Jump to content

kogutus

Nowy
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About kogutus

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Wroclaw
  • Auto
    Subaru Tribeca

Recent Profile Visitors

284 profile views
  1. Bylo NTY, poszlo znowu NTY - po drodze poszly spore koszta wiec nie pakowalem sie w orginaly.
  2. Sprawa rozwiązana: Rozwiązanie: - przegub wew. przód
  3. Wczoraj wymienione, i pupka: Doznania: - jest lepiej - wydaje sie, ze buda wpada w mniejszy rezonans - trzesienie teraz wystepuje miedzy 100-120kmh - biegi zasadniczo wydaje sie, ze zmienia teraz lepiej/plyniej (ale nie o to tu chodzilo) - ostatni raz olej mialem wymieniany w skrzyni ok 4 lata temu, natrzaskane juz jakies 120tys km w tym czasie - olej w przekladniach i skrzynii elegancki (bylismy w szoku) Co dalej? Zasadniczo wymienilismy juz wszystko prawie wszystko, lecz wrocimy jeszcze do przedniego przegubu (NTY wiec moze byc roznie) wewnetrznego bo byl on wymieniany ale zasadniczo jakis czas temu - ostatnio 1msc temu wymienialismy przegub tylny. Jesli przegub nie pomoze to podaje sie :/ PS. I jak na zlosc mozna dostac szalu bo znow mi prawa strona (pasazera) nie grzeje :/ a wydawalo mi , sie ze po wymianie nagrzewnicy (na poczatku tego roku) wszystko bylo ok :// Boze Subaru to mozna kochac lub nienawidziec.
  4. Jutro bede mial jak dobrze pojdzie sprzeglo hydrokinetyczne to podrzuce doznania po wymianie. Poki co myslimy, ze to tylko to + wymiana oleji w skrzynii + w przekladniach dla pewnosci.
  5. kogutus

    Subaru Tribeca B9

    Zasadniczo , przykre ale sam wiem, ze prawdziwe i nieuniknione - luzy zaworowe do roboty :/
  6. A co to jest ten lock up? i kiedy wiadomo, ze jest zalaczony/zapiety? Przyjze sie temu - aczkolwiek jak wywzalismy opony to nie byly jakos srogo niedowazone - felgi wydaj sie wizualnie byc ok.
  7. Witam Subarakow, Walcze od dłuszego czasu z jedna kwestia w mojej Trybci, a mianowicie wibrację przy przy prędkościach od 80-140km/h. Ostatnio się nasiliły więc Trybka poszla w odstawkę. Objawy: - trzęsie budą przy prędkościach 80-140km/h - ale to tak pożądnie - przy prędkości 60-70km/h odczucia jak by nie chodził na któryś gar + buczenie - przy prędkości 40km/h buczenie - po rozgrzaniu słychać... no chyba sprzęgło hydrokinetyczne - przy dodawaniu gazu zakresu 80-120 trzesie, po odpuszczeniu gazu przestaje (problem odczuwalny jest na obciazeniu) Porobione: - no praktycznie wszystko :/ - wał, opony, wyważanie - gumy dyfra tylnego - przeguby wewnętrzne - reszta praktycznie nowa Dzisiaj przywiozłem świeżutki wał, wstawiony i pupka (dalej trzesie, może troche mniej ale dalej mocno) - a praktycznie to była ostatnia rzecz, która przychodziła namyśl. Teraz padło na sprzęgło hydrokinetyczne - ale to po części znowu na dwoje babka wróżyła. Macie może jakieś pomysły co może być z moja Trybką? BTW. dla ludzi z okolic Wro polecam takiewaly - panowie wał zrobili praktycznie od reki - 8h!! (a był do wyważenia i oba krzyżaki do wymiany)
  8. Panowie, ale nie wiem czy nie zagalopowaliscie sie troche... z tego co czytam to jakas nadprzyrodzona moca sprawcza bez wyciagania silnika - sprawdzimy zawory? w tribece raczej nie jest to mozliwe. Od siebie dodam, ze na gazie luzy to jedno ale wypalanie gniazd zaworowych i zaworkow w przypadku LPG to dojsc czesta przypadlosc. Zasadniczo LPG jak jest w miare prawidlowo zamontowane nie przeszkadza przy demontazu silnika. Komplet uszczelek 140zl? jakich?
  9. Zasadniczo musze przyznac, ze moje subaru zbliza sie do 300k i silnik a co za tym jego kondycja jest w bardzo dobrym stanie. Zasadniczo jak jest LPG to takie rzeczy szybciej wychodza w praniu- to jest moje drugie rozbieranie silnika. W pierwszym przypadku kopcil i lada chwila trafil szlag zaworek wydechowy, w tym wypadku UPG. Mowi sie, ze te silniki albo sie kocha albo nienawidzi. A co Kamis, masz dalej problem czy korek pomogl?
  10. No grubo na całe szczescie mam znajomych mechanikow od subaru pod samym nosem i praktycznie po kosztach.
  11. No coz skonczylo sie jak to zawsze w Subaru :)) Zasadniczo odnosze wrazenie, ze jak cos sie dzieje to juz czas na zaworki :)) W tym wypadku padlo na UPG - ale zbieglo sie ladnie z robieniem luzow zaworowych. Wymina UPG rozwiazalo sprawe
  12. Tez tak myslalem, ale to bylo by dziwne w kwestii testu UPG - ten raczej rzadko sie myli. Chlodnica wyglada na drozna - jak naciska sie waz od chlodnicy wowczas zaczyna wyrzucac plyn. Dodatkowo ogolnie jest duze cisnienie w ukladzie. PS. Moze jest tak jak mowisz, ze sie cos w ukladzie przytkalo, ale w kwestia ma sie tak, ze po czyszczeniu zona jezdzac przegrzala auto (istnieje takie prawdopodobienstwo) co skutkuje UPG.
  13. Witajcie Tribeczanie Mam takowy problem z mom Trybinką, a mianowicie, wszystko zaczelo sie od nie grzania jednej strefy- padło na nagrzewnice (dojsc szybko bo kurtyny ładnie chodziły)- zamowilem nagrzewnice lecz okres czekania na nia przerasta prog przemarzania zony, tak wiec poczyscilem go specyfikiem (najdrozszy jaki mi polecili w sklepie m.) - po tym cos sie drgnelo ale przelomu nie bylo. Problem pojawil sie tydzien po 1 plukaniu - jadac zauwazylem, ze temp. silnika wzrosla ponad norme o 2 kreski- tu mi sie zapalila lampka. Wiec szybko do mechanika no i tutaj jeszcze raz przeczyscilismy uklad + odpowietrzanie. Dodatkowo zroblismy test UPG magicznym ustrojstwem, ktore kolorem zwiencza dzielo - zabarwilo na zolto wiec jednoglosnie stwierdzilsmy, ze UPG albo mikropekniecie na glowicy. Napewno: - H6 3.0 + LPG - termostat dziala - silnik pracuje rowno - troche dymi ale z tym to nie wiadomo czy dymi bo zimno czy dymi bo dymi - zawory robione 2 lata temu (marzec 2016) Objawy: - tempertartura silnika powyżej 2 kresek od normy - Zimno w aucie Co poczyniłem - czyszczenie układu chłodzenia (specyfik, grzanie, spuszczanie i jeszcze raz - w sumie 2 razy takie cos) - test UPG Teraz moje pytanie jest takie czy to napewno UPG? czy moze po prostu gdzies te kanaliki chlodzace po czyszczeniu sie przytkaly i teraz jest BIG problema z przeplywem plynu chlodzacego? A moze cos zle odpowietrzamy? Aczkolwiek spuszczalismy z Trybki juz plyny jakies 2 lata temu przy okazji zaworow, wymianie pompy wody i wtedy odpowietrzaniem zbytnio nikt z nas sie nie przejmowal.
  14. Witam moje Tribeczki kochane, Mam problem z ktorym walcze i zwyciezyc nie moge, mianowicie ulkad kierowniczy zachowuje sie istnie dziko od pewnnego momentu. Mianowicie objawy sa takie: wyrywywanie kierownicy na dziurach przenoszenie drgan na kierownice zawracanie w miejscu odbywa sie ciezko (ciezko chodzi kierownica) kierownica slabo sie usztywnia przy duzych predkosciach. Co poczynilem: regenerowalem maglownice az w koncu kupilem nowke sprawdzilem amory (sa ok, zreszta na przelomie 1,5r wszystkie wymienione) bylem na trzepakach stan prawidlowy (brak luzow i objawow zuzycia gum) zbieznosc prawidlowo ustawiona cisnienie w oponach ok/opony wywazone (255/55 R18 2.3 bara) Macie pomysly co mogloby byc nie hallo? Padlo podejrzenia, ze opony sa jakies klawe - nie upieram sie bo jakis czas temu zona przebila doszczetnie opone i wymienilem na nowy komplet jakis chinczykow na szybko i tak zostalo- ale z gory uprzedzam, ze sprawa sie juz dziala wczesniej przed wymiana opon.
  15. Zasadniczo probowalem i wydaje sie byc lepiej- teraz pytanie bo w sumie w calym tym ambarasie raczej chodzi wydaje mi sie o pompe paliwa i ten nieszczesny brak filtra ( a raczej o jego forme) - widzialem na alli filtry do Trybki lecz pytanie czy to aby juz dojechana pompa czy zjechany filtr. Wracajac do meritum wczesniej palilo na strzala wiec czekanie 5 sek do mnie trafia nie za bardzo do zony
×
×
  • Create New...