Skocz do zawartości

Jaromir Bartłomiej Osika

Nowy
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    Subaru WRX STI GH

Osiągnięcia Jaromir Bartłomiej Osika

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Sytuacja jasna, autko pojedzie to carfita, ogólnie będzie poprawienie silnika panewki ACL kute tłoki leprze szpilki oraz uszczelki głowicy tak aby był spokój na chwile. Po skontaktowaniu się cena koło 8 tyś, jest to dla mnie troszkę dużo lecz jak mam mieć spokój to wolę dołożyć.
  2. Witam! jak w temecie, potrzebuje mechanika który zajmuje sie subaru. Jak wczesniej pisałem mam słabą kompresje na 2 i 4 cylindrze i chciałbym zrobić silnik tak jak należy oraz zniwelować jego wady fabryczne. czekam na zakłady które polecicie lub forumowiczów którzy od razu wycenią ile to będzie kosztować.
  3. A przypadkiem uszczelka pod głowicą niebędzie tylko wywalona? tak jak wyżej pisałem silnik nie pusxcza cisnienia do układu i cisnienie jest dobrze zmierzone.
  4. Witam! Przy ostatniej wymianie świec zapłonowych sprawdziłem sprężanie w cylindrach. Okazało sie że cylinder 1 i 3 mają po 8 Bar a cylinder 2 i 4 mają po 3,5 i 4 bar. Silnik nie pobiera oliwy, nie gotuje płynu chłodzącego, nie ma problemu z cisnieniem w układzie korbowo-tłokowym bo po odkreceniu korka nie wali ciśnieniem jak to zwykle bywa z padnietym tłokiem. najprawdopodobniej jest uszkodzona uszczelka pomiedzy cylindrami i ucieka kompresja z jednego do drugiego. Co sądzicie proszę o sugestie. Silnik ma delikatną mape na 330 HP.
  5. Witam! Przy ostatniej wymianie świec zapłonowych sprawdziłem sprężanie w cylindrach. Okazało sie że cylinder 1 i 3 mają po 8 Bar a cylinder 2 i 4 mają po 3,5 i 4 bar. Silnik nie pobiera oliwy, nie gotuje płynu chłodzącego, nie ma problemu z cisnieniem w układzie korbowo-tłokowym bo po odkreceniu korka nie wali ciśnieniem jak to zwykle bywa z padnietym tłokiem. najprawdopodobniej jest uszkodzona uszczelka pomiedzy cylindrami i ucieka kompresja z jednego do drugiego. Co sądzicie proszę o sugestie. Silnik ma delikatną mape na 330 HP.
  6. Witam! Przy ostatniej wymianie świec zapłonowych sprawdziłem sprężanie w cylindrach. Okazało sie że cylinder 1 i 3 mają po 8 Bar a cylinder 2 i 4 mają po 3,5 i 4 bar. Silnik nie pobiera oliwy, nie gotuje płynu chłodzącego, nie ma problemu z cisnieniem w układzie korbowo-tłokowym bo po odkreceniu korka nie wali ciśnieniem jak to zwykle bywa z padnietym tłokiem. najprawdopodobniej jest uszkodzona uszczelka pomiedzy cylindrami i ucieka kompresja z jednego do drugiego. Co sądzicie proszę o sugestie. Silnik ma delikatną mape na 330 HP.
  7. Witam! Przy ostatniej wymianie świec zapłonowych sprawdziłem sprężanie w cylindrach. Okazało sie że cylinder 1 i 3 mają po 8 Bar a cylinder 2 i 4 mają po 3,5 i 4 bar. Silnik nie pobiera oliwy, nie gotuje płynu chłodzącego, nie ma problemu z cisnieniem w układzie korbowo-tłokowym bo po odkreceniu korka nie wali ciśnieniem jak to zwykle bywa z padnietym tłokiem. najprawdopodobniej jest uszkodzona uszczelka pomiedzy cylindrami i ucieka kompresja z jednego do drugiego. Co sądzicie proszę o sugestie. Silnik ma delikatną mape na 330 HP.
  8. Witam! Przy ostatniej wymianie świec zapłonowych sprawdziłem sprężanie w cylindrach. Okazało sie że cylinder 1 i 3 mają po 8 Bar a cylinder 2 i 4 mają po 3,5 i 4 bar. Silnik nie pobiera oliwy, nie gotuje płynu chłodzącego, nie ma problemu z cisnieniem w układzie korbowo-tłokowym bo po odkreceniu korka nie wali ciśnieniem jak to zwykle bywa z padnietym tłokiem. najprawdopodobniej jest uszkodzona uszczelka pomiedzy cylindrami i ucieka kompresja z jednego do drugiego. Co sądzicie proszę o sugestie. Silnik ma delikatną mape na 330 HP.
  9. Witam! Podczas ostaniej wymiany świec stwierdziłem że zmierze kompresje bo miałem podejżenia ze coś jest nie tak. Okazało sie że cylindry sasiadujące czyli 4i2 mają po 3,5 - 4 bar, czyli Jest równe. Pytanie brzmi czy problem jest raczej z UPG czy mogą być pęknięte tłoki. moim zdaniem jest uszkodzona uszczelka pomiędzy cylindrami ponieważ kompresja jest równa, oleju i płynu nie wciąga. W silniku nie ma problemu z ciśnieniem czyli tak jak by nie puszczał kompresji do silnika. pozostają jedynie uszkodzona uszczelka pomiędzy cylindrami ???? Co sadzicie?
  10. Witam wszystkich!! Jestem tu nowy, i czekam na jakieś propozycje spotów w Rzeszowie lub okolicach. pozdr Jarek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...