Skocz do zawartości

Rob Jeliński

Nowy
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Subaru TriBeCa B9 3.0

Ostatnie wizyty

346 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Rob Jeliński

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam mam takiego samego forka i zmieniam silnik w którym w głowicy brak wyjscia na EGR, pytanie czy udało się zaślepić bez wywalania błędów czy bawiłeś się w oprogramowaniu ?
  2. Witam serdecznie, Chciałbym na szybko dopytać obecnych magików wymieniam zatarty silnik w swoim Forku 2007 2.0 AT wolnossak. Kupiłem silnik od imprezy o takim samym oznaczeniu bo podobno również pasują niestety poprzez kolejne modyfikacje w nowym silniku od imprezy w głowicy nie ma otworu na EGR a u mnie z kolektora wychodzą rurki. ( nie da się zamocować kolektorów od imprezy ponieważ nie pasuje filtr powietrza. ( nie chce się bawić w modyfikację) i teraz wiem że można zaślepić ale na bank będzie wywalać CHECK ENGINE. Wiem też że można pobawić się w oprogramowaniu ale podobno tylko w turbo a w wolnossakach już niestety nie da rady. Ponadto silnik ma 55k mil ( ok 88k km), podpowiedzcie proszę bo nie mogę znaleść na forum co ile regulacja zaworów w takiej imprezie ( auto z 2008) bo przy wyjętym motorze od razu bym załatwił i to, tym bardziej że planuje forka zagazować. Będę wdzięczny za szybkie odpowiedzi bo silnik gotowy do włożenia, czy ryzykować zaślepienie i liczyć na cud o nie zapaleniu się CHECK ENGINE czy też jest jakiś magiczny sposób na podłączenie tego EGR'a...
  3. dopiero będzie robione, 08.08 oddaje do regulacji w 4x4 w gdańsku, powiem tak w ASO u zdanowskiego przez telefon powiedzieli mi 2500-3000 za robote, na miejscu z niejasnych przyczyn urosła do 5000. W Olsztynie w ASO wogóle odmówili takie usługi a w Łodzi maja mega słabe opinie a tak Pan Rostowski z 4x4 mam nadzieje ogarnie temat
  4. Regulacja zaworów-na szczęście gniazda nie wypalone, kompresja żyleta ale silnik do wyjęcia koszt 3 tysie.
  5. Rob Jeliński

    roleta 5os a 7os

    CZy ktoś się orientuję czy roleta do b9 od wersji 5os pasuje do wersji 7os ? ta na foci jest 5 os
  6. Witam, szukam jak w temacie przedniego zderzaka oraz lewych przednich drzwi. Model '07, Moze ktos coś... interesuję mnie na razie części bez konieczności malowania czyli najlepiej w kolorze nadwozia tj: Kod koloru 32J OBSIDIAN BLACK-MET
  7. od 4 miechów szukałem dobrego forka aż zobaczyłem B9 i nie chciałem nic innego )) SUBARU ALBO NIC
  8. Zawsze tankuje na Orlenie więc raczej nie tędy droga. Dziś oddałem to elektromechanika zobaczymy, podobno 3 błędy wyskakują zawsze kiedy wchodzi w tryb awaryjny. Ja podejrzewam wtryski a tymczasem szykuje gruby portfel. ://
  9. Witam, Mam problem ze swoją Subaretą B9 2007 3.0 + LPG ( Landi Lorenzo) Być może wcześniej pojawiały sie wpisy dotyczące podobnych akcji ale nie znalazlem jednoznacznych rozwiązań stad pytanie czy komuś udało się zdiagnozować usterkę "wypadanie zapłonu na cylindrach". U mnie na 2,4 i 6 garze ( błąd jak w temacie P0302, P0304, P0306) Generalnie na benzynie silnik pracuje niemalże idealnie ( ledwo wyczuwalne drganie-być może jest problem tylko na jednym garze) po przełączeniu na LPG szarpie na niskich obrotach. Jeśli wciśnie się pedał praca silnika jest powiedzmy do zaakceptowania. Sprawdzałem napięcie na kostkach od cewek i było na każdej niemalże identyczne ale być może podczas pracy wartości będą inne. Nie wymieniałem cewek ani listwy ale chyba na początek bez tego sie nie obejdzie. Dodatkowo wywalilo mi 3 kontrolki heck engine (Pali sie ) , trakcja ( pali sie ) i Cruise ( miga) znalazlem wpis kolegi że to może być przeplywomierz ale cos mi sie nie chce wierzyc.Usuwam błedy i po około 30 km problem pojawia sie z powrotem. Będę wdzięczny za pomoc bo nie chcialbym sprzedawac mojego najlepszego auta jak dotąd. pozdrawiam, Robert
  10. Mam to samo udało się może rozwiązać problem ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...