Skocz do zawartości

leg

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Auto
    Legacy MY05 3.0 H6

Osiągnięcia leg

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Kurcze, wiem ze podobne dzwigienki sa w niektorych autokarach bo widzialem jak kierowca ich uzywal przed zakretami i hamowaniem najczesciej... i juz wtedy bylem ciekaw i powinienem byl sie kuzwa zapytac
  2. Mam pytanie do znawców tematu. Do czego sluzy taka oto dzwignia w Foresterze pierwszej generacji. Widzialem kiedys podobne dzwignie w autobusach ale nie wiem do czego to moze służyć i co ma wspolnego forester z autobusem?
  3. leg

    subaru legacy h6 - problem

    Czy ma to ewidentnie związek z nierównościami na drodze bo u mnie było podobnie
  4. leg

    subaru legacy h6 - problem

    Ja przy zakupie swojego H6 w lutym tego roku, miałem taką sytuację, że wyskoczył taki błąd Podjechaliśmy do serwisu i okazało się, że to błąd elektrozaworu ale "sporadyczny" po wykasowaniu i sprawdzeniu dalej auta kupiłem je. Nic się do tej pory nie dzieje więc chyba faktycznie to nic poważnego. Potem sobie przypomniałem, że błąd wyskoczył po jeździe po "kocich łbach" czyli nierównościach. Ale mechanikiem nie jestem i nie wiem czy to mogło mieć związek. PS. Mam manuale serwisowe SUBARu do skrzyni 5EAT jakbyś chciał - znalazłem na rosyjskim serwerze kiedyś.
  5. leg

    subaru legacy h6 - problem

    Dobrze mu przygadałeś a tak na serio to mam manual i instrukcję techniczna ASO do 5eat - udało mi się kiedyś ściągnąć z ruskiego serwera...
  6. Może się komuś to przyda, ponieważ sam dość długo szukałem informacji odnośnie słabych hamulców w Legacy IV. Pomimo bicia na kierownicy podczas mocniejszego hamowania postanowiłem spróbować ogarnąć ten problem bez wymiany tarcz. Więc zrobiłem następujące rzeczy: 1. Przetoczyłem tarcze seryjne ( bardzo ważne aby przetaczać jednocześnie z dwóch stron bo inaczej to bez sensu... ) 2. Zregenerowałem zaciski hamulcowe (piaskowanie, malowanie lakierem ceramicznym FOLIATEC, wymiana uszczelniaczy i tłoczków) 3. Wymieniłem seryjne przewody hamulcowe na przewody w metalowym oplocie firmy HEL aby mieć pewność, że wytrzymają bo chciałem wlać płyn DOT 5.1 4. Z klockami nie szalałem, ponieważ najróżniejsze rzeczy czytałem i doszedłem do wniosku, że do zwykłej jazdy wystarczą jakieś markowe ( wybrałem TRW ) Po tych wszystkich operacjach moje Legacy IV H6 hamuje bardzo dobrze, zero bicia a wydajność hamulców jest bardzo dobra - w porównaniu do tego co było wcześniej teraz jest super. Polecam takie rozwiązanie ( regeneracja tarcz, zacisków i wymiana płynu hamulcowego ) osobom, które mają podobne dylematy związane z hamulcami Legacy/Outback. Jedno zdjęcie aby było kolorowo
  7. Dzięki. Dobry trop, to jestem w stanie sprawdzić w miarę prosty sposób Jak będę miał chwilę to dobiorę się do klapy
  8. Chciałbym się dowiedzieć czy mogę się w prosty sposób dobrać do sterownika centralnego zamka. A mianowicie chciałbym skorzystać z kanału od otwierania tylnej klapy (chcę użyć trzeci przycisk na kluczyku do swoich celów tzn. Webasto). Czy ktoś się orientuje czy mogę ten kanał wykorzystać bo jeśli chodzi o Webasto to muszę jedynie w panelu sterowania wlutować pod przycisk płomyka dwa przewody ... Chciałbym to zrobić, ponieważ jest to najtańsza i zarazem najmniejsza ingerencja w elektrykę aby zrealizować mój cel tzn. włączanie Webasto zimą bez wychodzenia na dwór (krótki zasięg pilota mi nie przeszkadza).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...