Jump to content

vonsal

Nowy
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by vonsal

  1. Zanim ich ewentualnie "obsmaruje", pojade do nich pogadac. Zobaczymy co powiedza, jak sie zachowaja. Wlasciciel moze nie miec swiadomosci o gospodarnosci czlowieka, ktory go reprezentuje, albo moze mechanik taki kreatywny...no zobaczymy, jak sie rozmowa potoczy.
  2. ano istnieja...na fakturze mam piasty oryginal, a wlozyli czajna...
  3. Ktos tam pewnie sprawdzil - to sie nazywa doswiadczenie wowczas mozna bazowac na czyjejś praktyce i wiedzy. Sam jestem przed zamontowaniem tylnej (tylnych) i zdziwilem sie po prostu opinia, ze kolega zdjal rozporke, aby buda dluzej wytrzymala...Robie wreczodwrotnie
  4. To z usztywnieniem zapewnionym przez rozporke chyba jednak dluzej buda wytrzyma...czy sie myle?
  5. Tak dla informacji - jeden ze znanych serwisow podwarszawskich zalozyl "nieco" inne piasty niz figuruja na fakturze...bede wyjasnial. Oryginalne piasty i odpowiednie lozyska wyeliminowaly sprawe.
  6. Byl raz tylko jeden objaw, niekoniecznie zwiazany. Zalozony zostal drugi przekaznik - do obserwacji.
  7. Czołem, wywalilo mi juz drugi raz blad sterownika pompy paliwa... "Ktos cos" - jak to sie mowi? Wiem, ze sterownik siedzi sobie w bagazniku obok IC szpraja i ze mozna go wymienic... Ale co de facto oznacza ten blad i jak rozwiazac przyczyne?
  8. tak, to by sie zgadzalo...tylko dziwne jest dla mnie to lozysko, na ktorych przejechalem 3tys km i to lajtowo... nie wiem co mi tam zalozyli wowczas, ale cos tu nie gra. Jesli wysraly sie te lozyska, to pytanie czemu tak szybko i czy nastepnych podobny los nie spotka rownie szybko. No i ten efekt jest mocno wkur...jak sie idzie, bo nigdy niewiadomo jak bedzie z tym hamulcem...
  9. no wlasnie to nawet przy jezdzie typowo po bulki, + no moze troche ambitniej. A tarcze przod, klocki, piasty lozyska - 3 tys km i nie skrzywilem ich raczej na pewno. Pilnuje tego. Gładkie brembo. Na szarpaku widac od spodu jak chodzi na lozysku, ale zeby to mialo taki wplyw? No i tak jak piszę - 3 tys km zalozyli mi nowe lozyska... A to nie kwestia serwo? ps. o... Holowczyc mial kiedys podobny problem
  10. Cześć, STI 04, nowe tarcze, klocki, przod tyl, regeneracja zaciskow, wymiana plynu hamulcowego. 3 tys km zalozone nowe piasty (5x100) i lozyska. I teraz problem: co jakis czas pedal hamulca jakby wpadal glebiej podczas hamowania, tak jakby trzeba bylo napompowac pedalem. a niekiedy, tzn. przewaznie bierze z odpowiedniego momentu. Czy to moze byc kwestia lozysk niewlasciwych i tloczek sie chowa??
  11. ile wynosi kosmiczna kwota za ten prog?
  12. Mial ktos klopoty ze spawami/zgrzewami punktowymi seryjnymi w bagazniku, ze mu sie rozlazly? Nie mowie tu o jakichs rajdowkach niewyspawanych w pore czy cos, tylko pytam o serie.
  13. aktualne to to? one podobno wytrzymuja tak do 150tys i siadaja...
  14. a zna ktos Piotra Fukowskiego z Baniochy? pod kątem blacharsko - lakierniczym i antykorozyjnym. Ktos robil, ma zdanie?
  15. ile przejechala? Nie jeczy/nie miauczy? Ile PLN? Gdzie regenerowales? Jaki koszt? Tak, tylko pytanie, ile ta uzywka jeszcze pociagnie...i w jakim jest stanie...
  16. Czołem, czy pompa wspomagania w GD jest wspolna w STI i WRX? A moze i z wolnossakami? Warto to regenerowac? Jesli tak, to polecicie cos? Jedna opinie dzis slyszalem, ze nie warto, a regenerowana pompa rozpadla sie....po jednym kilometrze Jakies sensowne zamienniki wchodzą w grę?
  17. Ja nie polecam. Robilem tam Focusa dawno temu, chyba 2011, po dwoch latach zaprowadzilem do autowisu (w tym roku zlikwidowanego niestety) i potem jeszcze Mitsubishi tam robilem (autowis). Fakt, troche reliktu PRLowskiego bylo, ale robota rzetelna. Za to Wyszynski okazal sie niedokladny, nawet nakladek na progi nie sciagneli itd.
  18. Faktycznie dobrze te wyglada.... rozumiem, ze to lekka dosc felga po ile takie OZety w 7.5"?
  19. kuuurde...ten blob wygląda idealnie. Czy te felgi były rowniez 17"?
  20. Poklikalem na tej stronie 4mat, ale jakos wybor do GD - dywanik kierowcy jakos nie ma mojego ksztaltu w blobie....:/ Pytanie moze z innej beczki nieco - gdzie kupic dywaniki jakies firmowe, z logiem STI albo prodrive? czy cena bedzie na tyle abstrakcyjna, ze wroce na alledrogo?
  21. Co do tych nakretek, to tez wlasnie nad nimi dumam, bo niebieskie mi pasują i podobaja sie D1 Spec podobno masa podrobek, ale tu chyba sensowny sklep? Aczkolwiek nazwa sklepu nieco lipna http://mtuning.pl/Kute-nakretki-D1Spec-HEX-1-25-blue,p,772
×
×
  • Create New...