Jump to content

jedenasty

Nowy
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About jedenasty

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Legacy MY04 H6
  1. Zdarza się w H6 UPG i to chyba nie tak bardzo rzadko, jak byłem ostatnio u Adama w Piasecznie to miał na stole H6 z Tribeci i inne H6 z Outbacka. Mówił że jak juz sie pojawiają objawy to zazwyczaj przy 200kkm
  2. Pozdrowienia dla oświniaczonej Tribeci widzianej dzisiaj na Prymasa Tysiąclecia jechaliśmy w tą samą stronę, było mruganie i odmruganie
  3. Tam są 4 ale też chyba jakieś między biegi są, jest napewno nadbieg po 4, odpuszczasz pedał gazu i spadaja obroty jeszcze troszke. Musisz się przejechać, wtedy się przekonasz czy Ci pasuje. Właśnie mam H6 z 5EAT i czy mi się wydaje czy tam też jest coś ponad 5tką? Często właśnie w trasie obserwowałem że dojeżdżam do np. 120km/h automat ma załączoną 5tkę i po jakimś czasie obroty przy stałej prędkości spadają z 3tyś na 2,5, przerzucam na tryb sport żeby sprawdzić ale tam nadal jest 5tka zapięta. Przez to wydaje mi się że rzeczona 5tka jest bardzo długim biegiem bo czasem przy 60km/h automat już ją wrzuca
  4. Smutno mi, zostałem pominięty w zestawieniu, ale może nie zapuszczasz się tak daleko. Na Miączyńskiej w pierwszym podwórku po prawej za Spartańską, jestem ja z moim Legacy IV grantowym. Zapraszam do zmiany drogi powrotnej od czasu do czasu przez Miączyńską + Pozdrawiam na zaś Faktycznie wracam często Miączyńską, ale tak głęboko w podwórka nie zaglądam. Dzisiaj zajrzałem - faktycznie stoi ładny Legaś, kolor taki jak mój tylko sedan Pozdrawiam
  5. Albo użytkownik czyta forum, albo to zbieg okoliczności ale srebrny Legaś już w ruchu, tak więc cofam to co napisałem
  6. Bo widzieli się rano u mechanika My tu śmichy-chichy a kolega jest w potrzebie - pośpiech nigdy nie jest dobrym doradcą, teraz jakbym kupował to też bym zrobił to rozważniej. Ale nikt tu nie mówi że 2.0 czy 2,5 jest złym wyborem - tylko że H6 jest wyborem ze wszech miar fajniejszym
  7. Taaaaaak - podobno Alfa na crash teście nie dojechała do ściany? To jak dorzucisz te 3-4k do tych 20tu to uzbiera się na jakiegoś legasia H6 - kolega house_1 swojego niedawno sprzedawał
  8. Też niedawno stałem przed podobnym dylematem, w końcu wybrałem H6 to zupełnie inny komfort jazdy, żre więcej ale za to jak przyjemnie się odpycha, a na twarzy banan Co do samego odpychania się tu też mam wrażenie że odczułem różnice między 2.5 a 3.0 - miałem wrażenie jakby H6 odpychało się na prawdę 4 łapami a 2,5 tylko udawało. To ciężko opisać, ale chodziło o to że H6 bardziej siedział w każdym zakręcie, może to też autosugestia - gdzieś czytałem że tylko H6 i GT ma centralny układ planetarny z domyślnym rozkładem mocy 45:55 przód/tył, a reszta ma domyślnie 90:10. Dużą różnicę też odczułem w samym układzie kierowniczym - jakby był bardziej precyzyjny. Najlepiej się nie śpieszyć i przejechać się jak największą ilością modeli
  9. Pozdrowienia dla mieszkańców ulicy Olimpijskiej w Warszawie, codziennie wioząc młodego do żłobka mijam w kolejności - zadbaną Imprezę I WRX/STi kombi, sympatyczny Justy IV i Forester III, czasem na skrzyżowaniu stoi jeszcze błękitny WRX - mocna ekipa na tak krótkiej ulicy No i jeszcze żeby nie zapomnieć to na Rajskiej stoi nieruszony z miejsca od chyba pół roku (wstyd ) srebrny Legaś IV sedan - niedługo tam przyrośnie , na tej samej dzielnicy piękny BRZ, oraz Outback IV Wszystkich kierowców pozdrawiam z niebieskiego Legasia IV na blachach NO
×
×
  • Create New...