Skocz do zawartości

parasite

Nowy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Bielawa
  • Auto
    Subaru Impreza

Ostatnie wizyty

135 wyświetleń profilu

Osiągnięcia parasite

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. parasite

    LPG w Subaru

    Ja na razie się wstrzymuję. Zobaczę co wymyśli dobra zmiana, chociaż ciężko mi uwierzyć w 3zł. To byłby strzał w kolano dystrybutorów bo przeróbka auta byłaby nieopłacalna. Zostaliby Ci, którzy już mają instalację. Nowych aut by nie przybywało co skutkowałoby drastycznym spadkiem popytu za kilka lat.
  2. parasite

    LPG w Subaru

    Mam jeszcze z 2 miesiące na decyzję więc jeszcze sobie to skalkuluję. Z tego co mi wiadomo to w tych silnikach Subaru montowało gaz za granicą. Powiem jak jest. Macie rację że te auta coś w sobie mają, ale z drugiej strony to akurat moja wersja to nie jest STI i też nie grzeszy jakoś specjalnie osiągami. Nawet nie ma wlotu powietrza na masce hehe I teraz mając gaz mam super napęd 4x4 i eksploatacje na poziomie Skody. Co do tych zaworów to ewentualnie dopłata do instalacji V generacji powinna ten problem załatwić. Muszę chyba jeszcze do MTSa podjechać i niech spojrzą w jakim stanie jest teraz silnik i ile zawołają za regulację luzów.
  3. parasite

    LPG w Subaru

    Zakupiłem miesiąc temu Imprezę z 2.0 150KM z magiczną literką F w kodzie silnika więc z tego co tu wyczytałem powinien nadawać się do gazu. Miałem dalej jeździć Skodą z nieśmiertelnym TDI 1.9 do pracy, a Imprezą pociskać tylko w gorszych warunkach pogodowych. Jednak Skoda czeka w kolejce na wymianę rozrządu i codzienna jazda Imprezą powoli zmienia moje podejście w tym temacie. Robię rocznie ok 40 tyś. km. Z moich wyliczeń wynika że instalacja zwróci mi się po 4 miesiącach. No i tak się głowię czy się w to pchać czy nie. Auto ma przebieg 137 tyś. km. Możecie podpowiedzieć kto aktualnie jest najlepszy jeśli chodzi o montaż w okolicach Wrocławia? W ostateczności podjadę do Warszawy ale i tak muszę kogoś znaleźć w okolicy w razie konieczności serwisu. Cena może być wyższa ale priorytetem dla mnie jest porządny i bezproblemowy montaż.
  4. A ja polecam uwarzyć własne Nic tak nie smakuje ja samemu zrobiony Witbier
  5. Oddałem tutaj https://www.facebook.com/PollerBoller/
  6. Dokładnie ta Bielawa. O tym serwisie to słyszałem nawet w czasach kiedy nie myślałem o aucie. Prowadzi go wujek mojego kumpla, którego znam od podstawówki Udało mi się dzisiaj wypolerować przednie reflektory więc w końcu wygląda jak powinien.
  7. Witam, Miło mi przenieś się na forum Subaru. Do tej pory raczej bywałem na forum Octavii Nie szukałem Subaru ale okazało się, że to Subaru znalazło mnie. Auto zakupione od kuzyna więc historia w miarę znana. Mam nadzieję, że silnik okaże się faktycznie tak bezawaryjny jak paliwożerny Auto dostałem z nowymi letnimi oponami i zimówkami. Po kompletnym serwisie olejowym. Wyposażenie raczej standrad: xenony, pełna elektryka, dokładane czujniki, reduktor i system bezkluczykowy. Generalnie w tej chwili uczę się jeździć benzyną po 5 latach z dieslem W planach na razie mam polerkę przedniej prawej lampy ponieważ jest już zmatowiała i chyba świece do wymiany bo niestety nie mogę znaleźć potwierdzenia z wymiany. Jedno co zauważyłem to lekkie drgania (ale minimalne) na jałowym bez wahnięć na obrotomierzu. Czy to czas na sprawdzenie zaworów? Przebieg 134 tyś. km. Tyle z wad jak na razie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...