Skocz do zawartości

T.Raven

Użytkownik
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Zabrze/Bielawa

Osiągnięcia T.Raven

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Chodzi o to że auto ma z przodu ogniska korozji (spód na wysokości rozrządu poniżej podłużnicy)Chciałbym żeby to obejrzał ktoś kto zna blacharkę Subaru i stwierdził czy warto pakować się w to auto.Myślę o tym samochodzie: http://otomoto.pl/subaru-impreza-2-0-l- ... 76235.html
  2. Jak w temacie,chcę dobrze sprawdzić całe autko,ale najbardziej mi zależy na kontroli nadwozia. Idealnie byłoby w Krakowie blisko z A-4.
  3. Regulacja hydrauliczna http://detali.ru/cat/su/su.dll?SelPrt&t ... v9uo896Y4=
  4. T.Raven

    DOHC vs SOHC

    W moim 2.0 regulacja za pomocą szczelinomierza i śrubek. Godzina roboty razem z kawą między stronami
  5. Od pewnego czasu zastanawiałem się nad "udrożnieniem" wydechu po konsultacjach zdecydowałem się na zostawienia kolektora i katalizatorów reszta to przelot na jednym tłumiku (też przelotowy). Na trasy mam silencer ale chyba nie jest konieczny. Autko zyskało ładny dźwięk i lepiej wkręca się na obroty. Michał z Siemianowic stanął na wysokości zadania. Czy jest przyrost mocy ? Nawet nie myślę o mierzeniu jestem realistą.
  6. Są różne: http://www.aclperformance.com.au/ev_subaru.htm I według mojej wiedzy były też ośki (tak było w katalogu części)
  7. Posiadam Imprezę 2,0 4x4 z 1997 roku z silnikiem EJ20 w silniku nie ma hydraulicznej regulacji zaworów (ręczna) podano mi do tego silnika 2 typy świec NGK 1. BKR6E-11 2. BKR5E-11 Które świece zastosować ?
  8. Gwiazdki najjaśniejszej, choinki najpiękniejszej, prezentów wymarzonych, świąt mile spędzonych.
  9. Samo rozruszanie nie załatwia sprawy trzeba go delikatnie przesmarować (olej i pędzelek).
  10. T.Raven

    Check Engine

    Jeśli problem występuje na zimnym silniku warto zmierzyć rezystancję czujnika temperatury który daje sygnał do kompa.Sonda na zimnym silniku jest pomijana. Warto przy nie pracującym silniku rozpiąć i spiąć wtyczki typu: sonda, potencjometr przepustnicy,czujnik temperatury i inne. Czasami błąd jest generowany przez zbyt słaby styk złączki.Piszę to na podstawie doświadczeń z innymi autami czy bywa tak w subaru nie wiem.
  11. T.Raven

    stuki w silniku

    Wiem,ale to zainteresowany podejmuje ostateczną decyzję. Nie mam zamiaru się wymądrzać lub kogoś obrażać. Wszystko sprowadza sie do tego że w naprawionym silniku wiesz co masz a w używce nigdy nie wiesz co dostaniesz.Kiedyś to przerabiałem i dostałem nauczkę.Nawet nie mogłem mieć pretensji do sprzedającego bo to była ewidentna wada materiału o której on nie mógł wiedzieć. Dlatego będę się upierał że warto robić, chyba że koszty zabijają.
  12. T.Raven

    stuki w silniku

    Poczekajmy co "powie" czasami warto zapłacić więcej za pewność,problemem jest tylko ile jest to więcej.
  13. T.Raven

    stuki w silniku

    W ASO w Mikołowie za zawór zapłaciłem 44,00 PLN-ów (do 2.0 N/A) Silnik do wymiany ? Blok uszkodzony ? Bo w każdym innym przypadku wszystko można zrobić.Pisz na PW coś wymyślimy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...