Cześć,
Zakupiłem jakiś czas temu Outback z 2002r model BH, 2,5 SOHC. Popiskiwało w nim dwumasowe koło zamachowe - dało się jeździć. Jednak podczas ostatniego wyjazdu autostradowego pojawił się inny problem. Po nabraniu temperatury zaczął się na sztywno spinać napęd. Diagnoza była szybka. Visco wyzionęło ducha. Visco udało się szybko zregenerować. Jak już skrzynia w dole to od razu czas na zamianę dwumasy na zwykłe koło zamachowe. Po przebiegu 245tkm oryginalne Valeo się skończyło - docisk, łożysko, tarcza i koło zamachowe. I tu pojawia się problem bo polecany australijski zestaw konwersyjny jest na chwilę nieobecny w Polsce, a czas dostawy odległy. Czy ktoś z was podmieniał w tym modelu "dwumas" na zwykłe koło? Czy jesteście w stanie podpowiedzieć na jakich komponentach należy się oprzeć. Nie ukrywam, że oryginalne najbardziej mnie interesują.
Pozdrawiam