Skocz do zawartości

FAZER

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Strzegom
  • Auto
    Subaru Legacy IV 2.0D 2008 sedan

Osiągnięcia FAZER

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Hmm w takim razie nie pozostaje nic jak tylko czekać na wiosnę... a pro po sprzęgła/rolki klimatyzacji, czy ktoś wymieniał już w tym łożysko? da radę zrobić to samemu czy trzeba kupić cały komplet?
  2. Postaram się po pracy sprawdzić te wszystkie przewody, ale przyszedł mi do głowy inny pomysł, mianowicie dzisiaj w drodze do pracy postanowiłem jechać z równą prędkością przez większość drogi i wsłuchiwać się w odgłosy wydobywające z pod maski. Zdziwiło mnie bardzo, że odstępy między początkiem świszczenia a końcem są bardzo równe, tak samo jak okresy "ciszy" i nagle chyba mnie olśniło zacząłem bawić się klimatyzacją i po wyłączeniu OFF szum ucichł, po włączeniu natomiast przez chwile nie działo się nic a po paru sekundach znów zaczęło się świszczenie które tak jak poprzednio znikło wraz z efektem delikatnego zwiększenia mocy auta. Wniosek jaki mi się nasuwa jest jeden za świst odpowiada zużyte sprzęgiełko kompresora klimatyzacji, które włącza i wyłącza się okresowo co jakiś czas, natomiast delikatne przyrosty i spadki mocy są spowodowane załączaniem i wyłączaniem klimatyzacji... jest jednak w tej teorii jedno ale! Z tego co wyczytałem klimatyzacja załącza się okresowo nawet w okresie zimowym ale tylko jeśli nawiew jest ustawiony na szybę lub szyba/nogi u mnie natomiast klimatyzacja załącza się co chwilę bez względu na wybór kierunku nawiewu i przy wyłączonym przycisku A/C więc chyba jest coś nie tak? co o tym szanowne koleżanki i koledzy sądzą?
  3. Ok jutro sprawdzę dokładnie czy nigdzie z przewodów nie dmucha, a Ty kolego miałeś też podobny problem?
  4. Właśnie nie wiem, wcześniej miałem focusa 1.8 tdci później civic 2.2 i-DTEC w obydwóch wymieniałem sprzęgła i dwumasy ale nigdy takich objawów nie zauważyłem... fakt, że subaru ma napęd na 4 obręcze i może dlatego tak się dziej. A gdyby to było sprzęgło to czy przy ruszaniu nie wyczułbym ślizgania tak jak to miało miejsce w moich poprzednich autach?
  5. Witam Mam mały (na razie) problem, przeszukiwałem forum ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi, więc pozwoliłem sobie założyć nowy temat. Jestem właścicielem Legacy IV 2.0D i od jakiegoś czasu zaobserwowałem dziwne zjawisko. Mianowicie w czasie jazdy z różnymi prędkościami i na wszystkich biegach, daje się słyszeć co jakiś czas mniej więcej z okolicy sinika narastają szum, szelest, świst ciężko to nazwać... coś jak by się ślizgał jakiś pasek, dźwięk ten narasta przez parę sekund a potem nagle cichnie i w tym momencie czuć delikatne szarpnięcie i zwiększenie mocy. Uczucie podobne do tego jak by koła auta ślizgały się na lodzie i nagle łapią przyczepność i delikatnie szarpną autem do przodu. Co to może być? Może ktoś miał do czynienia z takimi objawami w swoim SBD?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...