Skocz do zawartości

Kotton

Nowy
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kielce / Kraków
  • Auto
    Forester S-Turbo MY01
    aka Rosemary:)
  • Zainteresowania
    Różne różniste. Obecnie niespodziewana odbudowa Forestera.

Ostatnie wizyty

1401 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kotton

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

4

Reputacja

  1. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  2. Kotton

    Korozja w Foresterze

    Minia. Kupić albo zrobić. Przyda się:).
  3. Kotton

    Korozja w Foresterze

    Dla jasności - wracam do tego wątku nie dlatego, żeby Was dołować ale aby uświadomić: 1. Kielichy są na zewnątrz auta - w nadkolu. To wyjątkowo *ujowa konstrukcja pozwalająca na gromadzenie się błota i kumulację wilgoci. 2. Nadkola zbudowane są z blachy łączonej warstwowo. Jeśli widać rdzę od środka to wszystkie kolejne warstwy blachy w tym miejscu są przeszłością. 3. Kwiatek (nie dziura na wylot) wielkości 5zł widoczny od środka to wstawka wielkości pocztówki.. ale z Japonii:) 4. Zdjęcie tapicerki bagażnika daje spory ale niestety niepełny obraz zniszczeń. Sytuacja będzie jasna dopiero po wypiaskowaniu nadkoli. 5. Jeśli w nadkolu są dziury na wylot to koła podawały już wodę do środka X czasu więc korozja końcówek progów wysoce możliwa. ..a wszystko co wyżej wypisałem dla osoby nieświadomej problemu wygląda na niegroźną korozję rantów błotnika:) Taka konstrukcja nadkoli to ewidentny błąd konstrukcyjny i mam nadzieję, że ktoś został za to w najlepszym wypadku spoliczkowany..
  4. Kotton

    Korozja w Foresterze

    Zajmujesz się blacharką?
  5. Czeka mnie to samo. Posiłkuję się podobnie jak Ty stroną: http://opposedforces.com/parts/forester/en_s10/type_7/manipulation/manual_gear_shift_system/illustration_1/ i w schemacie dla mojego modelu również brakuje oznaczeń części.. Czy tulejka w krzyżaku przez którą idzie nit ma w środku drugą plastikową? Z rysunku wynika, że pierwsza, pozioma tulejka nie jest rozbieralna (bo i po co by to nitowali..) - czy nie wystarczy zatem wymienić tylko te dwie z tylnej, pionowej części? Zaznaczyłem na rysunku części, których numery są znane i można je kupić (kolor niebieski) oraz takie, które jak się domyślam też pasowałoby wymienić ale nie znam numerów lub są nieosiągalne (kolor czerwony). Czy wg Ciebie wymiana tych czterech tulejek, kulki i sprężyny wystarczy aby lewarek nie latał i nic tam nie brzęczało? Ile zajęła Ci ta operacja? Widzę, że to kwestia dwóch śrub i klina.. Jak jest z dostępem? Trzeba coś zrzucać? Czy te obrączki z rysunku to oringi czy pierścienie Segera.. da się to z powrotem założyć czy się rozsypują? Będę wdzięczny za pomoc.
  6. Kotton

    Korozja w Foresterze

    That's the spirit:)
  7. Kotton

    Korozja w Foresterze

    Tak sobie czytam (już z przyzwyczajenia:) i mam wrażenie jakbyśmy operowali inną walutą..
  8. Kotton

    Korozja w Foresterze

    To czemu tak trudno trafić zdrowe ćwiartki?
  9. Oczywiście, że ogrzewanie:) pomyliłem się. Trzeba rozbierać panel środkowy czy jest inny patent?
  10. Kotton

    Korozja w Foresterze

    Zanim przeczytałem to pomyślałem, że to wczesna SF.. Ciekawe czy inżynier odpowiedzialny za nadkola był Japończykiem ceniącym tradycję..
  11. Jak się dobrałeś do przycisku nawiewu tylnej szyby?
  12. Kotton

    Blacharka Forester SG

    To zależy o jakich nakładkach piszesz.. nie wiem jak to wygląda w przypadku progów ale plastikowe osłony nadkoli raczej zdają egzamin. Ani w swojej ani na tym forum jakoś specjalnie korozji z przodu nie widziałem.. a co się dzieje w tylnych kielichach to czytelnicy tego wątku mieli okazję zobaczyć wiele razy.
  13. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  14. Nie pomogę.. u mnie po zdjęciu klapki wysypała się garść suszu igieł, szyszek i owadów. Prawdopodobnie założyłem pierwszy filtr kabinowy po 16 latach od zjechania z taśmy produkcyjnej mojego auta. Ps. Montaż filtra zajął mi dłuższą chwilę bo trzeba trafić idealne i wchodzi na wcisk. Może być, że nawet lekka deformacja powierzchni filtra blokuje go przy wyciąganiu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...