Jump to content

seito88

Nowy
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About seito88

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Subaru Legacy 2.0 Celebration 2005
  1. Zastosowałem się do Waszych rad tj. wymieniłem zaworek PCV z Rinzosilem na gwint (popuszczał na pewno, było po nim widać), wymieniłem olej na Mobil 5W50, razem z filterm oleju oczywiście. Od tej pory po jakichś 5000 km zużycie oleju zerowe, aż się zaczynam zastanawiać czy to normalne w Subaru Dziękuję wszystkim za pomoc
  2. O ile dobrze zrozumiałem, to chodzi o materiał do uszczelnienia zaworka PCV przy wkręcaniu w blok silnika, serwisówka podaje właśnie Three Bond 1105, ja u siebie dawałem Reinzosil, akurat taka mi została po składaniu silnika do Civica. Działa ok, nic nie cieknie, także proponuje podjechać do motoryzacyjnego i zapytać o silikon do pokryw zaworów i misek olejowych (tak zwana uszczelka w płynie), pewnie każda da radę (oczywiście przeznaczona do silników samochodowych). O to mi właśnie chodziło, dziękuję.
  3. Czym ze środków dostępnych w Polsce mógłbym zastąpić Three Bond 1105 do uszczelnienia zaworka PCV?
  4. OK, dzięki wszystkim za pomoc, zastosuję się do porad i dam znać co z tego wyniknie
  5. Ten odpowietrzający skrzynię korbową? Spróbuję tego Mobilka, nie sądziłem, że Lotos jest taki zły, różnica w cenie w zasadzie niewielka.
  6. No właśnie zapomniałem napisać, że olej jest świeży (około 2000 km) zwyczajowy cykl jaki auto przechodzi to odpalenie -> wyjazd z garażu (na reduktorze) -> jazda pod górkę (już bez reduktora oczywiście) aż do 90 km/h (tu się górka kończy). Do miasta mam 8 km więc w mieście silnik już jest nagrzany. Obroty trzymam między 2 a 3 tysiące. No właśnie widziałem, że po wymianie pierścieni potrafi się zużycie oleju nawet pogorszyć.
  7. Hehe... Ciekawe ile bierze za taką naprawę
  8. Jako nowy na forum w pierwszej kolejności chciałem się przywitać: dzień dobry A teraz do rzeczy. Od roku posiadam Legacy Celebration 2005 z silnikiem EJ20, przebieg 250 000 km i ostatnio zaczął podbierać olej na poziomie około 700 ml na 1000 km. Olej to Lotos 5W-30. Spędziłem dość sporo czasu czytając forum i nie tylko. Aby naprawić problem planuję wymianę pierścieni tłokowych, ale przy tym narzuca mi się pytanie. Jak już silnik będzie rozebrany co jeszcze warto wymienić? Zastanawia mnie też ile taki zabieg kosztowałby w ASO (najbliżej mam do Gdańska)? P.S. Czy to prawda, że w Subaru można wyjąć tłoki bez wyciągania silnika z auta?
×
×
  • Create New...