Skocz do zawartości

PlayerPL

Nowy
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Auto
    Legacy 2.0 2006

Osiągnięcia PlayerPL

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Ognąłem źródło dźwięku - łożysko w klimie.
  2. Jeździłem wczoraj intensywnie. Miałem sytuację o jakiej rozmawiamy i dotknięcie pedału gazu pomogło, obroty wyrównały się. Później po kolejnych 30 minutach jazdy (dynamicznej) i zatrzymaniu się obroty falowały już bez względu na położenie AT. Co więcej jak ruszałem kierownicą to zmieniały się. Otworzyłem maskę by posłuchać czy to może pompa wspomagania nie kończy się ale o dziwo nowy dźwięk usłyszałem z pompy powietrza. Takie bzyczenie, w sumie lepiej słychać je jak jest się za kierownicą niż przy silniku. Błędów nadal nie ma na kompie. Wyłączyłem silnik, wypiłem kawę, ruszyłem. Problem nie pojawił się już. Rozbierać air pump? Czy to ślepy trop?
  3. Skrzynia 4 automat. Wczoraj wieczorem jeszcze jeździłem chwilę z 30 minut ale nie pojawiło się nic niepokojącego.
  4. Sprawdzę i dam znać.
  5. Na N nie ma tego problemu? Na N nie ma problemu, wręcz przełączenie przy falujących obrotach z D na N i z powrotem rozwiązuje sprawę.
  6. Cześć, już miałem zakładać nowy temat ale widzę, że nie jestem sam :( Legacy 2.0 benzyna 2006 AT - falujące obroty gdy wcisnę hamulec i jestem na D. Klasyczna sytuacja w korku. Auto musi być bardzo dobrze rozgrzane. Nie ma błędów, nie dawno robiona regulacja zaworów. Przepływka wykluczona (nowa), nowy filtr, cewki sprawdzone (wymienione) Gdzie jeszcze zajrzeć, co sprawdzić?
  7. Nigdzie nie napisałem, że kupiłem 0229, kupiłem DOX-0357. Moje zdjęcie pokazuje wtyczkę, nie konkretny zakupiony produkt. Zmieniłem teraz by nie wprowadzało pudełko w błąd. Ty napisałeś, że pasuje DOX-0357 a ze zdjecia, które załaczyłeś to nie wynika. Miałem w ręku taką sondę i miała inna wtyczkę.
  8. Tak, ta moja uszkodzona sonda ma taką wtyczkę. To co miałem kupić (DOX-0357) miało inną wtyczkę, rysunek poniżej. Z tej tabelki co załączyłeś wynika, że do mojego silnika nie ma zamiennika na 2 sondę. Mam 2.0 nie 2.5.
  9. Jakie numery? Nie umiem odszukać odpowiednika. Miałem w to denso (DOX-0357) i wtyczka jest inna.
  10. Cześć, czy może ktoś z Was mi pomóc i potwierdzić czy DENSO DOX-0357 (jako druga sonda) mogę założyć do Legacy 2.0 z 2006 roku 121 kW, automat, kombi. Wcześniej miałem OEM (bosh) 22690AA970. Pozdr.
  11. PlayerPL

    Glosniki Legacy IV

    Z seryjnym radiem to nadal będzie mierny dźwięk. IMO szkoda zachodu.
  12. PlayerPL

    Dobranie sondy.

    Temat ogarnięty. Bosch A 24- B (moze byc 8 lub 5) 7116 G (albo 9) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
  13. bmw5 jest większe niz legacy i to zdecydowanie. Sent from my SM-G357FZ using Tapatalk
  14. PlayerPL

    Dobranie sondy.

    Nie mialem swiadomosci ze jest latwo dostępna. Dzięki dzisiaj działam Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
  15. PlayerPL

    Dobranie sondy.

    Cześć, czy może mi ktoś pomóc w dobraniu sondy. Mam do wymiany drugą sondę lamda, niestety nie mogę teraz wydać 900zł i zacząłem szukać używanej. Handlarze pytają mnie o numer katalogowy, nie bardzo wiem jak odszukać. Pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...