Skocz do zawartości

desperos

Nowy
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    LBN
  • Auto
    Subaru impreza GC8 2.0 116 KM

Osiągnięcia desperos

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Na starej zwrotnicy rowniez byl ten problem a ponieważ koronka była mocno skorodowana podejrzenie padło na nią.Brzdekniecie jest ewidentnie z lewej strony stąd zasugerowalem się,że to z koła. Posprawdzam jeszcze koronki w tylnych kołach tylko u mnie są bębny i zastanawiam się czy będzie jakiś w miarę przyzwoity dostęp aby je ewentualnie przeczyścić?
  2. Witam Mam problem z dziwnym zachowaniem ABS+u a mianowicie: -pod koniec hamowania słychać tak jakby brzdęknięcie w lewym,przednim kole i kopanie w pedał. -kontrolka ABS-u się nie zapala -po wyjęciu bezpiecznika ABS-u brak,kontrolka się świeci ale również brak tych objawów. Pierścień jest przykręcany do piasty. -stary pierścień był skorodowany więc wymieniłem całą zwrotnicę z dobrym pierścieniem w komplecie był też czujnik. Nadal ten problem występuje. Może ktoś podpowie gdzie teraz szukać przyczyny?Może trzeba jakoś "zrestartować" ABS?
  3. desperos

    LPG w Subaru

    Mnoznik nie jest tragiczny 1.2-1.4...no ale czasy pod obciążeniem to już mega wysokie...A zamiast rozwiercania nie możesz podnieść ciśnienia na reduktorze?Generalnie brakuje paliwa pod obciążeniem wiec wtrysk potrzebuje więcej czasu na dostarczenie odpowiedniej dawki.LPG raczej nie jest tu winne,dobrze radzili aby szukac problemu w Pb.
  4. desperos

    LPG w Subaru

    Jakie są te czasy ? -jaki Twtr Pb na Pb -jaki Twtr Pb na Lpg -jaki Twtr LPG na Lpg
  5. desperos

    LPG w Subaru

    Powracam i ciąg dalszy....regulacja zaworow zrobiona i po tym regulacja LPG.Czas wtrysku Pb na Pb 2.9 ms i Pb na LPG tez 2.9 ms czas wtrysku LPG 4.8 ms oczywiscie na jałowym.Czujnik temperatury gazu założony i sprawny.Ciśnienie reduktor OMVL ustawione na 1.2 bara i tyle pokazuje też program a przy butowaniu spada do ok 1 bara MAP wskazuje 0.29 - 0.30 bara i SPALANIE 17 litrów :/
  6. desperos

    LPG w Subaru

    Dzięki za pomoc...Jestem już umówiony na regulację Widać co wymianę wtryskiwaczy trzeba też regulować zawory,tak co 30 do 40 tyś km ...
  7. desperos

    LPG w Subaru

    Dzięki za info...nawet się nie spodziewałem,źe wskazania MAP-a mogą zdradzić konieczność regulacji zaworów i całe szczęście, że w mojej subarynce regulacja jest na śrubach.A tak z ciekawosci jaka jest prawidłowa wartość wskazań MAP-a? Oczywiście chodzi o MAP sensor LPG....
  8. desperos

    LPG w Subaru

    Witam Walczę od jakiegoś czasu z wysokim spalaniem lpg (16-18 l/100km) a było 13-14 w mieście. Pacjent to Impeza 2.0 116 KM w automacie. wsadzony jakiś KING i szare valteki (nowe,bo stare klepały...) Błędów żadnych nie ma,silnik pracuje równo. Gazownik nie widzi żadnych nieprawidłowości po podłączeniu kompa...jedno co zauważył to dyndający czujnik temperatury który powinien mierzyć temperaturę gazu na wtryskiwaczach a mierzył w komorze silnika :/ Czujnik już zamówiłem inny taki na trójniku montowany w wężu.Czy jego wskazania mogły wpłynąć na spalanie?ten czujnik był wcześniej a spalanie było niższe... Ciśnienie parownika ustawione na 0,9 bara a wskazanie ciśnienia gazu ok 1,1bara, wskazanie MAP to 0.47 bara , Twtrysku benzyny w granicach 3 ms i gazu też w tych granicach... podpowiedzcie coś bo już mi się opcje skończyły....
  9. Ciąg dalszy zmagań był taki,że regulacja potencjometry przepustnicy nic nie dała...spalanie LPG 16-18 W sobotę postanowiłem gruntownie przejrzeć przewody podciśnieniowe i trafiłem jeden cieniutki który przy kolektzorze ssącym na tyle stwardniał,źe pękł i lewe powietrze miało dostęp.Ostatnie tankowanie i wyszło 14 litrów...oby to było to.
  10. Kwestia zamulania i CE zaźegnana,juz jest ok poza wysokim spalaniem a mianowicie 18 litrów LPG w mieście a raczej 30/70 .Błędów nie ma,falownia,szarpania itp...Silnik pracuje równo na zimnym jak i ciepłym silniku,odpala ok. EDIT: Chyba znalazłem przyczynę.Postanowiłem przeczyścić przepustnice wiec ją wykręcił i zauważyłem niedokrecony potencjometr przepustnicy,zapewne delikatne przesuwanie się go na tych srubkach dawało błędne sygnały.Chce go ustawić tylko nie wiem jakie parametry czy 0.9 V na zamkniętej przepustnicy bo niektórzy podają 0.4 - 0.5 V.Która wartość jest odpowiednia dla mojego silnika to jest 2.0 116 KM?Może ma ktoś jakiegos manualna z regulacja i udostępni mi?
  11. Chyba masz rację,nie jest to jakaś wielka kwota
  12. Odkręcam dzisiaj ten czujnik i podczyszcze podstawę oraz styki może coś pomoże.Podstawę czyści się jakimiś środkami specjalnymi? Jeżeli to nie pomoże to chyba wymiana na nowy... Przeczyszczony...niby lepiej się zbiera,przegonilem go 180 według GPS wiec pod tym względem jest ok tylko ciekawe na jak długo?Na wszelki wypadek zrobię jeszcze to "ustrojstwo" z kondensatorem 1nf i opornikiem 560k....
  13. Czujnik nie był ruszany przynajmniej przeze mnie.Chęci zapala się tylko na rozgrzanym silniku i w wysokich temperaturach otoczenie to jest powyżej 25 stopni powietrza.Akcja zaczęła się podczas holowania przyczepy kempingowej przy temperaturze ok 30 stopni i po przejechaniu ok 50 km do tego podczas powrotu z wakacji,w czasie jazdy na urlop było ok.Dodam,ze przed powrotem impreza stała przez 4 dni nie ruszana w wigotnym otoczeniu bo na trawie i podczas częstych opadów deszczu.Przychodzi mi na myśl jeszcze cewka ale czy ona może dawać takie objawy?
  14. Ok...jasne...tylko co może być powodem tego spalania stukowego?Czujnik jest ok bo check gaśnie na wyższych obrotach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...