Skocz do zawartości

Lesser

Nowy
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Lesser

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..
  • Urodziny 10.10.1983

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Miał być OBK H6, jest Levorg 1.6
  • Zainteresowania
    Muzyka!

Ostatnie wizyty

89 wyświetleń profilu
  1. CVT, a szarpie :-/

    Poddaje się [emoji12] OCB?
  2. CVT, a szarpie :-/

    Christoph potwierdzam wszystko napisane powyżej, z tym że to spalanie to bliżej 16 litrów [emoji53]. 13-14 tylko przy zielonej fali. Zajrzałem ostatnio dobranych producenta odnośnie spalania i czuje się oszukany [emoji58] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. CVT, a szarpie :-/

    Yo, Yo [emoji6] nadal z niego nie wysiadam, wiec fotorelacji nie mam jak zrobić [emoji869][emoji57][emoji869] Pozdrówki [emoji6] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. CVT, a szarpie :-/

    I tym oto sposobem wątek uważam za zamknięty, a Christopha prryyyzdrawiam [emoji6] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Tutaj się witamy [dział dla nowych Forumowiczów]

    Czołem! Ponad rok szukałem Outback'a H6, ale nie wyszło Jest za to Levorg 1.6 GTS łod dealera Może H6 w końcu się pojawi jako tzw. drugie w rodzinie dlaa żony i dzieci Pozdrawiam wszystkich!
  6. CVT, a szarpie :-/

    Mnie chodzi o szarpanie na zimnym silniku, co potwierdziła jazda modelem MY'17 z przebiegiem kilku tysięcy km. Pan z ASO wspomniał o podobnych sytuacjach w Forkach z CVT, gdzie kończyło się na aktualizacji oprogramowania. Jeżdżę dalej i obserwuje, czy szarpanie będzie się pogłębiać, a zimą będzie ku temu sporo okazji. Pozdrówki!
  7. CVT, a szarpie :-/

    Miałem okazje pojeździć kilka dni modelem z 2016 i odczucia dokładnie takie same mam jeśli chodzi o prace CVT, a szkoda. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. CVT, a szarpie :-/

    Cześć, czy szczególnie na zimnym silniku odczuwacie szarpanie przy zmianie biegów? U mnie potrafi szarpnąć mocniej niż w starej toyocie ze zwykłą skrzynią hydrauliczną. Levorg ma przebieg 36000, wiec całkiem mało. Dodatkowo lewarek przesuwa się raczej ciężej niż lżej, co też nie wydaje się normalne w tym aucie. Szarpanie występuje też na rozgrzanym silniku, co prawda mniejsze, ale przecież to CVT, wiec gładkość przełożeń powinna być priorytetem. Jak wasze wrażenia? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×