Skocz do zawartości

lorddzemer

Nowy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Dobczyce i okolice
  • Auto
    Subaru Forester 2.0 XT Rinspeed '04

Ostatnie wizyty

1009 wyświetleń profilu

Osiągnięcia lorddzemer

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Między S-Turbo (SF) a XT (SG) jest jednak różnica. W S-Turbo jest więcej luzu w komorze silnika, troszkę inny osprzęt i regulacja luzu na płytkach a w XT jest bardziej ciasno i regulacja na szklankach. W XT (SG) trzeba wyjmować silnik. Przynajmniej u mnie tak jest a posiadam 2.0 XT rocznik 2004. Kolega miał S-Turbo z 2002. Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
  2. lorddzemer

    Forki SG na 18"

    Też posiadam Forestera SG Rinspeed na 18" felgach i potwierdzam to co kolega. Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
  3. Generalnie dużo opowiadał o samym działaniu wiskozy, o tym że zdarzają mu się całkiem nowe auta z uszkodzoną wiskozą i żeby się nie przejmować. Z tego co generalnie zapamiętałem to wiskoza ulega najczęściej uszkodzeniu w 3 przypadkach: 1. Założenie dwóch innych gum na jedną z osi pojazdu, np. inny producent z tyłu, inny z przodu bądź bardziej zużyte opony na jednej z osi ( to mój przypadek, tzn. zakupiłem Forestera z Niemiec i gratis dostałem komplet gum zimowych, 2 szt. były innego producenta i bardziej zużyte). Gość zalecił, że jeśli już ktoś chce to lepiej założyć takie gumy na "krzyż" albo na jedną stronę, np. lewą, ale nigdy na jedną oś. 2. Ostra jazda typu bączki, ręczny itp. 3. Nierówne ciśnienie w oponach. Dobrze jest często kontrolować żeby było odpowiednie. Ponoć był klient co właśnie uszkodził wiskozę w nowym aucie przez niższe ciśnienie w jednej z opon. Oprócz ww. wspominał też coś, że gwarancji nie podlega wiskoza do Imprezy STI bo tam i tak jak ktoś da w palnik to szybko uszkodzi a on by musiał co chwilę na gwarancji robić [emoji3] To wszystko co pokrótce i w uproszczeniu zapamiętałem. Może komuś się przydadzą takie informacje, a może już były gdzieś na forum, ale odpowiadam zgodnie z prośbą. Wysłane z Xperia Z1 Compact
  4. To ja dodam od siebie, że również skorzystałem z usług tego człowieka w zeszłym tygodniu i dzisiaj odebrałem wiskozę. Fakt, ciężko się do niego dodzwonić, ale jak już się udało to strasznie się rozgadał i przekazał kilka ciekawych informacji na temat użytkowania wiskozy. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, a gość jest bardzo pozytywny i wydaje się uczciwy. Daje również 3 lata pisemnej gwarancji! Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
  5. Jeździłem Subaru 2.0 125 KM, w rodzinie posiadam Forestera 2.5 US N/A 156 KM, jeździłem Foresterem I S Turbo 2.0 177 KM a teraz jestem szczęśliwym posiadaczem Forestera II 2.0 XT 177 KM Rinspeed. Zdecydowanie polecam mocniejszy silnik, tzn. 125 KM to wół roboczy, 156 KM daje już jakąś przyjemność z jazdy i dalej niskie koszty LPG (silnik SOHC), ale dopiero 177 KM z turbiną daje większą radość jazdy, wobec której da się przeboleć regulacje zaworów (silnik DOHC) w kwocie ok. 1500 złotych. Musisz się przejechać takim autem żeby to odczuć. Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
  6. Witam! Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem Forestera 2.0 XT w wersji Rinspeed :-) Forum czytam od jakiegoś czasu. Potężna skarbnica informacji. Pozdrawiam Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...