Skocz do zawartości

LomaX

Nowy
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia LomaX

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. LomaX

    ile wam pali ?

    17 litrów w mieście przy normalnej jeździe to dla mnie całkiem, całkiem… za dużo!!! Nie pisze o jeździe wariackiej. Wtedy by pewnie WRXa przeskoczył z osiągami (spalaniem, bo osiagi to porównywalne ze 125p) Z Cruise to ja nawet w mieście często korzystam. Co do spalania powyżej 3k obrotów to się zgadzam zdecydowanie. Rośnie zdecydowanie. Ale też miałem raz śmiesznie małe spalanie przy prędkości średnio (nie średniej) 160-180. Musiałem wyjeździć bak gazu do zera i tak sobie Łominaki – Płońsk - wte i na zad śmigałem bez jakiegokolwiek sensu… a ale spalanie – aż niewiarygodnie mało - 11litrów. No ale to tylko raz tak miałem.
  2. LomaX

    ile wam pali ?

    To +/- tyle co motor 2,5 - miasto 15l lpg - jazda "na emeryta" - miasto 17l lpg - jazda normalna - trasa - 13l lpg - jazda normalna i na emeryta a ja nadal nie moge sie pogodzić :roll:
  3. Dzięki, dzięki za uwage. :!: Mogę prosic o wskazówki i dane regulacji? Ew jeśli sa jakieś specjalne wymagania co do regulacji lub sposobu przeprowadzania. Mam umiarkowane pojęcie :roll: więc każda rada się przyda Będę zobowiązany.
  4. Nadzwyczajnie dziękuje! Juz myślałem, że to może coś z gatunku pęknięta głowica... nie do końca - lub tez wcale znam budowę boksera, ale miałem w duchu nadzieje, że to tylko uszczelki pod dekle!
  5. Cześć Proszę o info/pomoc w sprawie następującej i dotyczącej Subaru Outback 2,5 ’00 (około 170kkm, gaz od 7kkm – sekwencja od "Jako"). Dziś pojechałem do mechanika, bo chciałem wymienić świece. Po rozebraniu xyz… w końcu dobrał się do fajek – wyciąga jedna, a o na mocno zalana olejem, na 2gim cylindrze tej samej głowicy tak samo (lewa od przodu auta patrząc). Same świece suche i ok, w fajkach też sucho. Ale same fajki i miejsca (przestrzeń pod pokrywą prze którą przechodzą do świec) w które się je wpina mocno pokropione olejem. Proszę o info: - co to za problem i jak go rozwiązać - poważny/zlekceważyć…? - czy spodziewać się należy poważnych konsekwencji Proszę o pomoc i podpowiedzi, bo nie ukrywam ma dusze na ramieniu… Dziękuję
  6. Cześć tak przy okazji szyardachów to szukam instrukcji do OBK '00. Przedni przestał się uchylać, choć dzwięki wydaje jak należy. Będe zobowiazany za podesłanie jakiś pdf-ów. Dzięki M
  7. Koledzy SZANOWNI! Będę zobowiązany za podzilenie się jakąś literaturą typu PDF na priv (najmilej widziany język angielski). Z góry nadzwyczajnie dziekuję. M
  8. Tam już nie ma tego manuala niestety :sad: ... kto ściągnął spod tego adresu i może się podzielić? - poproszę. Interesuje mnie książka napraw Legacy Outbacka ‘00. Dziękuję M Przepraszam nie do tego cytatu się odniosłem... Chodziło mi o: [.... Pod tym adresem http://www.main.experienc...aru_Manuals.zip Znajduje się spory plik (200MB) ściąga się dosyć długo i czasami zrywa połączenie, w środku jest instrukcja serwisowa do większości modeli,...]
  9. Nie no Panowie! dowalić to Polak potrafi - i to tak w święta! No nie wypada - Chrześcijanie? Zamiast mi tu solić, podpowiedzi poproszę uprzejmie:-)))) Miłych świąt
  10. Panowie dzięki za porady. U mnie jest tak: - dnia pewnego ślicznego jak przymrozki złapały, troszkę napadało śniegu, wsiadam (ale ładnie oczyściłem:-) szyerek wpierw), oczywiście od razu buch - przycisk od szybra – dźwięki normalne, czuć, że ma siłę i wszystko ok, ale nie chce się uchylić. Myślę, że, przymarzło – nie będę tykał – bo popsuję. Coś tam pogoda była lepsza przez kilka dni – na plusie (ponownie pomyślałem…) musiało odtajać – więc próbuje - chcę uchylić, silniczek pracuje jak należy, ale się nie uchyla. Więc oczywiście próbuję trzymając przycisk, go troszkę podepchnąć do góry. Tak jak by go coś trzymało (takie oporowo-gumowe wrażenie sprawiało), lekko się uniósł. Zamknąłem, próbuje ponownie otwierać i wypychać ręką, ale tyć się uchylił i tyle. Z ciekawości – próba otwarcia z mocnym naciskiem ręką od spodu czym się skończy? Żebym miał choć coś do poczytania w tej materii to bym pownioskował, a tak… :-) będę czekał a cos do czytania.
  11. Cześć forumowicze, Mam Legacy Outbacka 99 (seria do 03) i problem z szyberadchem – przednim, który od jakiegoś czasu się uchyla od uchylania. Nie cieknie również. Dźwięki wydaje normalne, działa stopniowo jak zawsze, ale przedni się ni uchyla. Czy ktoś dysponuje literaturą typu: pdf i porada jak rozmontować szyber. Dzięki za pomoc!
  12. LomaX

    Outback '00 2,5 a muł

    Kario, a nie mogłeś troszkę oględniej? No ja tu pełen emocji, radości, a tu takie…:-) No zmieniał nie będę wiec luzuje:-). A może ktoś, coś w temacie olejów podpowie? AAA przy okazji: mam opony 215/60/16 – na tabliczce na słupku takie sią podane. Niestety rozmiar mało popularny… czy mogę „bezkarnie” założyć 215/55/16? Rozumiem zmianę średnicy, pytam raczej o prowadzenie - już teraz bardzo mnie kołysze i rzuca na koleinach i trzeba mocno trzymać kierownice. Swoją drogą, to może których z kolegów OBKowców wypowie się, czy ma takie problemy z prowadzeniem w koleinach?
  13. LomaX

    Outback '00 2,5 a muł

    I jeszce podkrecę temat oleju do motoru:-) mam okolo 160kkm. Obecnie półsyntetyk shella. Nie wiedzialem co było zlane w servisie w Szwajcarii, wiec dla bezpieczeństwa zalałem shela. Zmienie za 8kkm - bo tak mam w zwyczaju, ale nie chcialbym zaszkodzić OBKowi... Czy mogę przejśc na Valvoline lub motula? Jaki wybrać i dlaczego? Czytam te posty o olejach i jestem totalnie skołowany. POMOCY! :???:
  14. LomaX

    Outback '00 2,5 a muł

    aflinta, od końca jadąc - się przywitałem... z lekkim poślizgiem:-)~~~ Silnik nie gaśnie wcale – nie było takiego problemu. Ta kontrolka się zapalała i tyle. Wtedy był bardziej mułowaty. Operację na organizmie dokonał Kornecki - ufam słuszności jego postępowania, bo mi brak jakiejkolwiek wiedzy by to ocenić. Co do czujników o których wspominasz – jakieś zdjęcia dla orientacji:-) poproszę. Jeszcze się nie rozeznałem w boxerkach, a jedynie jamniczkach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...