Skocz do zawartości

cornholio

Nowy
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Legacy 2.0 MY06 DOHC

Ostatnie wizyty

306 wyświetleń profilu

Osiągnięcia cornholio

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Witam. Właśnie odebrałem samochód od mechanika. Na szczęście to nie panewka hałasowała tylko zmienne fazy rozrządu a dokładnie górne lewe koło ( w sumie z jego okolicy słyszałem ten dźwięk) Został dolany olej i wszystko ucichło Niestety pozostaje na przyszłość zrobić głowice i wymienić pierścienie bo pewnie są zapieczone, skoro bierze olej,ale to już drobnostka w porównaniu do tego co mogło mnie czekać...
  2. Nie wiem co się stało. Na wakacje zrobiłem trasę z 2,5 tys km, poziom oleju się nie zmienił, a tu taka kosztowna niespodzianka. Silnik zostanie jutro rozebrany i poznam werdykt. Mam nadzieję, że wał korbowy będzie się nadawał do przeszlifowania. Niestety przez ostatnie 10 lat przyzwyczaiłem się, że poziom oleju w poprzednim samochodzie (mitsubishi) sprawdzałem co rok przy wymianie...
  3. Niestety będzie bolało... W mojej miejscowości 3000 wołają za samą robociznę. do tego wał, panewki, chłodnica oleju, itp... wyjdzie z 7000 ehhh. Właśnie sprawdziłem poziom oleju. Niestety oleju brak Co dziwne, bo miesiąc temu robiłem dolewkę i było trochę pod maxem Przynajmniej znam przyczynę i wiem, że to moje niedopatrzenie. Ciekawe dlaczego kontrolka oleju się nie włączyła...
  4. Jakie koszty, choć to w zasadzie różne silniki?
  5. Trochę mnie zmartwiłeś. A czy przy obróconej panewce nie stukało by cały czas? U mnie tylko czasami...
  6. Witam. Mam problem z terkotem z okolicy silnika. Film umieściłem na YT pod adresem. Czy ma ktoś może jakieś spostrzeżenia? Nie mogę dokładnie zlokalizować tego dźwięku, a do serwisu jadę dopiero w sobotę. Trochę się niepokoję. Z góry dzięki za pomoc
  7. Sprawdziłem ten pin miernikiem. Niestety na nim jest cały czas napięcie 12V, nawet jak wyciągnę kluczyk ze stacyjki...
  8. A ja się pochwalę swoim dziełem. Jeszcze nie ukończone... Nexus 7. Wygląda jak fabryczne
  9. Akumulator jest nowy markowy, ale przeczyszczę jeszcze klemy i zobaczymy... Co do tego pinu 6 ( +12 volt memory) sprawdzę go miernikiem, czy jest napięcie po wyłączeniu radia... Wydawało mi się że do remote zawsze powinien być "power antena+" opisany jako (to antenna amplifier), który powinien uruchamiać się po włączeniu radia...
  10. Witam. Mam problem ze zmieniarką CD, po rozłączeniu (podpinałem wzmacniacz) i ponownym podpięciu radia nie działa CD (nie mogę przełączyć na CD) Na początku coś mieliło w radiu (zacięta płyta), po rozłączeniu akumulatora przestało mielić, ale problem z CD pozostał. Nie mogę przełączyć na CD, nie mogę wsadzić płyty FILM Kolejny problem to sprawa REMOTE wzmacniacza. Podłączyłem przewód remote pod kostkę radia pin 14 (power antena+/amplifier). Niestety napięcie na tym pinie jest cały czas po przekręceniu zapłonu na ON, a powinno być tylko po włączonym radiu. Po wyłączeniu radia cały czas jest napięcie, a wzmacniacz działa cały czas. Czy ktoś miał podobny problem. Z góry dzięki
  11. cornholio

    Audio w Legacy

    Witam. Podłączam się pod temat, ponieważ nie chcę zakładać nowego. Wczoraj wytłumiłem drzwi przednie w legacy 06 i wymieniłem głośniki na jakieś stare Infinity Kappa 56.7CS. Muszę przyznać, że jak dla mnie to dźwięk rewelacja. Wszystko to pod radio GX 204LE bez wzmacniacza. Zakupiłem już wzmacniacz i SUB JL Audio e4300 i 10W0v3-4. Wzmacniacz podepnę pod przód a dodatkowe 2 kanały zmostkowane pod SUBa. Teraz pytanie, czy ktoś ma rozpisaną kostkę z przewodami do tego radia? Muszę odpiąć pierdzące głośniczki z tylnych drzwi i podpiąć sygnał pod SUBa. Chyba, że jest jakieś osobne wyjście na Subwoofer w tym radio, bo gdzieś widziałem takie OEM pod siedzenie... Fotka drzwi
  12. Ten sam mechanik, ale stałem nad nim i pilnowałem... Rozrząd poskładany, nie obyło się bez problemów w sumie przez paski Mitsuboshi (nie miały znaków) trzeba było liczyć zęby. Pasek idealnie na znakach, koła in/ext trochę przestawione o ząbek po zwolnieniu napinacza. Silnik odpalony i chodzi bez problemów...
  13. Dziś mechanik rozebrał rozrząd. Co się okazało- rozrząd przesunięty o ząbek, a do tego półokrągła blaszka (osłona rozrządu) nad kołem przykręcona tak, że obcierała o pasek rozrządu (powstał wżer). Pasek do wymiany.... Echhhh Ci mechanicy...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...