Jump to content

ido3d

Użytkownik
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About ido3d

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Skąd
    Wrocław
  1. UPDATE OD KOLEGI: Szanowni, problemów z organizacją sporo. Samochód z kawą nie zmieścił się na bluecity , kamera się poskładała, operator się wysypał, ale to nic. Problem pojawił się natury prywatno-rodzinnej i to taki, którego przełożyć nie można. Dlatego z bólem, musimy odwołać Warszawski OutRun z 2.10 za co was przepraszamy bardzo mocno. To miał być debiut, no trudno. Shit happens. Będzie następna Za tydzień Wrocław.
  2. Kolega prosił o przekazanie szanownym forumowiczom informacji o cyklicznych spotkaniach OutRun: Byłoby idealnie zawsze mieć czas i pieniądze, tak aby zaliczać każdy zlot, żeby móc się spotkać i pogadać ze znajomymi, albo poznać nowych. No właśnie, ale z czasem pojawia się więcej obowiązków i czasu jest już coraz mniej. Wyrwanie się na drugi koniec Polski na trzy dni na zlot zaczyna być trudną do wykonania operacją. Dlatego powstał OutRun. Chodzi o to, aby spotkać się w niedzielę rano, przy kawie, na parkingu, pooglądać kto czym przyjechał, wymienić się doświadczeniami i pojechać dalej... n
  3. Subaru Hybrid Tourer concept: http://moto.pl/MotoPL/51,88389,7169339.html?i=13
  4. sorry ale z tym captcha coś jest nie tak, jestem pewny na 100% że dobrze wpisuje kody ( te widoczne, bo 50% jest nie do odgadnięcia ... ) i przysłowiowa d**a, może później jeszcze spróbuje...
  5. Tak z innej beczki, bo na temat LPG, to w roboczym aucie zauważyłem że najlepiej jeździ na LUKoilu (mniej pali, pracuje prawie jak na benzynie), a najgorzej na Orlenie (stuki, wirowania obrotów, pali jak smok...). Na BP też dają dobry gaz...
  6. Może nie o te porządne mu chodzi ? i... wieś!
  7. dobry tip ... ale jakbyś je zobaczył to tez byś wymienił
  8. no nie holowałem tylko odpaliłem na holu Ale już go mam z powrotem, się okazało że mój zapasowy akumulator mimo zielonego "światełka" jest zepsuty i mogłem sobie podłączać drugi akumulator do woli i i tak nic nie dawało. Poza tym klema minusowa zaśniedziała i nawet dobry akumulator nie dawał rady. Więc nowy akumulator i nowe klemy i pali jak nowy.
  9. ee... próbowałem wszystkiego co się dało domowym sposobem zrobić i nic. Z dobrych wieści to na holu odpala i ładnie chodzi, ale po wyłączeniu już nie odpali ... jutro z rana holuje do mechanika. Dziękuję wszystkim za sugestie, odpisze jak się dowiem co było.
  10. No może to nie Subaru, tylko stary Passat ('91), ale może ktoś będzie w stanie mi powiedzieć co jest ..... otóż autko postało sobie z miesiąc bez odpalania. Akumulator wysiadł, więc załatwiłem nowy .. podłączam .. i NIC. Po przekręceniu kluczyka diody przygasają, ale nic innego się nie dzieje. Jak się okabluję do drugiego auta to dostaje jednak więcej mocy i wtedy rozrusznik klika ale dalej nic nie kręci. Auto dojechało do miejsca gdzie stało o własnych siłach i było w pełni sprawne, nawet nie mam go jak wypchać na ulice ;/
  11. [*] Najszczersze kondolencje, trzymam się cicho i nawet nie mam subaru, ale czytam was codziennie i na pewno będzie brakowało części tej całości.
  12. 1: Accord '92 2.2L -> po 350k zaczęliśmy go naprawiać u znajomego mechanika i jakoś tak dziwnie coraz bardziej się psół po każdej naprawie... mechanik już nie jest "znajomy". Autko fajne i miło go wspominam, zostało skradzione i porzucone na drodze. 2: Fiat Uno '99 1.0 FIRE (!) -> spadek po dziadku, 16kkm na liczniku miał w 2006r, rdza go tylko brała od stania na parkingu. Idealny do miasta, mogli go obijać wózkami pod marketem do woli. 3. Cordoba '07 1.4 Miała być Impreza, ale się leasingodawca nie zgodził na kilkuletnie auto, więc jest słabawa ale przyjemna i ekonomiczna no i
  13. ano, hehe, ja mam i to nie na Subaru a to tak można ? Nawet na Cordobie?
×
×
  • Create New...