Skocz do zawartości

Kamel

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Outback 2.5

Osiągnięcia Kamel

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Kamel

    OBK MY02' - dwumasa i visco

    Ja jednak ostatecznie zdecydowałem się na koło dwumasowe. Udało się znaleźć w dobrej cenie komplet. Obecnie czekam na oryginalne śruby mocujące koło zamachowe - czas oczekiwania 10 dni. Ten model Outbacka fabrycznie wychodził na kole zamachowym jedno i dwumasowym.
  2. Kamel

    OBK MY02' - dwumasa i visco

    Który Forek 2.0 N/A?
  3. Kamel

    OBK MY02' - dwumasa i visco

    Dwumasa wyliczona na 4000 zł plus kpl sprzęgło. Zestaw konwersji ze wszystkim co potrzeba to ok 2800. Nowy Sącz, roczna gwarancja bez limitu kilometrów. Mojej nie testowałem jeszcze, natomiast są echa ze środowiska, że warto. Ja zapłaciłem 800 zł
  4. Cześć, Zakupiłem jakiś czas temu Outback z 2002r model BH, 2,5 SOHC. Popiskiwało w nim dwumasowe koło zamachowe - dało się jeździć. Jednak podczas ostatniego wyjazdu autostradowego pojawił się inny problem. Po nabraniu temperatury zaczął się na sztywno spinać napęd. Diagnoza była szybka. Visco wyzionęło ducha. Visco udało się szybko zregenerować. Jak już skrzynia w dole to od razu czas na zamianę dwumasy na zwykłe koło zamachowe. Po przebiegu 245tkm oryginalne Valeo się skończyło - docisk, łożysko, tarcza i koło zamachowe. I tu pojawia się problem bo polecany australijski zestaw konwersyjny jest na chwilę nieobecny w Polsce, a czas dostawy odległy. Czy ktoś z was podmieniał w tym modelu "dwumas" na zwykłe koło? Czy jesteście w stanie podpowiedzieć na jakich komponentach należy się oprzeć. Nie ukrywam, że oryginalne najbardziej mnie interesują. Pozdrawiam
  5. Kamel

    LPG w Subaru

    Musisz sprawdzić, czy między chłodnicami nie zalegają śmieci. Tak poza tym zalecam czyszczenie chłodnic, ponieważ maja taką wadę, że się brudzą i tracą wydajność. Radzę to zrobić w solidnym serwisie Cześć, Śmieci brak, bardzo ładnie widać żeberka, a co do wentylatora klimy to znam jego automatyzm działania i to wykluczyłem. Płyn brzydko nie wygląda i się nie zabrudza, ale chyba na tą chwilę pozostaje czyszczenie. Sprawdzę niemniej jednak na komputerze jak wygląda amplituda temperatury na benzynie i na gazie. Podzielę się z wami wynikami.
  6. Kamel

    LPG w Subaru

    Cześć, Pytanie głównie do użytkowników Outbacków 2.5 z LPG - chyba, że inni mieli styczność z podobnymi objawami. Zaobserwowałem jakiś czas temu, że podczas jazdy miejskiej na LPG, po zatrzymaniu się na światłach wentylator chłodnicy potrafi się włączyć już po ok 20 sekundach. Jazda zupełnie spokojna bez szaleństw. Byłem u gazowników ale nie dopatrzyli się nieprawidłowej pracy układu LPG. Sprawdziłem również poziom płynu chłodniczego oraz rozkład temperatur na samej chłodnicy - jest ok. Ja rozumiem, że praca na LPG wiąże się z wyższymi temperaturami. ale żeby tak od razu za wentylator się brać? Na benzynie jest zupełnie inaczej. Problem obserwuję już od dłuższego czasu i temperatury zewnętrzne mają niewielki wpływ. Prosiłbym o jakieś wskazówki. Samochód ma obecnie 240 tyś przebiegu.
  7. W moim Outbacku z 2002 SLS trzymają poziom. Sprawdzony z czystej ciekawości wynik na trzepakach to 60%. Przebieg samochodu to 240 tyś. Badanie na amortyzatorów powszechnie stosowane na stacjach kontroli pojazdów nie ma większego znaczenia i nie odzwierciedla stanu faktycznego.
  8. Dzień dobry wszystkim. W końcu jestem właścicielem Subaru. Miał być Forester, ale trafił się symatyczny Outback 2002 w manualu. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...