne testy. Bo pytanie jak zachowa się samochód przy mocniejszym wciśnięciu gazu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Niestety moc systemowa nie jest podana poza tym taki silnik elektryczny raczej nie widzę by wpływał na przyspieszenie aż tak znacznie, będzie miał na pewno znaczenie w mieście i tam wpłynie na zużycie paliwa ale tez cudów bym nie oczekiwał.
  10. yogmen

    Nowy XV II-generacji

    Tak się zastanawiam czy w wersji 2.0 jeszcze się pojawi - w Czechach jest dostępny dalej w sprzedaży a u nas? Ktoś coś wie poza tym że normy etc. ?
  11. To by się zgadzało. To co wyprawiaja z XV jak dla mnie niesamowite. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Ja osobiście czekam na to co będzie dostępne - myślałem o sciągenieciu 2,5 z zagranicy ale nie chce mi się w to bawić, obstawiam się pojawi się 2.0 i eboxer u nas pytanie tylko jak będzie wyglądała sprawa ceny. Wiekszość patrzy przez pryzmat I/II bo dawało to super osiągi i właściwości jezdne w terenie (nie bez powodu mówią że to po prostu kombi trochę wyżej podniesione) i w sumie tak wyglądało dopiero III/IV wygląda jak dla mnie jak SUV. Osobiście nie oczekuje od takiego samochodu niesamowitego przyspieszenia ale oczekuję że jak pojadę gdzieś poza szosy to da radę - wiem że to trochę wbrew "SUV" ale jeżeli chciałbym samochód który będzie miał dobre przyspieszenie to kupiłbym coś pokroju RSa czy Cupry. Wielka szkoda że akcyza płacona jest od pojemności a nie od emisji co mogłoby być lepszym rozwiązaniem. A wracając do właściwości to kąt natarcia 4 generacji 25 w piątej mamy ~20 szkoda bo myślę że konstrukcyjnie można było to osiągnąć. Jak dobrze pamiętam to @Dyrekcja w jednym z postów pisała że coś wiadomo będzie na początku roku jak nie to po salonie w Genewie już na pewno.
  13. Hmmm miało być o nowym Forku tymczasem równamy go do samochodów które nawet nie są jak dla mnie w tej samej klasie. Chętnie dowiedziałbym się czy @Dyrekcja coś więcej wie na temat nowego Forka. Bardzo ciekaw jestem eBoxera. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...