Skocz do zawartości

Filodorro

Użytkownik
  • Zawartość

    152
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Filodorro

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 3 Maj

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin
  • Auto
    Impreza wrx 2003

Ostatnie wizyty

315 wyświetleń profilu
  1. [Szczecin] Może jakiś mały spot?

    Jak cos to siedzimy w columbusie
  2. [Szczecin] Może jakiś mały spot?

    Dzieki, ale to raczej informacja dla @rekosiek
  3. [Szczecin] Może jakiś mały spot?

    Nastawialem sie na statyczny, ale jesli masz jakies propozycje to pisz
  4. [Szczecin] Może jakiś mały spot?

    Nieoficjalnie w urzedzie miejskim do 7:30 idzie kupic numerek za 30 zl od "staczy" A jesli nie to isc samemu albo wykupic usluge zarejestrowania auta bo i takie rzeczy juz widzialem.
  5. [Szczecin] Może jakiś mały spot?

    Czwartek 19:00?
  6. [Szczecin] Może jakiś mały spot?

    To korzystajac z okazji moze przyszla sroda lub czwartek na Walach?
  7. [Szczecin] Może jakiś mały spot?

    Waly wieczorem?
  8. [Szczecin] Może jakiś mały spot?

    Ja sie pisze
  9. [Szczecin] Może jakiś mały spot?

    A wiec to wczoraj. Byl ktos czy ucieklo?
  10. [Szczecin] Może jakiś mały spot?

    To o ktorej jutro?
  11. [Szczecin] Może jakiś mały spot?

    Adrian, my juz w domu niestety... ale zaluj, rekordowa frekwencja, kielbaski z grilla wysmienite, nawet policja przyjechala gdy forek wywijal miedzy oponami... Nastepnym razem sie uda
  12. [Szczecin] Może jakiś mały spot?

    To aby wszystkim pasowalo to moze 18.30?
  13. [Szczecin] Może jakiś mały spot?

    Moze byc jutro po 19
  14. [Szczecin] Może jakiś mały spot?

    Co tu taka cisza? Lubieszyn jutro pod wieczor, ew. za tydzien?
×