Skocz do zawartości

kalix74

Nowy
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    warszawa
  • Auto
    OUTBACK DIESEL 2011

Ostatnie wizyty

318 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kalix74

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Cześć, 

    przeczytałem że robiłeś przekładkę SBD na benzynę. Chodzi mi coś takiego po głowie - mam outbacka 2011 i myśle o H6, najchętniej 3.6. 

    Gdzie to robiłeś? Wystarczy wymienić tylko silnik, czy skrzynia też? 

    Będę wdzięczny za pomoc - kalix74@yahoo.com

    Dzięki i pozdrawiam, 

    Paweł 

  2. Witam, mam pytanie odnośnie wymiany zmatowiałych świateł przez SIP. W serwisie subaru otrzymałem informację, że świata są do wymiany, bo już nie świecą. Według mojego serwisu światła te podlegają wymianie w ramach akcji serwisowej, ale SIP wymaga od serwisu ekspertyzy ze stacji diagnostycznej. Natomiast - żeby było śmieszniej - stacje diagnostyczne które odwiedziłem w Warszawie (była ich kilka) twierdzą, że nie mogą wydać takiego zaświadczenia. I tak dochodzę do pytania - jakie ma być to zaświadczenie i gdzie mogę je zdobyć. Będę wdzięczny za konkretna odpowiedz. Nadmienię, że auto było kupione w Polsce i regularnie serwisowane w Subaru. Pozdr, Paweł
  3. Dzięki wielkie. Wziął bym od Ciebie, z tym, że ja na fakturę potrzebuje - możesz tak? 18 fajne, jak skończe opony letnie to następne będą na pewno 18! Pozdr,
  4. Cześć, jak w temacie, szukam fajnych felg 17', czy ktoś ma może dokładne wymiary, przede wszystkim chodzi mi o ET. Czy jakiś margines przy tym wymiarze? Dzięki za pomoc, pozdrawiam, P.
  5. U mnie turbina działa raczej normalnie (tak sądzę). Serwisuje u Dukiewicza na Pradze. Może macie sugestie gdzie pojechać - kto się zna na tych dieslach i poszuka problemu z determinacją (może jest jak w wspomnianym przez Ketivva przypadku: http://www.forum.sub...esel/?p=2298571)? Nie mam ciśnienia na ASO, jak widać potrzebuje fachowca/cudotwórcy
  6. WItajcie, mały update zrobię, może ktoś coś podpowie Wymieniłem olej we Francji i wróciłem do Polski (z tym, że cała trasę gnałem, żeby nie było warunków do wypalania - na kolejną wymianę oleju za 333 euro nie miałem ochoty). Zrobiłem 2400 od wymiany i pojechałem do ASO w Wawie. Stwierdzili, że wszystko jest OK, nie ma żadnych błędów, ani z wtrysków, ani z EGR, anie z filtra (przed wyjazdem na wakacje sprawdzili zapchanie i wyszło, że całkowicie czysty, a po 2000 na autostradzie zaczęło migać - po co wypalał, jak był czysty?) No więc tym samochodem bez żadnych błędów i z niezapchanym filtrem zrobiłem może 150 km i wczoraj dziwna rzecz: jadąc poza miastem zapala się kontrolka DPF. Nie miga, tylko się pali - czyli zapchany filtr. Nie mogłem jechać bez przerwy w zakresie 1800 - 2500 więc jechałem specjalnie nie przekraczając 1500 obrotów, żeby nie rozcieńczył oleju. I to dla mnie zagadka - po 5, 7 minutach kontrolka zgasła. Czy filtr wypala się też poza wspomnianym zakresem obrotów? Dlaczego wypala filtr, który w serwisie pokazuje, że jest czysty? Dlaczego przy prawidłowych odczytach na kompie zapycha się w ciągu kilkuset kilometrów? Czy znacie może jakiś speców, którzy regenerują DPF do Subaru? Nie wiem, czy jest taka potrzeba, bo w serwisie mówią, że filtr jest OK. Skoro tak to nie widzi mi sie kupowanie nowego tylko po to żeby sprawdzić, czy będzie lepiej A może wiecie, gdzie można profesjonalnie pozbyć się tego gówna? Z góry DZIĘKI za jakiekolwiek podpowiedzi! Pozdr,
  7. A czy ktoś próbował kiedyś napisać do Fuji Heavy Industries, bo może nasz importer działa według rodzimych norm obsługi klienta? Może Japończycy mają więcej wstydu A może skoro to komputer steruje DPFem i jego wypalaniem to wystarczy nowy soft?
  8. Przebieg mam 110 tys.więc stało się w pewnym momencie... Kupiłem go z przebiegiem 90 tys. jeszcze na gwarancji i w serwisie powiedzieli, że wszystko jest OK. Zrobiłem ponad 15 tys. większość - tak z 2/3 - w mieście i nie bylo problemów A gdzie ten serwis?
  9. Słabo. No nic, podjade w poniedzialek do serwisu na wymianę oleju, a po powrocie do domu zacznę działać. Dzięki wielkie Ketivv za odzew, obyś nie miał racji Jak dowiesz się czegoś więcej daj proszę znać. Pozdrowienia i szerokości! P.
  10. MASAKRA! A może lepiej to (DPF) wychetać (bo to trochę bez sensu, spalanie strasznie skoczy)? Co mnie dziwi to fakt, że podobno mój filtr ma 0 proc. zapełnienia, powiedzieli, że czyściutki. Kiedyś uwielbiałem tą markę, ale jeśli jest tak jak u Ciebie to będzie moje ostatnie SUBARU. Jakaś padaka - żeby diesel nie działał dobrze na trasach?!
  11. Ło matko, nie pocieszasz I jaki finał, ciągle zmieniasz olej?
  12. Witam, mam dość nietypowy objaw w OUTBACKu dieslu - wciąż podejmuje próby wypalenia filtra i rozrzedza mi olej już po 2,5 tys kilometrów. W serwisie sprawdzono filtr DPF i wyszło że jest czysty. To po co go ciągle wypala? Co ciekawe teraz w trasie (polska - francja) po 2000 tys kilometrów nie zapaliła się kontrolka, tyko od razu zaczęła migać, żeby po 10 km zgasnąć? Na szczęście byłem już na miejscu, ale nie wiem czy muszę gnać do serwisu, czy jak zgasło to OK? A czy w ogóle migająca kontrolka może gasnąć sama (z instrukcji wynika, że może zgasnąć tylko taka, która pali się bez przerwy, a migająca oznacza wizytę w serwisie) Może macie pomysł, co się dzieje, bo mi powiedzieli, że nie do końca wiedzą, skoro filtr czysty... Dzięki za wszelkie informacje, Pozdrawiam , Paweł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...