Skocz do zawartości

Michał Antonik

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Staszów
  • Auto
    Subaru Outback 2012 manual 2,0 Diesel

Osiągnięcia Michał Antonik

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

3

Reputacja

  1. Witajcie, Poniżej link przedstawiający przeżycia psa, który jeździł SUBARU https://www.facebook.com/AFV/videos/10154908688951661/
  2. Sprawdziłem ten patent, ale zastosowałem tulejkę teflonową - niestety nie działa bo stuki wg. mnie nie pochodzą z tego miejsca Ale wymyśliłem inny patent - zastosowałem "gumkę od majtek" przewlekając ją przez lewarek a jaj końce przykręciłem istniejącymi wkrętami, które mocują obudowę kanału do deski rozdzielczej (wszystko jest oczywiście pod mieszkiem dźwigni zmiany biegów ). Napięcie gumy jest delikatne, tak aby lekko napinała drążek zmiany biegów w kierunku deski rozdzielczej. To rozwiązanie sprawiło, że drganie zupełnie zanikło
  3. Jak się można dobrać do tej tulejki - od której strony - od spodu czy od kabiny ??
  4. Witam wszystkich. Proszę o pomoc w związku z denerwującym zjawiskiem drgania lewarka z efektem dźwiękowym (trrrrrr.... ) tylko na 4 biegu. Zjawisko występuje podczas przyśpieszania w zakresie obrotów ok 2000-2200 1/min. - poniżej i powyżej drgania nie występują. Lekka korekta położenia dźwigni zmiany biegów kasuje luz i efektów dźwiękowych brak . Podpowiedzcie proszę gdzie szukać przyczyny i czy ktoś się z takim czymś spotkał. Znalazłem ostatnio na forum Volvo taki sam problem http://www.v40.pl/forum/printview.php?t=39402&start=0&sid=e9485be852c1c196a82a0ffebce6e1e4 !?!? W serwisie wysłuchali jak "trajkocze" i napakowali smaru na przegub kulowy lewarka, ale to nie pomogło - wg mnie jest to coś poniżej. Proszę o jakieś sugestie .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...