Skocz do zawartości

Mali

Nowy
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Warmia

Osiągnięcia Mali

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. BMW 5 nie jest konkurentem Legacy. BMW 3 to auto z tej samej klasy do porównania. W teście AutoZeitung 330Ai przyśpiesza do 100km/h w 6,1 s. (co prawda bez x-drive), ale różnica między RWD, a AWD jest niewielka (mówię o napędzie BMW). Dla porównania nowe A4 3.2 FSI quattro 6.1 s do 100 km/h z Tiptronicem. Subaru Legacy Spec-B manual przyśpiesza do 100 km/h w 7.1 s, według AutoMoto test wrzesień 2007. Różnica w osiągach jest spora, biorąc pod uwagę masę samochodów (Subaru- 1535 kg, Audi 1795 kg, BMW 1638 kg wd. testu). Także w manualu w sprincie do 100 km/h Subaru nie ma szans, a co dopiero z automatem. P.S. Można powiedzieć, że jestem fanem BMW Link testu AutoZeitung: http://www.autozeitung.de/online/render ... er=0118167 Tabela AutoMoto:
  2. Można się wsłuchać w pracę silnika: http://pl.youtube.com/watch?v=lFAjXwJN6SI Już nie mogę doczekać się jazdy testowej "dieselkiem" :smile:
  3. Totalne zaskoczenie :razz: http://www.autocentrum.pl/go/338__Subar ... 05633.html
  4. Mali

    WSKAZANIA KOMPUTERA

    Czy komputer pokładowy w Legacy oblicza ile km zostało do opróżnienia baku ? (tzw. range)
  5. Witam Co mogę powiedzieć: Na luzie chodzi naprawdę fajnie, oczywiście na tle innych diesli. Już nie mogę doczekać się testów :razz:
  6. DPF montują chyba do każdego seryjnego diesla, jedynie odchodzące TDI można dostać bez. Jestem ciekawy czy serwisy już wyposażone są w odpowiednie oprzyrządowanie do takich urządzeń. Naczytałem się wiele złego o tych filtrach, ciekawe jak będą sprawowały się w Subaru. Wydaje mi się, że skrzynia 5mt chyba musi być jakoś wzmocniona, bo przenosić będzie dużo większy moment. Może to pomyłka z tą 5mt :mrgreen P.S Ile ten diesel jest cięższy od benzyny :?: Accord diesle jest np. bardziej usztywniony niż benzyna, ze względu na większą masę. Legacy również ??
  7. Co wy z tym ciśnieniem :?: Nikt mnie nie uraził, z pewnością GREEG tym swoim karczkiem Remiza to miejsce spotkań miłośników BMW, oczywiście tych w sportowym ubraniu :wink: Mam pytanie: Czy Subaru diesel będzie wyposażone w filtry DPF itp. :?: Czy w dieslu zaoferują reduktor :?: Czy Subaru dodatkowo wyciszyło model diesla, wiem nikt narazie nim nie jeździł, ale może coś wyczytaliście :smile: (tak zrobiła Honda, gdy wprowadziła i-ctdi) P.S. Chyba wybiorę BMW. Zna ktoś dobre sklepy z odzieżą sportową ?
  8. Nie ma sensu prowadzić rozmowy z wami, chwalicie swoje auta pod niebiosa, rozumiem, gdybym jeździł Subaru na pewno był tak samo jak wy zachwalał te auta, ale podejrzewam, że nikt z was nie miał okazji jeździć "trójką" e90 czy A4 B8. Adam12: Miałem okazje jeździć A4 B6, B7 i najnowszą B8. Różnice z modelu B6-B7 były spore, choć B8 to zupełnie inna bajka. Twoja skrzynia w A4 naprawdę była dziwna, może źle ją traktowałeś, bo jeszcze nigdy nie słyszałem złego słowa o manulach Audi. Uważam, że bart1000 jest najbardziej obiektywną osobą, która może napisać coś o BMW vs Subaru. GREGG: Karkowozem... hmm widzę, że chyba mieszkasz, gdzieś pod remizą, bo karki nowymi BMW mogą jedynie w Need for Speedach pojeździć. Legacy napewno nie będzie kosztowało w okolicy 100kk, bo w Szwecji przeliczając na zł kosztuje 100kk w ubogiej wersji, a tam auta są tańsze niż u nas.
  9. No ba jak mówisz o Audi z 2003 roku to się nie dziwię... Pewnie jeszcze napęd na przód. Z tym prowadzeniem to nie przesadzam, naprawdę po mieście i w trasie przyjemniej prowadzi się BMW czy Audi niż Subaru, oczywiście to moje zdanie. Wiem co to jest RWD, gdyż mam auto z włączanym napędem 4x4. Różnica jest spora, na korzyść 4x4, ale na śliskim.
  10. Adam12: Myślę, że różnicy aż tak dużej nie będzie. Czy warto ? Uważam, że tak, ponieważ jest spora różnica jak już wcześniej pisałem. Na pewno wolałbym Subaru niż Passata, Mondeo czy nawet Mazde 6. raju: W benzynie 2.0 również brakuje 6biegu, widać to na autostradzie, gdzie obroty przy 140 km/h są stanowczo za duże, np. w Maździe 6 benzynie są o 500 niższe. Wpływa to na spalanie, komfort, gdyż silnik nawet boxer staje się natarczywy po 300 km. W nowoczesnym dieslu- moim zdaniem- to nie dopuszczalne, żeby zakładać 5mt. Subaru pracowało nad silnikiem kilka lat, jest najnowszym motorem, chodź będzie chyba jedynym autem z segmentu D z 5ma przełożeniami :neutral:
  11. Witam 318d (143km) kosztuje 124.400 zł. Auto jest ubogo wyposażone: brak klimy automatycznej, kierownica tworzywo, stalówki. Na szczęście BMW ma ciekawe pakiety (polski pakiet za 7526 zł, w którym zawarte są najpotrzebniejsze opcje oraz pakiet advantage za 2791 zł, w którym do wyboru są 3 kierownice skórzane i felgi alu. Wystarczy dokupić Bi-xenony i auto naprawdę jest dobrze wyposażone. Warto również wywalić standardowe opony run-flat, bo pogarszają komfort, chodź mamy dojazdówke w płynie. Sumka wychodzi niezła :???: p.s. Nie wiem czy jest sens porównywać Legacy do A4 i "trójki" , bo naprawdę są to auta o klasę lepsze. Nie ma co ukrywać, wyprzedzają Subaru wykonaniem, układem kierowniczym, skrzynią, komfortem, hałasem i prowadzeniem na suchym. Trzeba przyznać Legacy ma asa, którym jest napęd 4x4, chodź fotele czy skrzynia biegów wymagają lepszego dopracowania. Może czepiam się szczegółów, ale to prawda. Legacy porównywalne jest do: nowej Mazdy 6, Accorda, psuja Mondeo i trzeszczącego Passata, najlepiej z haldexem 4x4 Zastanawiam się właśnie nad zakupem takich aut: max do 120kk, wiec szukam w Niemczech używanej 0.5 rocznej BMW, Audi z dobrym wyposażeniem, przebiegiem do 15 tyś. km, spokojnie zmieszczę się w 110kk zł. Zimą w rowie będę spoglądał jak śmigacie swoimi Subarynami
  12. W stosunku do poprzedniego A4 miejsca przybyła dużo, jest naprawdę wygodnie, więcej przestrzeni na nogi i nad głową niż Legacy (moje odczucie). Ogólnie auto bajka, nie da się opisać lekkości prowadzenia, trzeba odbyć jazdę próbną :smile: Dużo lepszy niż starszy model.
  13. Witam MACIEK:Właśnie się mylisz. Analizowałem to wnikliwie, właśnie koszty eksploatacji BMW mnie przerażały, ale do czasu... Ubezpieczenie wcale nie jest dużo wyższe w BMW, głównie wynika to z tego, iż ma ono wyższą wartość podaną przez ubezpieczalnie. Serwisy wypadają wd. komputera, często przedłuża on przeglądy nawet do 2 lat (oczywiście jeżdżąc spokojnie), ale nigdy nie zawitasz w ASO szybciej niż 20tys.km. Cena przeglądów również zmieniła sie w stosunku do kilku lat wstecz, jest akceptowalna. W akcesoriach i częściach nie orientuję się, ale Subaru w tych dziedzinach nie należy do najtańszych. p.s. Jeździłem dzisiaj nowym A4 2.0Tdi, silnik cichutki, na luzie leciutko klekocze, napewno w niczym nie przeszkadza, ale nie jest to chrapliwy dzwięk wolnossaka 2.0b :cool:
  14. Adam12: Właśnie zastanawiam się nad zakupem BMW 320d i uważam, że auto jest perfekcyjnie wyciszone, chodź na luzie słychać lekki klekot. Podczas jazdy pięknie "buczy" i naprawdę nie można poznać, że to klekot. Hałas na pewno nie jest porównywalny z A4 2.0 TDI (starsze), Audi jest dużo bardziej hałaśliwe. Jutro będę jeździł nowym modelem z common-rail zobaczę jaki jest głośny Uważam, że porównanie 320d, A4 2.0TDi do Legacy nie ma w ogóle sensu, ponieważ są one lepsze od Subaru, począwszy od plastiku, foteli, kończąc na układzie kierowniczym i skrzyni biegów. Nie ten segment i nie ta cena :wink:
  15. Witam bart1000: Diesle BMW to już inna bajka. R6 twinturbo jest znakomity, dźwięki jakie wydaje są cudowne, a na luzie wcale nie klekocze we wnętrzu. R4 BMW są również perfekcyjne, jednak ich kultura jest niższa od 6cio cylindrowców, ale osiągi są znakomite, a spalanie b. niskie. BMW to jednak majstersztyk.... Filip Cz: Fordowskie common-rail zawsze miały problemy z ropą (i nie tylko ), w nowym Mondeo założyli nawet silnik "skundlony" z PSA, bazuje na motorze HDi, aby nie mieć problemów z paliwem (zobaczymy).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...