Skocz do zawartości

Murdelio

Nowy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Czestochowa
  • Auto
    Imprezka

Osiągnięcia Murdelio

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Murdelio

    Podwozie w Imprezie

    To jest daily. Co do łączenie z tłumikiem, widziałem to wcześniej - jest to dzieło poprzedniego właściciela, który sądząc po wyniku średnio znał się na temacie. Wydech w niektórych miejscach ma ubytki (małe dziurki) więc to nie ma co do gadania. Przy okazji wytnie się to łączenie. Wiem, że to prawe łożysko było do wymiany, jednak wszystko bardzo ciężko tam schodziło (rude elementy), jednak dalej zostaje problem z tym dźwiękiem, który co prawda przycichł ale jest dalej słyszalny. I nie wiem, czy rozbierać wszystko, żeby się dobrać do drugiego łożyska i je wymienić, czy problem leży gdzieś indziej - w wale/moście/dyfrze itp. Dzięki za pomoc
  2. Murdelio

    Podwozie w Imprezie

    Ja, co mosz na myśli chopie?
  3. Murdelio

    Podwozie w Imprezie

    Witam Ostatnim razem forum pomogło mi w moim problemie, za co serdecznie dziękuję, więc teraz mam nadzieję, że uda się coś sensownego zaradzić. A więc, dzisiaj robiłem przegląd samochodu (wymianę oleju etc.) i wymieniałem łożysko tylnie prawe w zaprzyjaźnionym serwisie (serwis w Mikołowie za same części do łożyska bez robocizny sobie policzył 700zł, to grzecznie podziękowałem). Ponieważ przy prędkości około 70km/h (i więcej) pojawiał się taki specyficzny dźwięk. Po wymianie prawego łożyska dalej jest dźwięk, jednak cichszy niż wcześniej (drugie łożysko też do wymiany?). I niestety jak wszedłem pod samochód, przeraziłem się od ilości pomarańczowego koloru. Rura była wcześniej trochę przepalona i wiedziałem, że jest do wymiany (co jutro zresztą zrobię), ale ilość na dyfrze i śrubach dookoła jest dosyć spora. I teraz jakie rozwiązanie tego problemu? - wymiana rury to wiem (katalizator?) - konserwacja? Jeżeli tak, to może ktoś z forumowiczów poleci jakiś warsztat w okolicach Częstochowy (ewentualnie Katowic), który by to zrobił za rozsądne pieniądze? - wymiana pordzewiałych śrub? Jaki byłby tego koszt? Robić to, czy jedynie przesmarować? - dyferencjał? - jakieś dodatkowe sprawy? Za każdą odpowiedź z góry dziękuję i pozdrawiam Impreza 2007 (hawk eye), 2.0 160km N/A Zdjęcia w załączniku PS. Dodam jeszcze, że cały przód, jak i nadwozie jest całkowicie zdrowe, a jedynie ostatnia zima nadwyrężyła ostro tył.
  4. Rozrząd bym wykluczył bo wymieniałem na 105 tysiącach, zobaczymy czy dalej będzie tak brzęczało, troszkę wkurzający dźwięk, a jak następnym razem będę w jakimś serwisie to pooglądam od spodu samochód i poproszę aby mi zaspawali tą osłonę. Bałem się że to coś poważniejszego. Dzięki za pomoc
  5. Ale to tylko przy 3 tys na żadnych innych nic nie słychać. Jakieś wibracje tam wtedy wchodzą?
  6. Witam, Jestem od roku posiadaczem Imprezy GD 2007 rocznik 2,0 bez turbo ale mocniejsza wersja (160hp) i od kilku dni mam następujący problem(w sumie pierwszy bo autem zrobiłem ponad 14 tys kilometrów i nic sie nie działo - aktualnie ma 112tys km). Równo na 3 tysiącach obrotów z silnika wydobywa się taki brzęczący dźwięk (dość równostajny)- co ciekawe ani na niższych ani na wyższych obrotach to nie występuje. Nie ma takze znaczenia bieg, ponieważ na luzie jest tak samo. Może ktoś z forumowiczów natknął się na taki problem lub w swojej własnej Imprezce. Za każdą pomoc z góry dziękuje:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...