Skocz do zawartości

jakub182

Nowy
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Bytom
  • Auto
    Subaru Forester 2,0 N/A AT

Ostatnie wizyty

294 wyświetleń profilu

Osiągnięcia jakub182

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

2

Reputacja

  1. Tak właśnie, oporniki są bardziej stabilne, zasada ta sama.
  2. Witam, kolega joki zastosował potencjometr według moich automatykow lepszym rozwiązaniem były oborniki i tak też mi zrobili to ustrojstwo. Działa, co pół roku bawię się w czyszczenie pompy plus zawory i cieszę się jazda. Usuwać nie mam zamiaru.
  3. Patent kolego joki199 działa miałem problemy z zaworami błędy kasowane codziennie. Rozebrane wyczyszczone przesmarowane obejście jokiego założone trochę zmodyfikowane ale od pół roku jeżdżę bez kompa w aucie. Polecam
  4. jakub182

    Żarówki....

    No tak wiewiorek żal HID to głupi pomysł
  5. jakub182

    Żarówki....

    Głupie pytanie HID ktoś zakładał?
  6. jakub182

    P2432

    Dzięki Cybel Z tego co zdążyłem się zapoznać to u mnie nie ma szans na zaslepienie/wywalenie bo w ECU nic nie przeprogramuje - mój silnik to 2,0 n/a 156 KM. Zawory są czyste pompa też, reset zrobiony
  7. jakub182

    P2432

    Witam Szanowne grono, Czy ktoś ma doświadczenie jak usunąć P2432? - Forek 2.0 156 KM
  8. Cześć Herbol, miałem podobne objawy i też rozkładałem ręce pomogło wyczyszczenie punktów masowych, zobaczy czy masz czyste bez nalotów.
  9. Witam, Zachciało mi się obklejania, a że to pierwszy raz na tapetę poszedł panel efekt szczotkowane aluminium grafit
  10. Problem rozwiązany mechanik wyczyścił punkty masowe - auto żyje i ma się dobrze :-D
  11. Cześć GRZECHOTNIK dzięki za podpowiedź wczoraj gdzieś na jakimś forum z outbackiem znalazłem to co piszesz i też tak zrobiłem poczyscilem wypsikalem auto jeździ jak marzenie jak zawsze dla spokoju oddaje je dzisiaj do znanych z forum Panów z Katowic mają powierzyć posprawdzac ect.zobaczymy co będzie
  12. bo je kocham jeżdżę tym od 4 lat nie ma nic wg mnie lepszego, ale są rzeczy których nie ogarnia mój mózg i wtedy się wku.... wytłumaczenie, że Ten Typ Tak Ma do mnie nie dociera i wtedy albo czytam co piszecie albo Was pytam gdyż jesteście skarbnicą wiedzy i tyle.
  13. za dużo elektryki jak na moją mechaniczną głowę , ale ok szukam w pobliżu elektromechanika - dam info jak się coś urodzi, nie mniej jednak jestem już w plecy 800 pln a fortyś nie gada części kupione na darmo i szlak mnie trafia.
  14. głupi jestem wymiana w takim razie czy jakiś reset?
  15. Witam Szanowne Grono, Potrzebna pomoc, pacjent Forester 2.0 AT 2006 158 KM - brak reakcji na pedał gazu obroty na poziomie 1500-2000. Problem: P0107 P2109 P0607 P2138 P2135 P1410 dla utrudnienia dodam, że wymieniłem pedał gazu oraz przepustnicę i dalej nic - jestem już bezsilny może ktoś z Was ma jakiś pomysł co dalej? kuba 2.pdf
×
×
  • Dodaj nową pozycję...