Skocz do zawartości

kasjani

Nowy
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    UK
  • Auto
    LEGACY 2.0R BP5 MY05

Ostatnie wizyty

327 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kasjani

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Zmieniłem , w sumie niedawno , na shell spirax S6 . Cieplej troszkę sie zrobiło na zewnatrz ale mimo to czuje różnicę przy wajchowaniu . Biegi lżej wchodzą zdecydowanie . Co do samego motula gear300 to raczej był motyl Przy wypuszczaniu ze skrzyni poleciał ładny czysty ok literek , później ciemnobrązowa bryndza . Dłuższej trasy nie miałem okazji jeszcze zrobic ale już niebawem to nastąpi . Dzięki za sugestie i porady . Czarne myśli miałem aby ufo kupić ale entuzjazm do marki subaru mam zbyt wysoki i już mi przeszło
  2. W skrócie można by powiedzieć , że Legaś przestraszył się lawety ( pewnie nigdy nie widział i sądził , że na złomowisko zabrać chcą ) i sam się odblokował . Ponieważ wąsko na posesji laweciarz poprosił mnie abym wyjechał ( do przodu mogłem podjechać ) na ulicę . Zaparkował tą lawetą jakieś 25m od domu . W samochodzie reduktor działa to wrzuciłem na niskie przełożenie aby było lżej i tak po ok 20m "jazdy" usłyszałem identyczny głuchy stuk pod podłogą . Automatycznie złapałem za wajchę zmiany biegów i okazało się , że jest luz i wszystkie biegi ! Posprawdzałem na szybko , już przed lawetą , czy wszystko działa , przejechałem się do warsztatu przy okazji troszkę bawiąc się skrzynią Żadnych podejrzanych dźwięków , stuków , tak jakby nic się nie wydarzyło . Zdecydowanie zmienię motula na shella lub eneosa . Teraz przed odpaleniem samochodu żongluję przez chwilę biegami dla pewności lub spokoju ducha aby coś tam nie wskoczyło
  3. Sprzęgło działa jak należy , reduktor także . Góra i dół nie ma problemu przełącza .
  4. Z grubsza to zrobiłem i wygląda na to , że śruby ok . Dzisiaj mogłem wrzucić bieg 1,2 ,5 i wsteczny ale ten co się sam wbił dalej jest zablokowany . Samochód po zwolnieniu pedału sprzęgła dalej chce jechać do przodu lecz gdy załączyłem ww biegi nie ruszał , tylko było wrażenie jak na ręcznym , jakby coś trzymało na "podwójnym biegu " . Być może coś tam pierdyknęło wewnątrz skrzyni Dźwięków nienaturalnych , niepokojących brak . A może to Motul Gear 300 75W90 , którym jest zalana skrzynia , coś ma z tym wspólnego ? Olej wymieniałem 2.5 roku temu , chwilę po zakupie Legasia . Przeczytałem wątek olejowy i zaczynam mieć podejrzenia ... okaże się w warsztacie
  5. Witam Sytuacja miała miejsce pod domem , rano . Rozruch zimnego silnika na wciśniętym sprzęgle (jak zwykle ) po kilku sekundach na biegu neutralnym odpuściłem pedał sprzęgła i chwilę po tym , może 30sek , głuchy stuk pod pod podłogą i samochód chce jechać ( ręczny zaciągnięty to nie pojechał ) ??? Szybko wcisnąłem pedał sprzęgła i odruchowo luzu szukałem . Dźwignia zmiany biegów przesuwa się w lewo , prawo ale biegu ani nie udało mi się zrzucić ani wrzucić . Wyglada na to , że wskoczył sam !?!? wyższy bieg i zablokował się . Nie było żadnych objawów niepokojących do tej pory . Dzień wcześniej przejechałem ok 500km i normalnie bez problemów dotarłem do celu . Legaś jest stary ale dbam o niego i trochę to wydarzenie mnie dzisiaj zaskoczyło . W ubiegłym roku skrzynia była wyciągana w celu wymiany , konwersji sprzęgła . Od tamtej pory przejechałem z 10tyś km , może więcej . Skrzynia jest z reduktorem , którego nie używam wogóle . Ogólnie na liczniku ok 160tyś km . Proszę o jakieś wskazówki . Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy ? Pozdrawiam
  6. kasjani

    wymiana rozrządu

    Witam Pomocy Jak ustawić poprawnie koła w DOHC 2.0 165KM z 2005 w którym pasek został zdjęty bez blokady ? Poprzestawiało się troszkę Znaki jak najbardziej są widoczne ale to zmienna faza rozrządu i raczej jest problem . Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi
  7. kasjani

    LPG w Subaru

    Pytanie takie mam . Jak często należy sprawdzać/regulować zawory i czy silniki w WRX rocznikowo '04-'05 2.0 i '06-'07 2.5 są przystosowane do zatrucia ? Jaka butla max zmieści się w "kole" hatchbacku i czy jest mozliwe podniesienie podłogi w kuferku i tym sposobem montaż większej butli ? Legaś mój ma kod silnika FJ204 także po tym co przeczytałem w wątku nie będę gazował a poza tym WRX chodzi za mną od dłuższego czasu
  8. Witam Pojawił sie problem z rozruchem zimnego silnika . Wyglada to mniej więcej tak jak na filmiku . Po rozruchu bardzo małe obroty po około 2 sekundach silnik łapie właściwe obroty . Zdarzyło się , że musiałem kręcić dłużej aby odpalił . Wydaje mi się , że jest to związane ze spadkiem temperatury i wilgocią , która ostatnio nawiedza uk . Wcześniej nie miałem takich objawów wogóle . Zimny silnik ładnie wchodził na obroty etc... No rozgrzanym wszystko w porządku . Proszę o wskazówki , podpowiedzi , gdzie szukać przyczyny . Pozdrawiam
  9. Faktycznie stało się Za sprawą vpower , objawy jak wyżej . Totalny brak przyspieszenia na każdym biegu . Pomógł powrót do standardowego pb . Aczkolwiek wydaje mi się , że zamuliło trochę mojego legasia po tej lepszej benzynce lub , jest jeszcze opcja taka , że potrzebuję jdm-a twinscroll-a
  10. Czekam z niecierpliwością bo i u mnie wymiana oringu niewiele wniosła , tylko troszkę ciszej ale to raczej za sprawą wymiany oleju
  11. Także potwierdzam , pasuje idealnie ale w moim przypadku chyba niewiele pomogła wymiana . Może jak troche pojeżdżę to zweryfikuję , w tym momencie różnicy wielkiej nie widzę
  12. Ja ubrałem w GY Eagle F1 Asy 2 91Y 69dB , cisza jest , trzyma sie na mokrym super
  13. Jutro będę miał ten o ring . W ciągu kilku dni dam odpowiedź czy pasuje
  14. Butki wymieniłem z Potenza RE040 na GY Eagle F1 Asy 2 i nastała cisza
  15. Cholera wie , u mnie tego nie ma . Wydaje mi się , że ten silnik lubi wyższe obroty po prostu .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...