Witam wszytskich serdecznie...po miesiacach gdybań i rozmyślań, udało mi się wreszcie stać właścicielem pięknego Legacy sedan 2,5 automat 2007. Autko użytkował od nowosci (od 3000mil) mój przyjaciel, który to sprowadził je sobie ze stanów z urwanym zderzakiem przednim i lampą. Poza tym kazda część "kocha" magnes niegdy nie uderzona, nie malowana poduszki od poczatku fabryka:) Auto od poczatku do dziś przejechało 90 tys mil a kolega z racji tego, iż jest wybitnie sumiennym człowiekiem i znanym w chyba całej Polsce lekarzem, auto traktował bez oszczędności i wszystko pieczołowicie wymieniał na czas na najlepszych mozliwych komponentach, a używał autka dosłownie, na dojazdy do kliniki i do daczy ewentualnie...auto od początku jeździ na MOTUL-u. Przed sprzedażą przeszło przeglad całkowity z wymianą filtrów, rozrzadu i ew paru el zawiechy...jednym słowem jest idealne. Ja zamierzam autko zagazować i sadzę, ze jeszcze długo mi posłuży. Pytanie moje brzmi: Jak poznać czy mój silnik jest DOHC czy SOHC? Planuje takze założyć mu filtr stozkowy i zrobić wydech tak by słychać było boxera. Czy jest sens puszczać go z kwasówki włacznie z kolektorem (tzn. czy bedzie współmierny do kosztów przyrost mocy) Czy nie ma sensu i do normalnej jazdy starczy stożek i końcowe tłumiki? Dziękuję z góry za pomoc bardziej doswiadczonych kolegów i czekam z oczywistą niecierpliwoscia na odpowiedzi