Skocz do zawartości

SVX's

Nowy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Otwock / Warszawa

Osiągnięcia SVX's

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. SVX's

    SVX Skrzynia

    Juz temat zalatwiony;). Sposrod 9 telefonow do laweciarzy jeden zaproponowal, ze przyjedzie, przyjechal ale po godzinie odjechal, przepraszajac, ze nie da rady. Reszta odmowila przez telefon. Dzwonilem oczywisice do serwisu Subaru, dowiedzialem sie, ze mozna przepiac AT z P na N, ale trzeba wejsc pod samochod. Jakims cudem zadzwonilem do warsztatu zajmujacego sie naprawa skrzyn AT w Jozefowie, natychmiast zareagowali, wyslali PAna z laweta, Pan otworzyl maske wsadzil reke, cos pyknelo i autko ruszylo z miejsca!!! I juz jest naprawione, puscil odcinek linki z gwintem, rdza go zezarla...Ot co... Chyba zaloze forum dla posiadaczy svx'a bo w Polsce chyba takiego nie ma... Myslicie, ze to juz czas? Czy sa uzytkownicy tego subaraka na tym forum?
  2. SVX's

    SVX Skrzynia

    Witam, pomocy! Svx zrobil mi niezlego psikusa, po zaparkowaniu i wrzuceniu "P'( svx posiada automatyczna skrzynie biegow) cos lekko trzasnelo i manetka zaczela luzno pracowac, domyslam sie, ze tam jest linka pomiedzy manetka i skrzynia, ktora pekla lub puscil jakis zaczep. I mam problem, nie moge auta wciagnac nawet na lawete!!! O odjechaniu z parkingu nie wspomne. Laweciarze sugeruja, ze gdzies tam musi byc mozliwosc recznego przelaczenia skrzyni w tryb N. Ponoc w amerykanskich automatach robi sie to pod maska, ale tam silniki sa umieszczone np. poprzecznie. Jesli nie znajde sposobu tylko dzwig mnie ratuje zeby nie rozwalic skrzyni biegow. Piszcie, sugerujcie!!!
  3. Dzieki wielkie, to ja juz nie bede szukal cewki od Outback'a;) Tak z czystej ciekawosci,popatrzcie na opis: http://www.subarupartsforyou.com/cp_par ... artid=1431 i na ten: http://www.subarupartsforyou.com/cp_par ... rtid=10204 pozdro Jacek
  4. Witam, dziękuję za odpowiedź. To ciekawe, bo w sklepie ONLINE w USA znalazłem te cewki i są identyczne. Tak to wygląda na zdjęciach. Być może mają inne parametry techniczne. Dziś dzwoniłem do magazynu Subaru w Krakowie i niestety zaśpiewali mi kwotę 500 zł za tę cewkę + 6 tygodni oczekiwania na przesyłkę. Ciekaw jestem skąd taka kwota. A co do silnika. Cewka jest na dwa cylindry, a nie na jeden, a silnik w SVX-ie jest z OUTBACAK'a tylko ma powiększone cylindry o 0,3 litra. pozdrawiam Jacek
  5. SVX's

    Subaru SVX problem

    No to ciekawe bo u mnie jest dokladnie odwrotnie! :shock: Od dwoch lat tak jezdze...Hm... Jak wkladam bezpiecznik, zapala sie kontrolka DIFF LOCK i wyraznie czuc taka lekkosc, brak naprezen na tylne kola. A jak wyjme bezpiecznik to na zakretach albo ostrym skrecaniu czuc, ze cos trzyma tylne kola. Nie zwrocilem na to uwagi bo tak jest od poczatku...Tzn. od chwili kupna... No i co teraz?
  6. Kontrolka POWER nie ma nic wspolnego z Diff Lockiem. Pali sie ona przy rozruchu i jak dajesz czadu. Zawsze zapala sie jak robisz kick down. Nie pamietam zakresu obrotow przy jakich sie wlacza, ale chyba przy okolo 4.500. Moj stoi w warsztacie i nie moge sprawdzic
  7. Witam, czy z Outbacka lub Legacy'ego z 1997 roku mozna dopasowac cewke zaplonowa, ktora mi padla w SVX'ie? PART No. 22433AA310( taki jest wybity na tej zepsutej czesci)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...