Skocz do zawartości

Suru

Nowy
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk
  • Auto
    OUTBACK MY14

Osiągnięcia Suru

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. zwyczajnie sprawdzic czy aby na pewno ten podzespol jest wadliwy - jezeli tak wymienic na nowy, jezli nie szukac innej przyczyny To ze na turbo albo w ic jest olej nie koniecznie oznacza ze to turbo jest uszkodzone a np odma przepuszcza albo na przegladzie zalali Ci za duzo oleju do silnika... Daj znac jak wymienia i oby to bylo to bo turbo w sbd nie padaja tak szybko Też mnie to zdziwiło i powiem szczerze wq…. iło. Ale skoro stwierdzili to w ASO. Zamówili nową sprężarkę to co sądzić? żałuję że nie kupiłem benzyny.
  2. A jak się powinno podejść do tematu wadliwego podzespołu? Ludzie przestańcie. Wadliwy element należy wymieni i tyle. Porównywanie braku powietrza w kole do wadliwej sprężarki to rozumiem taki żarcik? W 1992 roku w Hondzie Civic wysiadł mi przegub w przednim kole. Aby to naprawić, należało zakupić cały moduł w serwisie. Już wtedy w Hondzie nikt się nie bawił w rozkręcanie, dopasowywanie, uszczelnianie. A wy mi proponujecie naprawę sprężarki …… . Reasumując kto chce może sobie sprawdzać skąd kapie i jak kapie. Naprawiać, uszczelniać reanimować coś co kręci się kilka tysięcy razy na minutę, Wasz wybór. Ja mam auto na gwarancji i chcę mieć wadliwy element wymieniony na nowy.
  3. chyba żartujesz ? Oczywiście ze wolę mieć wymieniony cały uszkodzony podzespół niż "szewcowanie" starego. Gdyby były dostępne kończyny, tak jak dostępne są części do samochodów, wołałbym transplantacie nowej niż składanie połamanej. Nie słyszałeś o upośledzeniu połamanych a później poskładanych kości?
  4. .a uszczelnić nie mogą bo nie wiedzą skąd jest "wyciek"... ale turbina do wymiany.... dobrze, że u pana auta nie kopiłem Bo, z tego co pan pisze, pana mechanicy zamiast wymienić bubla staraliby się go reanimować.
  5. Ja wycieku nie widziałem, nie byłem podczas przeglądu z mechanikami. Moim zdaniem, doskonale wiedza skąd olej, dlatego wymieniają cały podzespół. A to akurat dobrze świadczy o firmie, wymieniają cały element a nie dłubią przy nim "bo będzie taniej".
  6. dopiero ci się zapisałem na forum Subaru. W tym sezonie sprzedałem VTX 1800 F1 a zakupiłem H-D Road Kinga.
  7. Nie miałeś wcześniej żadnych objawów, dymienie, utrata mocy? Nie, nie ma żadnych objawów. Auto dalej jeździ, nie dymi, nie plami. Nie ma spadku mocy.
  8. Witam koleżanki i kolegów. Pochodzę ze Śląska, od 15 miesięcy jestem posiadaczem Outbacka MY14.
  9. Może po prostu warto wybierać wersje benzynowe a wyleczyć się z diesla ;-) Obecnie we wszystkich markach silniki wysokoprężne są bardziej skomplikowane i zawodne w porównaniu z jednostkami z zapłonem iskrowym (benzynowe). To prawda, następny będzie benzynowy. To przesadzone. No ale .... póki co mam diesla.
  10. Dziękuje za szybkie odpowiedzi. Wiem że auto na gwarancji i nie ma problemu, ale u mnie rozwija się subaroholizm, i teraz nie wiem...... leczyć czy pielęgnować. A tak na serio chciałbym już zostać przy tej marce. Mam nadzieje że to tylko pech.
  11. Witam szanowne koleżanki i kolegów. Od 15 miesięcy jestem posiadaczem Outbacka MY 14. samochód kupiłem w salonie jako nowy. Jestem w nim zakochany i cholernie z niego dumny. Niestety, na mojej miłości pojawiła się rysa. Na przeglądzie po 30.000 km oznajmiono mi że turbina do wymiany. Wg serwisu, na turbinie pokazał się olej. Wymienią na gwarancji, ale...... taka marka 30.000 km i padła turbina, jestem załamany. Dieslami jeżdżę od 2002 roku. przed subaru było ich 5. Wszystkie w chwili sprzedaży miały ok 200.000 km. w żadnym turbina nie padła. Pytam spanikowany, czy to typowa dolegliwość marki czy mój pech, możne ktoś miał podobny problem. podzielcie się doświadczeniami. Samochód normalnie użytkuje, czekając na wymianę turbiny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...