Jump to content

ummagumma

Nowy
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About ummagumma

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kielce
  • Auto
    Legacy IV H6

Recent Profile Visitors

384 profile views
  1. Dobry wieczór, po uporaniu się z dokuczliwym i niewdzięcznym czujnikiem prędkości skrzyni, (arch dla ciekawych przygód:), dziś nadszedł czas na kolejną przypadłość. Podczas trasy wywaliło mi "choinkę". Skrzynia weszła w tryb awaryjny. Auto jechało normalnie, no prawie normalnie. Automat strasznie przeciągał biegi, do ok 4,5 tys obrotów. 5 biegu nie udało mi się wrzucić mimo usilnych prób (6 tys obrotów, 190 km/h). Nie męczyłem dalej, jechałem 130 (3.5 - 4 tys obrotów). Od razu po powrocie zajechałem do mechanika, wyczytał następujący błąd: Prędkość turbiny włączani
  2. A jesteś zadowolony z regenerowanej? Bo mnie niebawem czeka albo regeneracja albo wymiana na używkę.
  3. Mój przypadek pokazuje ze niekoniecznie. Ale może się sprawdzi reguła podwójnej radości kiedy będę sprzedawał i nie będę z tego powodu zadowolony
  4. Dzięki, na razie mam prawie taką radochę jak auto kupowałem
  5. A ma ktoś jakieś doświadczenia z blutufem w takim emulatorze? Bo mam takie urządzenie, które się wpina do zapalniczki, łączy się z radiem i dopiero przez bt z telefonem. Jakość jest koszmarna wiec ciekawi mnie jak to wyglada w emulatorze.
  6. Odebrałem auto wczoraj wieczorem. Wymieniony czujnik prędkości. Auto rozgrzane, skrzynia nie stuka, wszystko bajka. Czyli na pewno było coś na rzeczy. Czy błąd będzie występował jeszcze, ciężko powiedzieć. Na razie się cieszę ze nie wali samochodem przy zmianie biegu
  7. Właśnie to już dawno sprawdziłem. Na 4 biegu oba czujniki pokazują identyczne wartości. Okazuje się ze czujnik prędkości jest jednak uszkodzony. Orientuje się ktoś gdzie można go dostać? I czy istnieje jakis zamiennik? Bo z tego co wiem to moja cześć była Mitsubishi.
  8. Jakoś już się pogodziłem z każda opcja. Ale racja, lepiej poczekać na diagnozę. Mechanik leci po kolei z wytycznych na razie.
  9. Carfit, dzięki za informację. No cóż, zakup płyty w ASO zdecydowanie odpada w moim przypadku
  10. Zrobię tak jak mówisz, wymiana skrzyni będzie ostatecznością. Jeszcze mam zakład w Leszczynach, też robią skrzynie, ale nie wiem jak z ogarnianiem Subaru.
  11. Stuki właśnie są mechaniczne. Jak się silnik trochę rozgrzeje to przy redukcji z 3 na 2 z tego co zaobserwowałem słychać mocne stuknięcie. Jak wyskoczy błąd podczas jazdy to przestaje stukać.
  12. Skrzynia 5EAT. Będę wdzięczny za dodatkowe informacje. Pozdrawiam
  13. Podaje VIN dla pewności JF1BPELU55G033367
  14. Wielkie dzięki za info Panowie. Teraz w razie czego będę miał pewność czego szukać.
  15. Do tej pory sprawdziłem tylko ten pierwszy czujnik. Mechanik sprawdza według wytycznych, po weekendzie będę miał diagnozę. A zacząłem przyjmować najgorszy ze scenariuszy na wszelki wypadek, bo muszę zlikwidować problem pod koniec miesiąca. I zacząłem się powoli rozglądać za skrzynią. Oby nie było trzeba.
×
×
  • Create New...