Skocz do zawartości

ionplus

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna

Ostatnie wizyty

239 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ionplus

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam, awaria polegała na zapaleniu się kontroli ABS, ESP i Hill holder oraz mruganiu kontrolki temp. oleju w skrzyni. W ASO stwierdzili, że "to kontroler/sterownik zaworów w skrzyni biegów. Cewki mają zmienną oporność." Próbowali naprawiać i starczyło na mniej niż 100 km. I znowu to samo. Generalnie nic nie czuć przy jeździe, choć w ASO twierdzą, że jest napęd tylko na przód. ASO proponuje sprowadzenie kontrolera z Japonii. Ponoć wypytywali firmy naprawiające automaty (w tym niby jakąś największą w Poznaniu) i nikt nie chce się tego podjąć głównie z powodu braku części. Czy ktoś może mi pomóc lub coś zasugerować? Ten kontroler ma płynąć z Japonii i kosztować jakieś 8k Chodzi o Subaru XV 2.0 benzyna AT 2013 z Niemiec. Czy da się to jakoś jednak naprawić? Czy ktoś ma używaną część? Czy nie da się ściągnąć z Europy? Jakieś sugestie, podpowiedzi? Z góry dziękuję za pomoc
  2. Witam, mam na oku Forka w Bydgoszczy. Warunkiem jest przegląd w ASO. Niestety ASO się zatkało przeglądami i najbliższy termin dopiero w czerwcu. Czy jest w Bydgoszczy jakiś rzetelny i uczciwy mechanik, zaznajomiony z Forkiem? Chodzi mi o wykluczenie uszkodzeń konstrukcji, podpięcie komputera oraz ewentualnie jakieś inne sugestie przy zakupie. Przegląd miałby być w ten piątek 27.05 do godziny 12-13. Czy możecie kogoś polecić lub ktoś z Was jest taką osobą?
  3. Jakie są Wasze doświadczenia z benzynowym silnikiem wolnossącym 2,5 w AT pod względem spalania? Przymierzam się do zakupu Forestera z tym silnikiem (lub XV z 2,0i AT) i zastanawiam się czy odrazu zakładać LPG Z góry dziękuję za odpowiedzi
  4. ionplus

    Bagażnik w XV

    Mam prośbę do użytkowników XV. Chcę się dowiedzieć czy mój rower da się wrzucić do bagażnika. Czy może ktoś zmierzyć wysokość od podstawy złożonych siedzeń do sufitu, szerokość w tym samym miejscu oraz długość od oparcia foteli przednich (przesuniętych na maksa do tylu) do zamkniętej klapy bagażnika. Sprawdzałem osobiście - do Forestera 2009 rower się mieści. Nie znam nikogo z XV, żeby zrobić ten test. Wymiary zewnętrzne Forestera i XV mało się różnią. Drugie pytanie dotyczy prowadzenia. Czy jest jakaś różnica w prowadzeniu między XV a Forkiem? Czy inna płyta podłogowa coś zmienia w trakcji? Z góry dziękuję za odpowiedzi
  5. ionplus

    Co kupić? XV 2013 vs 2014

    Akurat zależy mi na tych poprawkach 'niewidocznych' Wg opisów lifting polegał np. na dodaniu czujnika ciśnienia w oponach. I to traktowałem jako miernik czy auto jest przed czy po lifcie. Sprawdziłem opis Crosstreka 2013 i 2014 na cars.com i oba roczniki, w obu wersjach mają standardowo taki czujnik. Tylko, że to w sumie o niczym nie świadczy.. Bo może u nich od początku tak produkowano.
  6. ionplus

    Co kupić? XV 2013 vs 2014

    Wszystko super Tylko jeszcze moje podstawowe pytanie: czy ktoś wie na temat różnic poprawek liftowych w modelach EU i USA? Czy Crosstreki, jak modele EU, są po lifcie od rocznika 2014?
  7. ionplus

    Co kupić? XV 2013 vs 2014

    Dobrze, ale czy poprawki liftingowe były równolegle? Tzn. czy w przypadku wersji USA też dopiero od rocznika 2014 czy może tam było to wcześniej? Podejrzewam, że większość tych aut jest puknięta. Kwestia jak mocno i żeby o wszystkim wiedzieć przed.. A skrzynia CVT ma wpływ na napęd? To już nie będzie ta pewność prowadzenia? A co myślicie od Suzuki SX4 Cross? Nie jestem przekonany do dołączanych napędów ale właśnie oglądałem klip ma YT, w którym XV gorzej sobie radzi od SX4.. Zdaję sobie sprawę, że jeden klip o niczym nie świadczy i może być zmanipulowany, jednak na wyobrażnię działa.. Co o tym myślicie? https://youtu.be/739C52TxDuc https://youtu.be/FsJgIZhoSag Tylko to Suzuki słabo wyglada w porównaniu do XV.. Są w ogóle jacyś realni konkurenci, w kwestii napędu i pewności prowadzenia, dla Subaru?
  8. ionplus

    Co kupić? XV 2013 vs 2014

    Witam, obecnie jeżdżę Imprezą '97 GL ale przymierzam się do zakupu czegoś nowszego. Konkretnie jestem zainteresowany XV 2.0i AT wersja Comfort. Na allegro roczniki 2013-2014 oscylują od ok. 60k do 80k zł. Większość z nich to Crosstreki z USA. Często z dziwnie małymi przebiegami Moje pytanie dotyczy tego, czy warto czekać na dobrą ofertę z rocznika 2014 czy brać 2013? Niby 2014 jest po lifcie. Czy wersje Crosstrek tak samo czy może wcześniej miały wprowadzone liftowe poprawki? Proszę również o wskazówki na co zwracać uwagę przy zakupie (jakieś szczegóły, które znają serwisanci bądź użytkownicy tego modelu). Czy wizyta w ASO w 100% wykluczy zakup trefnego auta? Ewentualnie biorę jeszcze pod uwagę zakup Forestera 2.0 lub 2.5 benzyna AT i LPG roczniki od 2008 wzwyż (ceny na allegro od ok. 40k zł). Ale to ewentualnie Z góry dziękuję za wszystkie pomocne komentarze Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...