Witam,od pewnego czasu dosłuchałem się metalicznych stuków,które występują tylko w zakresie od 3000 do 3,500 obrotów na postoju.Stukanie najbardziej słychać od dołu samochodu między silnikiem a skrzynią AT.Na niskich bądź bardzo wysokich obrotach nie występują...Jeżeli chodzi o silnik to olej wymieniany regularnie co 12000km,w skrzyni olej wymieniony wraz z filtrem około 14000km temu.Razem z kolegą zauważyliśmy że dodatkowo takie stukanie jest słyszalne gdy auto zrzuca z wysokich obrotów podczas jazdy...Postanowiłem więc że na początek zdemontuję skrzynię i sprawdzę co się dzieje na kole zamachowych i sprzęgle hydrokinetycznym,po wyjeciu zauważyłem że jest luz miedzy dwoma wypustkami około 1mm na wałku który łączy się z kołem sprzęgła.Dołączam fotki.Czy któś może mi podpowiedzieć czy to jest normalne żę wystepuje taka przerwa i czy to może wskazywac na powyższe objawy.Pozdrawiam