Skocz do zawartości

whizzkid

Nowy
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana whizzkid w dniu 27 Marca 2018

Użytkownicy przyznają whizzkid punkty reputacji!

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    WWL
  • Auto
    E12 oraz E10 Wagon

Ostatnie wizyty

950 wyświetleń profilu

Osiągnięcia whizzkid

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

66

Reputacja

  1. Moje Mam tu nawet o nim wątek.
  2. pytaj, może kupisz. jak nie jeździ to pewnie padła mu jedna część której nie można teretycznie kupić albo zapał minął
  3. Andrzej Sobotka, mechanik-maniak od starych Subaru. On Ci to ogarnie. Ma chyba teraz warsztat gdzieć na Okęciu. Tel. 51trzy55542pięć
  4. od razu mówię, ten biały Libero od użytkownika auto kasacja ma silnik diesla z Daihatsu charade bodajże. Wspaniała rzecz, ktoś się napracował w realiach niedoboru, ale dla szukających oryginalnych cześci mało to pomocne niestety.
  5. Zgłaszam się do zabawy :D '84+ E10 '85+ E12 '93 = 36+35+27=98 ;)
  6. Dziś Bordziak zadebiutował w filmie i to w zasadzie jego ostatni epizod przed remontem
  7. * * * W ostatni weekend trochę porajdowaliśmy Bordziakiem Próba sprawnościowa w tym aucie była by dobra, gdyby samochód chciał skręcać a tu złapani na trasie:
  8. Wiosenny przegląd (rok temu o tej samej porze), silnik z tyłu jak Pan Bóg przykazał
  9. nie wstawiałem hasła, dziwne. a teraz działa? Test drogowy Subaru Sumo CM Maj 1989_Rew0.pdf
  10. a tu trochę historii o modelu: Test drogowy Subaru Sumo CM Maj 1989_Rew0.pdf Na samym początku importu Serii E do Europy, autko zostało sprowadzone do Wielkiej Brytanii, a nazwą handlową Wybrano dźwięczną nazwę "Sumo". Zapaśnik Sumo to wiadomo, mocarz. Stąd ta nazwa handlowa na brytyjski ryek- aut miało być typowym dostawczakiem idealnym na wąskie drogi, zaludnione miejsca i krótkie dystanse miejskie. W odróżnieniu do "Libero" czyli wolności i "Domingo" czyli niedzieli, auta miały nadwozie przeznaczone dla ładunków, czesto bez zbędnych w tym celu okien. A skoro auto dla profesjonalistów, to oczywiście zainteresowało się nim profesjonalne pismo tractujące o samochodach roboczych. W załączniku zamieszczam tłumaczenie na Polski, tego artykułu popełnione przeze mnie jakiś czas temu w ferworze zauroczenia tym samochodzikiem. Wszelkie prawa, należą do autora i wydawcy.
  11. Trzymam za słowo Tak u dealera. Coś tam jeszcze mają. Tak, ale w tym roku trzeba będzie przerejestrować. * * * * Trochę historii: Na samym początku importu Serii E do Europy, autko zostało sprowadzone do Wielkiej Brytanii, a nazwą handlową Wybrano dźwięczną nazwę "Sumo". Zapaśnik Sumo to wiadomo, mocarz. Stąd ta nazwa handlowa na brytyjski ryek- aut miało być typowym dostawczakiem idealnym na wąskie drogi, zaludnione miejsca i krótkie dystanse miejskie. W odróżnieniu do "Libero" czyli wolności i "Domingo" czyli niedzieli, auta miały nadwozie przeznaczone dla ładunków, czesto bez zbędnych w tym celu okien. A skoro auto dla profesjonalistów, to oczywiście zainteresowało się nim profesjonalne pismo tractujące o samochodach roboczych. W załączniku zamieszczam tłumaczenie na Polski, tego artykułu popełnione przeze mnie jakiś czas temu w ferworze zauroczenia tym samochodzikiem. Wszelkie prawa, należą do autora i wydawcy. * * * Test drogowy Subaru Sumo CM Maj 1989_Rew0.pdf * * * Coś to za czyste dla tego gnojka. Aż razi oczy
  12. Temat o moich dwóch w dziale „youngtimery”
  13. whizzkid

    Co my tu mamy :)

    Założę. A tego bym prosił z powrotem może? Chociaż w sumie to sam nie wiem czy tam dobrze był....
  14. whizzkid

    Co my tu mamy :)

    Ale przeniosłeś temat o moim aucie? Trochę nie o to mi chodziło. Ja myślałem bardziej o oddzielnym temacie dokumentalnym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...