Skocz do zawartości

ummagumma

Nowy
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kielce
  • Auto
    Legacy IV H6

Ostatnie wizyty

1162 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ummagumma

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. A gdzie dokładnie można kupić nową ori?
  2. Dzięki za informację. Niestety u mnie już po zawodach, już kiedyś zmieniałem na używkę. Nawet nie wiem czy to wersja z H6 czy z mniejszej pojemności.
  3. A czym może skutkować założenie do h6 przekładni z 2.0/2.5?
  4. No i tutaj mnie zaskoczyłeś, bo mój mechanik twiedzi, że do mojego modelu pasują tez magle od 2.0 i 2.5.
  5. Prawdopodobnie kupię regenerowaną albo używaną (chociaż z używkami miałem już przygody). Z pomocą udało mi się ustalić, że to będzie ten nr: 34110AG040. Generalnie ludzie którzy się tym zajmują nie byli mi w stanie po VINie sprawdzić czy maglownica będzie pasować czy nie, wiec stad szukanie numeru seryjnego.
  6. Cześć, potrzebuję pomocy w zlokalizowaniu numeru seryjnego przekładni kierowniczej w Legacy IV kombi 2005 3.0. Najbliższe co znalazłem to 34110AG05A, ale z kolei na parts.subaru pokazuje, że do mojego modelu nie pasuje. I teraz już trochę zwariowałem, bo powinna pasować, a nawet jeśli nie, to ni cholery nie mogę znaleźć właściwego numeru seryjnego... HELP!
  7. Dobry wieczór, po uporaniu się z dokuczliwym i niewdzięcznym czujnikiem prędkości skrzyni, (arch dla ciekawych przygód:), dziś nadszedł czas na kolejną przypadłość. Podczas trasy wywaliło mi "choinkę". Skrzynia weszła w tryb awaryjny. Auto jechało normalnie, no prawie normalnie. Automat strasznie przeciągał biegi, do ok 4,5 tys obrotów. 5 biegu nie udało mi się wrzucić mimo usilnych prób (6 tys obrotów, 190 km/h). Nie męczyłem dalej, jechałem 130 (3.5 - 4 tys obrotów). Od razu po powrocie zajechałem do mechanika, wyczytał następujący błąd: Prędkość turbiny włączania TCC (ZAP). Przejechaliśmy się kawałek i odczyty były takie jak na zdjęciu. Losowo działał "obwód A czujnika wejścia". Najczęściej wskazywał 0, ale czasem wskazywał jakieś zaburzone wartości. Oczywiście "czujnik B:, również prawidłowych wartości nie wskazywał. Ma ktoś jakiś pomysł co to mojego subaru za choroba dopadła???
  8. ummagumma

    Regeneracja maglownicy

    A jesteś zadowolony z regenerowanej? Bo mnie niebawem czeka albo regeneracja albo wymiana na używkę.
  9. Mój przypadek pokazuje ze niekoniecznie. Ale może się sprawdzi reguła podwójnej radości kiedy będę sprzedawał i nie będę z tego powodu zadowolony
  10. Dzięki, na razie mam prawie taką radochę jak auto kupowałem
  11. A ma ktoś jakieś doświadczenia z blutufem w takim emulatorze? Bo mam takie urządzenie, które się wpina do zapalniczki, łączy się z radiem i dopiero przez bt z telefonem. Jakość jest koszmarna wiec ciekawi mnie jak to wyglada w emulatorze.
  12. Odebrałem auto wczoraj wieczorem. Wymieniony czujnik prędkości. Auto rozgrzane, skrzynia nie stuka, wszystko bajka. Czyli na pewno było coś na rzeczy. Czy błąd będzie występował jeszcze, ciężko powiedzieć. Na razie się cieszę ze nie wali samochodem przy zmianie biegu
  13. Właśnie to już dawno sprawdziłem. Na 4 biegu oba czujniki pokazują identyczne wartości. Okazuje się ze czujnik prędkości jest jednak uszkodzony. Orientuje się ktoś gdzie można go dostać? I czy istnieje jakis zamiennik? Bo z tego co wiem to moja cześć była Mitsubishi.
  14. Jakoś już się pogodziłem z każda opcja. Ale racja, lepiej poczekać na diagnozę. Mechanik leci po kolei z wytycznych na razie.
  15. Carfit, dzięki za informację. No cóż, zakup płyty w ASO zdecydowanie odpada w moim przypadku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...