Skocz do zawartości

RadekSubaru

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Elbląg
  • Auto
    Subaru Forester 2.0 122KM 2001

Osiągnięcia RadekSubaru

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. 1. Jakie świece? jaki odstęp, powierzchnia elektrord? 2. Jakie kable WN. 3. Jaka kompresja na cylindrach? 4. Jaka instalacja? 5. Jaka cewka? Szarpanie w tym zakresie z reguły związane z elektryką, niektóre kable w ogóle nie nadają sie do gazu np. Janmory lini eco. Należy uważać także przy montażu, żeby nie stykały się z metalowymi elementami, iskra też potrafi tam przeskoczyć. To samo ze świecami im większa kompresja tym iskrze trudniej przeskoczyć, tym bardziej że to gaz, można wtedy spokojnie stosować świece z mniejszym odstępem od elektrod 0,7mm, czy nawet jakieś platynowe, irydowe.
  2. W elblągu bieda w temacie subaru. Jak mechanik słyszy słowo subaru to odwraca się na pięcie. Chcę się wybrać do Gdyni na sprawdzenie zworów. Instalacja gazowa STAG-a, 5-cioletnia. Moje kilometry plus poprzednich własciciele sprawdzone po VIN-ie to niecałe 35tys na gazie, przy 220tys łącznie
  3. Panowie dzięki za liczne odpowiedzi na forum i pw. Sprawdzałem u dwóch gazowników i wskazują na zawory. Czy różnica 2 bar pomiędzy skrajnymi wartościami może powodować faktycznie taki efekt?
  4. Witam Podczas przyśpieszania na LPG czuć wyraźne szarpanie w zakresie obrotów 1,5-2,5k. Na benzynie działa poprawnie, aczkolwiek jak stoi na jałowym to czasem czuć nierówną pracę. Z elektryki zamontowano: nową cewkę, nowe przewody, nowe świece, czujnik spalania stukowego, filtr powietrza Kompresja na cylindrach: 12,5 12 11 10,5 Podmiana listw wtryskowych LPG nie wyeliminowała szarpania, aczkolwiek zredukowała. Co może być? Czy takie objawy kwalifikują się do regulacji zaworów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...