Skocz do zawartości

STomasz

Użytkownik
  • Zawartość

    205
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O STomasz

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 15.09.1987

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn
  • Auto
    Outback MY05 2.5 AT

Ostatnie wizyty

250 wyświetleń profilu
  1. Szczęki hamulcowe, problem - Outback 2005

    Tak, reszta wymiarów jest identyczna.
  2. Witam Może ktoś z was przerabiał taki problem jest w stanie mi pomóc, ponieważ katalogi motoryzacyjne pokazują tylko jeden rodzaj szczęk hamulcowych do Outbacka 2005r. Wymiary się zgadzają, lecz różnica jest w otworze na blokadę (śrubka ze sprężynką) Oraz bolec który trzyma cięgno linki w moich obecnych szczekach jest 2-3 mm dłuższy. Katalogowe TRW GS8725 nie pasują. Ktoś wie jakie posiadam szczęki?
  3. Wymiana piasty.

    Dasz sobie radę bez ściągacza, tylko trzeba troszkę ponapierniczać w piastę na około, a przegub u mnie wyszedł sam, problem piasta-zwrotnica.
  4. U mnie poprzedni właściciel wymienił same śruby regulacyjne na tyle, dodatkowo popsikał smarem miedzianym i jestem mu za to bardzo wdzięczny Może u Ciebie tez wystarczy wymienić same śruby?
  5. Forester II/Outback III - jaki silnik?

    Jest ryzyko, jest zabawa ;D Tak ludzie piszą, że pali litr/1000 ale ja tego nie potwierdzę, bo mój pali niecały litr, ale na 10 000 km
  6. ile wam pali ?

    Ostatnia trasa 500km, 3 osoby na pokładzie, jazda raczej spokojna 100-110km/h - 10.5L LPG
  7. Forester II/Outback III - jaki silnik?

    Outback III 2.5L SOHC, czyli regulacja zaworów śrubkami, na gazie śmiga bezproblemowo i 165KM, chyba najtańsza w eksploatacji opcja.
  8. Outback III jakie silniki są SOHC.

    Za kilka miesięcy planuje sprzedać mojego Outbacka 2.5 sohc, także jak nic nie znajdziesz do tego czasu to odwiedzaj dział giełda
  9. Legacy IV czy można...?

    Może mi ktoś wytłumaczyć po co to komu? Chyba jedynie po to żeby kobiecie na światłach ktoś torebki nie ukradł z siedzenia... Bo w czasie wypadku, kolizji lub po prostu zasłabnięcia, nikt się do was nie dostanie, a wtedy każda sekunda się liczy...
  10. Kolejny diesel się skończył

    Ryzykanci
  11. [IV] Legacy i pompy wspomagania

    Została mi bańka Płynu Millers Millermatic SP-III WS i zastanawiam się, czy nada się to do wspomagania, skoro Motul ATF daje radę to Millers też powinien. Dobrze myślę?
  12. Łożysko przednie prawe (prawdopodobnie)

    Minęło 5 lat, a odpowiedzi nadal brak Podbijam, wie ktoś z jakim momentem dokręcamy piastę przód? Outback 2.5L 2005r.
  13. Wymiana oleju w AT

    Około 5-6L.
  14. Nisko spadające obroty.

    Zaczął bym od czyszczenia przepustnicy i sprawdzenia wszystkich węży od podciśnień.
  15. problem z mocą 2,5 bez turbo

    To ze stał pół roku nic mu nie powinno zrobić, kiedyś accorda zostawiłem w Polsce i poleciałem za granice, po 8 miesiącach przyleciałem, odpalił na strzała i przejechał nim od razu 2200 km bez żadnych problemów, tylko płyn do spryskiwaczy zamarzł bo była zima, a zostawiłem go jak było ciepło Też obstawiam zawory do regulacji.
×