Skocz do zawartości

Melmag

Nowy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia
  • Auto
    Subaru Forester 2.0D

Ostatnie wizyty

217 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Melmag

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Melmag

    Piszczenie z silnika

    no właśnie pasek wizualnie jest ok, spryskam go rano żeby mieć chociaż chwilę ciszy w drodze do pracy na wszelki wypadek pasek już kupiony i mechanika umówiony na jutro żeby sprawdził przy okazji resztę osprzętu jutro potwierdzę czy to był to tylko pasek czy coś jeszcze ale już dziękuje Wam za rady
  2. Melmag

    Piszczenie z silnika

    Wrzucam 3 filmiki, uprzedzam nie jestem super kamerzysta i dodatkowo była 6 rano.....wybaczcie tą jakość 1. pierwszy na luzie 2. lekko dodając gazu 3. po powrocie do domu jak już było wszystko rozgrzane i ledwo słyszalne z kabiny Z ciekawości przed samym wyjazdem polałem lekko pasek wodą i pisk ustał ale po przejechaniu kilometra wrócił 1.mp4 2.mp4 3.mp4
  3. Melmag

    Piszczenie z silnika

    Dziś już tego nie sprawdzę bo niedawno do domu wróciłem i pisku jako tako nie było Jutro z rana (kiedy jest najgorzej) nagram dźwięk/filmik i wstawię po południu. Może to pomoże w diagnozie
  4. Melmag

    Piszczenie z silnika

    jak rano ruszam do pracy, słychać go wszędzie, na zewnątrz, przy otwartej masce, w środku i u sąsiadów w domu (sytuacja przy -20 stopniach) zaraz po uruchomieniu na luzie dźwięk jest w miarę jednorodny, kiedy wrzucę jakiś bieg pisk się nasila i jak wrócę na luz w czasie jazdy jego natężenie maleje. Tak ja napisałem po rozgrzaniu prawie całkiem lub całkowicie zanika
  5. Melmag

    Piszczenie z silnika

    Spojrzałem teraz, sam pasek nie jest luźny (tak mi się wydaje) Ale napinacz paska ma lekkie luzy i bez żadnej siły mogę nim "skoczyć", zanim uzyskam opór od niego..... Pisk może wynikać z tego luzu ?
  6. Melmag

    Piszczenie z silnika

    Witam, Od niedawna w moim Foresterze SH 2.0D mam pewien problem, mianowicie od momentu uruchomienia silnika na biegu jałowym jest słyszalne piszczenie, które wzrasta wraz ze wrzucaniem kolejnych biegów. Przy ujemnych temperaturach pisk jest dużo głośniejszy. Po rozgrzaniu silnika lub po przejechaniu kilkunastu kilometrów dźwięk ustaje lub jego natężenie maleje. Moje pytanie to co może być tego przyczyną ?? Do mechanika jadę w przyszłym tygodniu ale chciałbym być chociaż trochę przygotowany na diagnozę którą może on postawić z góry dzięki za odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...