Jump to content

PLKR

Nowy
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About PLKR

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Outback MY08 2.5 173KM 4EAT

Recent Profile Visitors

218 profile views
  1. Cześć, na początek lepiej poszukać warsztatu, który remontuje dyfry - będzie taniej. Mało kto się tego podejmuje, ale są tacy. w Twoim przypadku , to raczej któreś z łożysk kół. A czy wycie ustaje w momencie chwilowego puszczenia gazu?
  2. Do mnie na PW też poproszę . Chciałbym żeby tak było :]
  3. Witam, wie ktoś może ile jest rodzajów tłumików do OBK III? Kupiłem zestaw typowy do 2.5 - środkowy za długi, rury końcowych obijają się o wahacze . Kupiłem do 3.0 - długość środkowego dobra, ale hak za bardzo z przodu, a mocowanie od strony kolektora jest obrócone i śruby się nie schodzą. Co jest?
  4. PLKR

    Jaki hak do OBekA?

    Tak, 4665. Może dzisiaj zdążę zamontować, ale nie dam gwarancji, bo mi się śruby przy wydechach zapiekły i muszę ciąć Mocowanie haka pasuje idealnie. Jak przyjdą wydechy to zmontuję całość. W instrukcji haka jest szablon według którego trzeba wyciąć zderzak (tą czarną część od spodu).
  5. PLKR

    Jaki hak do OBekA?

    Ja właśnie kupiłem wypinany Brinka. W przyszły weekend będę montował.
  6. Nie wie ktoś, czy któraś kratka od Forka pasuje do OBK III? A może była jakaś dedykowana do OBK?
  7. Cześć, Wracałem dzisiaj z roboty i nagle check engine, kontrolka ATF, cruise i ABS. Biegi do max. 2. Temperatura wody nagle z 90 do maxa. Na wyświelaczu przebiegu ERR HC. Wentylatory chodzą, klima działa, płyn chłodniczy i poziom ATF w normie. Dojeżdżam do domu i patrzę a tu poszła wewnętrzna manszeta od strony kierowcy. Smar wszędzie. Czy to możliwe, że błędy są spowodowane tym smarem? Czytałem, że czasami te błędy wywalały przy słabej masie TCM. Może to właśnie smar coś rozwalił? Dzień później odpaliłem silnik i sczytałem błędy jeszcze raz: P0600, P0700, P0731, P1718. Oczywiście silnik zimny i wyskoczyło przegrzanie ATFu - ewidentnie awaria elektryki. Pewnie masa TCM. Jak oczyszczę to dam znać dla potomności.
  8. I jak z tą nakładką? Udało się znaleźć?
  9. Na rynku do OBK III jest dostępna jedynie oryginalna za 580zł (jeśli się mylę to dajcie znać :). edit: Jakby co to miałem na myśli nakładkę poziomą od góry, chroniącą zderzak podczas wkładania rzeczy do bagażnika.
  10. Poprawka. Może nie tyle pukanie co głośne cykanie. I fakt, na R też występuje.
  11. Cześć wszystkim, ostatnio zauważyłem, że na postoju z zapięta skrzynią na D dobiega od spodu pukanie elektrozaworu (na 100% elektrozawór - potwierdzone w warsztacie od automatów). Skrzynia działa jak należy. Facet z warsztatu powiedział, że nie ma się czym przejmować. Nasłuchiwałem u kumpla w legasiaku IV US i u niego był podobny dźwięk, ale zdecydowanie cichszy. Nie wiem czy ten dźwięk wydobywa się podczas jazdy - nie mam nigdzie blisko hamowni. Spotkał się ktoś z Was z czymś podobnym?
  12. U mnie ten dźwięk występuje jedynie na postoju z przytrzymanym hamulcem. Pojechałem w końcu do serwisu AT, gdzie mi remontowali skrzynie. Facet powiedział, że to nie ma związku ze skrzynią i może to być pompa hamulcowa, ale raczej skłaniał się ku wentylatorowi chłodnicy, który się załącza na postoju. Pytanie tylko dlaczego po puszczeniu hamulca dźwięk znikał a po ponownym wciśnięciu nie wracał. W każdym razie raczej jakiś drobiazg.
  13. Dzięki za odpowiedź ;] Co do sparciałych gum to też o tym myślałem, ale właśnie w kontekście jakiejś pompy. Skrzynie raczej wykluczam, bo jak napisałem, postój na zaciągniętym ręcznym nie powoduje wydawania tego dźwięku (w momencie obciążenia skrzyni na D oczywiście). Spiąłem trochę poślady, bo za 3 tygodnie kończy mi się półroczna gwarancja na skrzynie i zostanie mi tylko na sam konwerter.
  14. Jakby co, to ten dźwięk wydobywa się z przepustnicy i powodują go wyrobione luzy na zębatkach. Podobno ten typ tak ma, bo te zębatki są plastikowe ;/
  15. Odgrzeję temat. Na czym w końcu stanęło? Mam podobny efekt w OBK III 2.5 173KM (również 4EAT). Dodatkowo zauważyłem, że po zrzuceniu z D na N przy wciśniętym hamulcu dźwięk również zamiera. Skrzynia po remoncie (wymiana konwertera). Jeszcze jedno. Jeśli podczas występowania tego dźwięku przy wciśniętym pedale hamulca zaciągnie się ręczny i pusci pedał to dźwięk też ustaje. Wygląda jakby to był dźwięk z pompy hamulcowej.
×
×
  • Create New...