Skocz do zawartości

PiotrekChls

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź Rzgów
  • Auto
    Subaru Impreza WRX STI

Ostatnie wizyty

731 wyświetleń profilu

Osiągnięcia PiotrekChls

0

Reputacja

  1. No właśnie ale kto to auto kupuje by jeździć do kościoła ? to musiałby być rodzynek za którego będą chcieli chore pieniądze ! Z czym się je Imprezę ? Są różne podejścia, ale na The Forum mamy temat "Rzucamy Picie". Resztę sam sobie dopowiedz bardziej chodziło mi o te pytania 1.Przymierzam się do kupienia na co zwrócić uwagę ? Szczególnie pod kątem mechanicznym - jak w ogóle podejść do potencjalnego zakupu? - jakie są słabości takiego samochodu 2.Brać w ogóle pod uwagę przypadki gdzie cały opis samochodu to tak na prawdę lista modyfikacji samochodu ? - w sensie to wymienione tamto itd. Jest to tak jakby "zdrowe" dla subaryny ? Oczywiście biorę pod uwagę fakt do czego to komuś to służyło przede mną... Lecz z drugiej strony może taka pomodzona subara jest prawie nieśmiertelna ? Co sądzicie ? 3.A może lepiej zacisnąć zęby i kupić III gen ? - tylko czy do takiego lekkiego moto-sportu to dobry wybór ? (raczej 2 gen wymiata pod względem wizualnym) 4.- 5. No i w końcu to co subarynę cechuje najbardziej JAKI WYDECH ? Jakie są możliwości ? Chciałbym posłuchać tego charakterystycznego dźwięku Jakieś propozycje ? - ale żeby mi przegląd przechodziła 6.Najbardziej radości czerpałbym z dodawania koni w tej subarce polecacie jakieś warsztaty ? Tylko szczególnie takie które na codzień mają do czynienia z takimi furkami bo z takimi co uczyli się na moim samochodzie (za przeproszeniem) baranami to już miałem styczność i nie chciałbym tego powtarzać szczególnie z takim autem 7. Jakie mody polecacie na sam początek ? Jakie zawieszenie ? Jakie hamulce ? Wywalać intercooler na przód(Planuję Mishimoto dobrze ? źle?)? Co jeszcze można byłoby ulepszyć/zmienić ?(biorąc pod uwagę że planuje 360 KM (tak trochę już szperałem w warsztatach i biorę pod uwagę nie-ASO'a ale chcę poznać Waszę opinie)) do takich wygłupów w jakich chce jeździć tym autem 8. No po prostu spać mi nie daje ALS i LC - śni mi się po nocach ale czy to bezpieczne ? Coś czytałem że turbo wytrzymuje kilka strzałów itd ale ja chciałbym po prostu od czasu do czasu tego używać szczególnie na ORGANIKA Speed Racing taka impreza w Łodzi na 1/4 mili Ma ktoś z was takie bajery ? Jak dokładnie to wygląda ? Cała procedura startu itd.
  2. Cześć chwilę mnie nie było szukałem subaraka podsumuję to tak MASAKRA znaleźć dobry egzemplarz, oglądałem 2 z czego na tej pierwszej kupę szpachli aż miernik zgłupiał (hah) a druga okazało się że to tak na prawdę zwykły wrx i przerobiony na sti więc od razu dałem sb spokój... Więc tak GT'ek jest zajebisty ! Jak oglądałem te projekty na forum to ja pierdziu ! Ale moi rodzice są zdania że to stara buda zaraz się coś popsuje i znowu zostanę z autem na kołkach (za przykład podają celice) i dochodzą że jak mam mieć auto do takich wygłupów to żeby to było coś z tego wieku.. To auto będzie miało to do siebie że nie będę nim szybko jeździł bo nie będę miał na paliwo to chyba najskuteczniejsza forma skrócenia lejcy hahahah nie no śmichy.. podchodzę tak do tematu i trzymam się tego drętwo chcę sobie pojeździć ? to po co mam się narażać a przede wszystkim subaraka na wypadek gdzie na kjs'sie za 50 zł mogę się z dala trzymać od drzew i rowów do tego jeszcze wybudowali mi tor Łódź czego chcieć więcej ? hahah śmieszna sytuacja na forum Toyoty napisałem o moim projekcie to powiedzieli kup zadbanego STI piszę na forum subaru znowu mnie odsyłają do Mitsubishi Dzięki właśnie tego było mi trzeba ! Nawet nie wiem jak mam to oszacować, na razie dążę do zadbanego STI a dopiero później biorąc pod uwagę wasze wątki będę decydował co dalej jeżeli niektóre te mody będą śmiertelne dla imprezy dam sobie spokój jeżeli coś trzeba będzie wiercić w budzie dam sobie spokój także.. pożyjemy zobaczymy Dokładnie tak właśnie o to mi chodziło wielkie dzięki za zrozumienie ! tak dokładnie ten silnik 3sgte, nie wiem czy dobrze mnie rozumiesz.. Chcę mieć dobrą bazę i doszkalać się na SJS a żeby to robić trzeba mieć czym (to jest raczej nieodłączny warunek) chciałbym mieć świadomość że to wszystko co włożę w ten samochód cały czas tam będzie a nie że kupię GT'ka wstrzelę się w silnik który zaraz mi zdechnie i zostanę z tymi wszystkimi częściami do tunningu, u mnie stara buda nie przejdzie a do takiej polowej jazdy to mam co miesiąc nowy samochód (no może nie co miesiąc trochę przesadziłem) jeżdżę sobie w parszywej wrak (możecie się śmiać że rozbijam się rzęchami ale imprezy o takim charakterze dużo dały mi do myślenia lanosy śnią mi się już po nocach haha) Więc tak poza wspomnianymi wrakami (tak wiem to nie są rajdy z prawdziwego zdarzenia) brałem udział w KJS'ach organizowanych na terenie Łodzi to nie były bardzo istotne imprezy bardziej takie pojeżdżawki na czas ale cały problem polega na tym czym tam pojechałem to była c-klasa 2010 moich starych z silnikiem 2,5 z napędem na tył i jadąc tam miałem na myśli że szkoda mi tego auta i że to nie jest do tego stworzone także raczej pojechałem tam rekreacyjnie niż rajdowo dopiero później pożyczałem od chrzestnego subraka 2 gen ale zwykłego wrx'a BYŁO ZAJEBIASZCZO ! ale to znowu nie mój samochód więc też obyło się bez ciskania do końca subaryna bylem 3 razy to chyba było organizowane przez r46 czy r36 nie pamiętam Mam 18 lat nie oczekujcie ode mnie Rajdu Monte Carlo WIelkie dziękuję za jakikolwiek odzew! P.S byłbym wdzięczy gdyby ktoś bezpośrednio odpowiedział mi na pytania które zadałem na początku tematu
  3. - tak raczej podjęliśmy tą decyzję wspólnie każdy skrycie myślał o takiej furze - chcę to auto przygotować od A do Z z głową (to znaczy nie żyłować silnika do granic jego możliwości ale jeżeli to się da i części pozwolą "to dlaczego nie") ale potrzebuję dobrej bazy i co najważniejsze doświadczenia oczywiście części jak i wiedza przyjdą z czasem nawet nie zamierzam sprzedawać takiego auta ! Chcę aby ta moja wizja spotkała się z Waszą opinią jestem najarany na ten samochód "jak szczerbaty na suchara" i chcę usłyszeć od Was czy to wszystko jest potrzebne i osiągalne... Czy raczej naklejki lotka lekki remap i ju ... (?) -Niestety nie mam dostępu do tej części forum -chodzi o satysfakcję że te 17 kuni czy 30 dało się wyciągnąć i przede wszystkim uczenie się i zdobywanie doświadczenia - podejrzewam że podobnie jak w Celice za Carlosa chcą chore pieniądze nie jest tak ? (p.s co daje tytuł carlos ? w toyocie miałem wodny intercooler i trochę kunia wincyj przez tytuł carlos) - to nie będzie jeden wielki strzał oszczędzałem na ten samochód i mam trochę na modzenie go - taa też brałem to po uwagę ale ten samochód ma być taki żebym do szkoły pojechał i dziewczynę na KJS zabrał także seicento czy tico tico romantico to średnio :/ To podpowie mi ktoś od czego zacząć skąd brać dobrą subare ? Odpowie na pytania które zadałem ? Wielkie dzięki za jakikolwiek odzew lecz trochę nie rozumiem tech sceptycznego podejścia do tematu :/
  4. Witam, Nazywam się Piotrek i jestem z Łodzi, mam 18 lat i mam słabość do subarynek.. W końcu w domu zapadła decyzja o kupie samochodu przeszedłem przez Toyotę Celice V ST185 niestety nie byłem w stanie jej uratować (stara buda i brak części szczególnie do turbawy) także następcą na widok którego mam szklane oczy jest subaru (mam zmotoryzowanego ojca także na szczęście przeszło). Wspólnie z rodzicami doszedłem że jak subaru to tylko impreza a jak impreza to tylko STI ! (nie byłoby sensu kupować WRX'a i stylizować go na STI a prędzej czy póżniej do takiej postaci dążyłbym). Jestem tutaj nowy mam nadzieje że nie naprzykrzę się od razu zakładając taki temat zdaję sobie sprawę że to forum to jedna WIELKA kopalnia wiedzy ale wolałbym żeby ktoś ze mną przez to przeszedł mam kilka pytań. Bardzo chciałbym być kolejnym szczęśliwym posiadaczem Subaryny może ktoś z forum ma zdrowy okaz ? Cena nie gra roli ważne by w granicy rozsądku, i koniecznie 2 gen po lifcie (?) (mówię o tej.. dobrze mówię ? - jeszcze raz wybaczcie) http://allfotocars.com/data_images/models/subaru-impreza-wrx-sti/subaru-impreza-wrx-sti-01.jpg Strasznie zależy mi na niej by była zdrowa (mam złe wspomnienia po Toyocie)- celem kupna akurat takiej nie jest oczywiście jeżdżenie po bułki do sklepu jak pewnie podejrzewacie lecz od czasu do czasu chciałbym pojechać sobie na KJS lub SPRINT - oczywiście Z GŁOWĄ, a także SJS więc jeżeli ktoś miałby takową lub rozważałby sprzedaż śmiało proszę o wpis pod spodem z góry dziękuję 0. Czy brać w ogóle pod uwagę kupno takiej zabawki w Polsce ? Czy to raczej graniczy z cudem ? 1.Przymierzam się do kupienia na co zwrócić uwagę ? Szczególnie pod kątem mechanicznym - jak w ogóle podejść do potencjalnego zakupu? - jakie są słabości takiego samochodu 2.Brać w ogóle pod uwagę przypadki gdzie cały opis samochodu to tak na prawdę lista modyfikacji samochodu ? - w sensie to wymienione tamto itd. Jest to tak jakby "zdrowe" dla subaryny ? Oczywiście biorę pod uwagę fakt do czego to komuś to służyło przede mną... Lecz z drugiej strony może taka pomodzona subara jest prawie nieśmiertelna ? Co sądzicie ? 3.A może lepiej zacisnąć zęby i kupić III gen ? - tylko czy do takiego lekkiego moto-sportu to dobry wybór ? (raczej 2 gen wymiata pod względem wizualnym) 4. Podobnie jak w przypadku Celic'y chciałbym żeby to auto wyglądało jak z obrazka a konkretnie z tego http://media.fastestlaps.com/ji2fgivj4js4 (dodałem tak bo nie mam uprawnień do wrzucania obrazków z taką domeną czy coś w podobie ) https://i.wheelsage.org/pictures/subaru/impreza/autowp.ru_subaru_impreza_wrc_17.jpg Okleinę i oczywiście lotkę z tyłu mam na oku idzie do mnie.. nie mogę się doczekać ale czegoś mi brakuje... Jest tu jakiś inny zderzak ? Gdzie mogę coś takiego dostać ? Może podobnie jak z toyotą znajdę w Polsce takich miłośników body kit'ów rodem z WRC ? Coś tu jeszcze jest nieoryginalnego ? Wyczuwam poszerzenia.. Opyla się ? Nie chce jej robić krzywdy i oszpecać jej także raczej hit czy kit ? A progi ? to jakieś dokładki czy oryginały ? 5. No i w końcu to co subarynę cechuje najbardziej JAKI WYDECH ? Jakie są możliwości ? Chciałbym posłuchać tego charakterystycznego dźwięku Jakieś propozycje ? - ale żeby mi przegląd przechodziła 6.Najbardziej radości czerpałbym z dodawania koni w tej subarce polecacie jakieś warsztaty ? Tylko szczególnie takie które na codzień mają do czynienia z takimi furkami bo z takimi co uczyli się na moim samochodzie (za przeproszeniem) baranami to już miałem styczność i nie chciałbym tego powtarzać szczególnie z takim autem 7. Jakie mody polecacie na sam początek ? Jakie zawieszenie ? Jakie hamulce ? Wywalać intercooler na przód(Planuję Mishimoto dobrze ? źle?)? Co jeszcze można byłoby ulepszyć/zmienić ?(biorąc pod uwagę że planuje 360 KM (tak trochę już szperałem w warsztatach i biorę pod uwagę nie-ASO'a ale chcę poznać Waszę opinie)) do takich wygłupów w jakich chce jeździć tym autem 8. No po prostu spać mi nie daje ALS i LC - śni mi się po nocach ale czy to bezpieczne ? Coś czytałem że turbo wytrzymuje kilka strzałów itd ale ja chciałbym po prostu od czasu do czasu tego używać szczególnie na ORGANIKA Speed Racing taka impreza w Łodzi na 1/4 mili Ma ktoś z was takie bajery ? Jak dokładnie to wygląda ? Cała procedura startu itd. WIELKIE WIELKIE dziękuję za jakikolwiek odzew z Waszej strony bardzo mi to pomaga wybaczcie mi jeżeli coś źle wstawiłem lub źle nazwałem mam nadzieje że pomożecie mi z budową takiej repliki w Was nadzieja , mam nadzieje że nie zrozumiecie mnie źle mam 18 lat i nie zamierzam kupić tego samochodu aby się zabić, przyjmuję do wiadomości że są miejsca gdzie można na legalu się powygłupiać a są miejsca gdzie trzeba odpuścić na swoim koncie mam kilka udziałów w rajdach samochodowych jedne bardziej inne mniej prestiżowe ale głównie chodzi mi o to że nie rzuciłem się z motyką na słońce a poza tym nawet szkoda byłoby mi rozbijać STI zapłakałbym się Odświeżam forum co godzinę i czekam na Wasze odpowiedzi Dziękuję Pozdrawaim Piotrek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...