Skocz do zawartości

Mariusz Bee

Nowy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    Subaru Legacy V 2.0

Osiągnięcia Mariusz Bee

0

Reputacja

  1. To nie jest "tylko" ale "już". Ile byś chciał żeby sprzęgło wytrzymywało? IMHO jesteś blisko naturalnego kresu żywotności sprzęgła Honda Civic - 15lat, 250kkm na jednym komplecie sprzęgła. Można? Można! Miałem 1.9tdi w A3 i A4 z przebiegami ponad 200k i problemów żadnych. Stąd moje zdziwienie, że teraz pada przed 150k. Kompletu sprzęgła nie ma w żadnej hurtowni, więc części ze sklepu z Warszawy na allegro (mechanik odbiera osobiście). U mnie brak dwumasy, więc i koszty niższe.
  2. Otóż Panie i Panowie w dniu dzisiejszym moje Legacy po raz pierwszy dało o sobie znać w sposób inny niż zazwyczaj. Wsiadam, wciskam sprzęgło, odpalam i słyszę świst. Puszczam sprzęgło, świst ustaje. Wciskam - wraca. Z racji, że mechanik niedaleko powoli ruszyłem. Przy biegach od 3-ki świst przy wciśniętym sprzęgle nie występuje, ale wystarczy, że zrzucam bieg przed światłami - świst wraca; dochodzi też "ślizganie" sprzęgła, jakby łapało dopiero za kolejnym razem. Mechanik orzekł, że sprzęgło do wymiany - koszt 2.000 PLN. Zastanawia mnie tylko fakt, że na wyższych biegach problemu nie ma. Druga sprawa - Legacy ma tylko 145.000 km przebiegu, więc jeżeli wcześniej nie jeździł nim imbecyl (a czy tak było nie wiem - samochód z Holandii), to dużo za wcześnie na wymianę sprzęgła... Jakieś pomysły/sugestie? Tytułem uzupełnienia: Subaru Legacy V kombi 2.0 benzyna 110kW Rocznik 2011
×
×
  • Dodaj nową pozycję...