Skocz do zawartości

sebba1

Nowy
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sebba1

  • Urodziny 27.04.1984

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Jawor
  • Auto
    Subaru Impreza 2002 kombi 2.0 125KM

Ostatnie wizyty

1012 wyświetleń profilu

Osiągnięcia sebba1

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. zabrałem się za wymianę płynów, korki w dyferencjale znalazłem 49Nm, a w skrzyni?
  2. na Allegro są fajne ściągacza sworzni ten na zdjęciu występuje w różnych cenach pod różnymi markami, ale świetnie wyciąga końcówki drążków kierowniczych, jak i sworznie zwrotnicy, a kosztuje ok 40zł
  3. Dziękuję bardzo za wyczerpujące wypowiedzi oś wymieniona. Mam teraz problem ze spięciem sworznia zwrotnicy do wahacza, jakieś sposób? chyba będę musiał kupić jakiś ściągacz żeby ścisnąć sprężynę. bo rozprężony paterson jest za nisko wahacza, żeby go nakierować.
  4. Witam jak wyjąć oś ze skrzyni, rozebrałem zawieszenie wyszedł przegub ze zwrotnicy. Trzeba coś odkręcać, czy tylko podważać. W dyferencjale tylnym podważyłem łomem i wyskoczyły, te jakby mocniej siedziały. Czy trzeba odkręcać ten pierścień na skrzyni na zdjęciu? czy tylko do wymiany simeringu?
  5. więc trzeba: a. przeciąć przewód plus wentylatora u pasażera przy nogach (przewód czarno-czerwony) b. przewód czarno-czerwony od strony wentylatora podłączyć czarny od webasto ; przewód czarno-czerwony z drugiej strony do czerwony od webasto c. do czarnego od webasto podłączyć dodatkowo 8 pin kostki 16 pinowej od panelu nawiewów (przewód zielono-pomarańczowy), ale przewód należy przeciąć i zastosować diodę prostownikową oto opis całego montażu podesłany przez Qba25, schemat elektryczny plik 9.jpg
  6. ...w końcu znalazłem czas Webasto działa, 1 założyłem igłę do zbiornika -powrót faktycznie za wysoko- użyłem do tego jako śruby złączki hamulcowej i rurki hamulcowej - sprawdza się świetnie, nie ma po co przepłacać za gotowca, 2 webasto mam za prawym halogenem, oprócz parownika mam na prawym kielichu komputer gazowy, nie chciałem wszystkiego przerabiać, 5 podłączyłem za parownikiem tak jak Qba25, przy okazji wymiana membran w parowniku aktualne pytania? 3 do OBD ma iść przewód tylko żółty? z wiązki wystaje jeszcze czarny krótki cienki kabelek do czego on służy? 4 za to dopiero chce się wsiąść, które to kostki te od wentylatora? za programatorem webasto są dwa wolne przewody fioletowy i brązowy do czego służą?
  7. nie mam termo-top E 4KW z własną pompką, ale oglądałem jak wygląda pompa paliwa i przewód powrotny jest zanurzony w baku więc chyba nie trzeba ciągnąć przewodu. Niestety u mnie reduktor jest dość duży i przytulony do prawego kielicha, więc muszę przy halogenie bo ich razem nie upcham. O podpięciu OBD jeszcze nie myślałem- gdzie je wpiąć? ( w wiązce webasto jest taki żółty konektor). Co do wentylatora to przydałoby się puścić napięcie na panel klimatyzacji, bo na wentylator to trzeba będzie mocny rezystor żeby nie chodził na maxa bo akumulator szybko padnie. Czytałem jak będą trzy podłączenia szeregowo to pompa ma za duży opór i słabo chodzi albo ogrzewanie, albo parownik zamarza.
  8. Witam kupiłem Webasto analogowe. Potrzebuję podłączyć trójnik pod powrót paliwa, który to przewód. Biała strzałka na zdjęciu to filtr, czyli zasilanie. 1 Czy przy żółtej strzałce - to jest przewód powrotny czy ten trzeci na którym nic nie ma? 2 gdzie w Imprezie montowali Webasto za halogenem? 3 Mam gaz. Na małym obiegu mam trójniki i podłączoną nagrzewnicę równolegle do parownika. Chcę podłączyć Webasto za nagrzewnicą. Czyli parownik równolegle do szeregu nagrzewnicy i Webasta - jak powinno być?
  9. sebba1

    przednia szyba impreza II

    Popytałem i wagon ma 2,5 cm wyższą szybę. a co do tapicerki jak rozebrać te boczki przy szybie wewnątrz auta, od której strony ciągnąć by zatrzaski puściły?
  10. witam potrzebuję szybę przednią do imprezy, czy kombi i sedan mają inne szyby? chodzi mi o wymiar zdjęcia ze strony http://szyby24.pl/pl/1940-ii-2000-2007 bo w nazwie pliku podaję inną wysokość szyby
  11. masz katalog jakie przełożenia- pozycja 13, ja szukałem do siebie takiego samego http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g11/type_5/train/differential_individual/ tutaj wszystkie 3,9 http://opposedforces.com/parts/info/38104AA010/ w wersjach europejskich Imprezy przełożenie 3,9 tylko w silniku 2.0 SOHC 125KM w skrzyni manualnej, automaty mają inne Pozdrawiam
  12. przejechałem 50km i wszystko chodzi bardzo cicho, przy okazji uzupełnienie tulejek na krzyżaku bardzo poprawiło pracę lewarka; Łożyska mam identyczne jak KrisKristoffers. Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc
  13. skrzynia poskładana; zapomniałem w którą stronę ma być krzyżak tym małym uszkiem do góry czy na dół? powinna być tam jeszcze jakaś sprężynka?
  14. Racja napisał mi maila po sprawdzeniu: łożyska skrzyni: Górne są w dalszym ciągu ślizgowe tj z wałeczkami, zmienił się rozmiar bieżni. 806322080 806330120 stare numery: 806322040 806330080 zostały zastąpione nowymi w 2009r: 806322080 Łożysko wałka zdawczego skrzyni biegów przednie Impreza Forester Legacy 160 pln 806330120 Łożysko wałka zdawczego skrzyni biegów tylne Impreza Forester Legacy 140 pln dodatkowo łożyska przy wiskozie: 806230170 Łożysko tylne wiskozy skrzyni biegów Impreza Forester Legacy 160pln 806255010 Łożysko przednie wiskozy skrzyni biegów Impreza Forester Legacy 160 pln uszczelka pod tył skrzyni 15 pln, uszczelniacz wybieraka 29 pln olej przekładniowy motul gear 300 75W90 cena za 1l 50 pln a jak z pasowaniami pierścieni? przy wymianie łożysk pierścień 1 i 2; 3 to seeger (rysunek 1 post)
  15. Dzwoniłem do gościa, który sprzedaje oryginały i powiedział, że Subaru od 4 lat nie produkuje łożysk stożkowych zamiast nich wkładają zwykłe kulowe, stożkowe za szybko się sypią - gościu oddzwonił, że wprowadził mnie w błąd: Są dalej stożkowe zmienił się rozmiar bieżni i rolki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...