Skocz do zawartości

ARCHIEANT

Nowy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    PO
  • Auto
    subaru legacy MY6 2.0 165 KM ; OBD MY14 CVT

Ostatnie wizyty

147 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ARCHIEANT

0

Reputacja

  1. Sprawa wygląda tak - podczas jazdy stałą prędkością (tempomat) 130 km/h autostradą z rodziną nastąpił hałas, krótkotrwałe podwyższenie obrotów i wygaśnięcie silnika. W ASO stwierdzono ścięcie śrub łączących konwerter mocy skrzyni cvt z silnikiem (poprzez flex-plate) . Poprzedni właściciel auta zapewniał, ze w skrzyni wymieniono wcześniej kłopotliwy wałek/łożysko (nie pamiętam co to było), ale w każdym razie ASO ingerowało w połączenie skrzyni/silnika krótko przed tym zdarzeniem. Nasuwa się więc pytanie czy ta usterka jest szerzej znana forumowiczom, czy awaria nastąpiła na skutek wadliwej naprawy - czyli nieprawidłowego dokręcenia (ze złym momentem) lub użycia tych samych śrub (podobno w niektórych rozwiązaniach nie powinno się ich drugi raz stosować). Śruby (oryginalne) nie są dostępne ani w Polsce ani w Europie co nasuwa wniosek, że moja awaria jest jedną z niewielu i może być spowodowana z któregoś z w/w powodów. Mam nadzieję, że teraz jaśniej. pzdr a
  2. Proszę o pomoc w ustaleniu przyczyn ściętych śrub łączących konwerter momentu skrzyni cvt z flex plate. Czy są to częste przypadki ? Czy możliwe, że prawidłowo dokręcone śruby, uległy ścięciu przez silnik 2.0 D 150 KM ? Proszę o pomoc. a
×
×
  • Dodaj nową pozycję...