Skocz do zawartości

LEV

Użytkownik
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia LEV

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam, Pozdrawiam wszystkich Subarumaniaków poznanych w sobotę na Rakietowej lub wcześniej :wink: Jakby ktoś był chętny na wyjazd do Lausitz w sobotę lub niedzielę to podaję linka ze szczegółami: SPEEDDAYS
  2. normalnie na swiatlach staneła obok mnie i mnie objechala choc raczej bez takiego zamiaru. Ruszylismy normalnie ale w taki dzien kontola trakcji zamula mi auto wiec subaru odjechalo w sina dal. To nie byl zaden wyscig ale zostalem objechany ;-)
  3. pewnie - dziś np objechała mnie Twoja mama
  4. no mozne jeszcze ścigać się z gt
  5. Myslałem o wersji opc w hatchbacku - fajne auto za relatywnie nieduze pieniadze - gdyby bylo awd to bym sie nie zastanwial.
  6. Myślałem o tym tyle że o Outbacku (potrzebuje auta ciut wyzszego niż normalne -stąd pomysł forestera albo x3 ale nie potrzebuje terenówki) cena nowego jest niestety wysoka, tylko automat i silnik wolnossący. Szkoda że nie ma u nas Outbacka 2,5 T bo to by było to czego potrzebuje.
  7. co do opla to zwykła seryjna vectra gts 3,2 PIN No cóż nie jestem "manekinem" Dyrekcji a naturszczyk to trudne słowo więc wstrzymam się z interpretacją. BMW jeszcze nie mam więc na tor z nim nie przyjadę. Myślę że nawet jakbym miał to bym nie przyjechał bo to nie jest auto do zabawy na torze. Wierze Ci że na torze byś mnie objechał Foresterem tyle że ... miejsce forestera też nie jest na torze a objechanie w zakrętach diesla benzyna to nie jest duza sztuka. Choć mówiąc szczerze przy spotkaniu na torze forysia z x3 w 3 l. benzynie wcale na forestera forsy bym nie postawił. BTW to mi zofftopicowaliscie temat :?
  8. no właśnie a Forysiem: 350 km ?
  9. Bo Opelek naprawde jest kochany i tylt razy sprawił mi radość gdy "ściganci" ze świateł nijak nie mogli opelka wyprzedzić a i paru właścicieli subaru na suchym udało się zdziwić :wink: dokładnie tak jest ceny są podobne i porównuje używkę bmw z nowym forysiem WŁAŚNIE ze względu na cenę i uważam że jest to sensowne porównanie (foryś ma plus za to że nowy). Jeżdżę sporo ale tak naprawde ma dla mnie ma znaczenie czestotliwość tankowania bo wkurza mnie konieczność "ciągłego" tankowania opla i to samo będzie forysiem. Wiem że to pierdoła ale dla mnie ważna.
  10. Zbliża się okres powiedzenia pa pa kochanemu Opelkowi (będe go załował ) i zakupu auta (niestety rodzinnego bo inaczej bez 2 zdań STI) Potrzeby są takie 1. 4x4 2. min. 200 KM 3. duży bagażnik 4. trochę miejsca z tyłu 5. racjonalna cena 6. od czasu do czasu jeżdzi nim kobieta Z moich przemyśleń dotychczasowych zostały dwa auta 1. BMW X3 3,0 d - używka 2. SUBARU FORESTER 2,5 T - nowy + bmw: ładny (podoba się mojej żonie), sporo miejsca w środku (jak x5), niewiele pali + rzadsze tankowanie, w miarę szybko jeżdzi, duży bagażnik, mały spadek wartości używki - bmw dosyć drogi w zakupie, drogi w utrzymaniu (przeglądy itp), klekot, naped na 4 koła to córka haldexa (X-drive), trochę damski + Foryś pedzi aż miło - za to go kocham, świetny napęd na 4 kółka, boxxxxer, łatwy w podkręceniu na np 250 KM, tańszy w zakupie i utrzymaniu (przeglądy), w końcu subaru, klasyczny sleeper , auto dla faceta - foryś pali jak smok, w środku wykonany jak ... fiat, duuuuuży spadek wartości, mały bagaznik, z tyłu mało miejsca. Poproszę o opinie ewentualnie sugestie innych aut. Wiem że pewnie wszyscy będą za Forysiem ale może ... :wink: Pozdrawiam
  11. Pyt. do Dyrekcji A kiedy będzie można przejechać się we Wrocławiu Forysiem 2,5 litra bo czekam od dni otwartych i doczekać się nie mogę :wink:
  12. Za kierownica raczej bez problemu (mam 192 cm i nawet szyberdach nie przeszkadza) - z tyłu znacznie gorzej :wink:
  13. Zgadza się że Toyota jest autem przeciętnym ale obiektywnie rzecz biorąc wnętrze Forestera także tego nowego jest delikatnie mówiąc przeciętne i zupełnie adekwatne do jakości wnętrza Toyoty. Forester ma zdobywać klientów ponadprzęcietnym układem jezdnym i osiągami (w wersji 2,5). Jednak tak naprawdę to Subaru ma w dalszym ciagu kulejąca sieć sprzedaży i naprawde wie jak skutecznie zniechęcić klienta do zakupu auta. Osobiście wydaje mi się że jeśli marka ma być (jest) niszowa to kliencia (zwłaszcza Ci potencjalni) winni być dopieszczeni. Ponieważ sam jestem zainteresowany nabyciem Forestera 2,5 na dniach otwartych przejechałem się, a jakże, wersją 2,0 i porosiłem w salonie o umozliwienie jazdy 2,5 litrowym. Do tej pory nikt się do mnie nie odezwał. Przykro mi ale co by nie pisać złego o obsłudze w toyocie to z jazdami próbnym nie ma tak większego problemu choćby z uwagi na liczbę salonów. Ale co mnie, za przeproszeniem, jako klienta obchodzi że subaru ma mało democarów, że trzeba sprowadzać auta z Krakowa, ze jestem zbyt słabym kierowca żeby przejechać się sti (co ciekawe w Niemczech moje umiejętności radykalnie wzrastają bo nia ma tego problemu :wink: ) itp. Równiez kwestia nawigacji jest dla mnie dość intrygujaca ale to jeszcze można przeżyć. Wydaje mi się że najgorsze co można zrobić to obrazić się na rzeczywistość i mówić to auto jest najlepsze to się samo sprzeda. Otóż IMHO nie sprzeda się, a RAV 4 się sprzeda (podbnie jak grand vitara bo wystarczy na ulice popatrzeć, a potem w cennik gdzie za 97 tyś auto ma kompletne wyposażenie -bez navi :wink: -)
  14. Do wątku hamulcowego Forysia dodać trzeba test z ostatniego Motoru (17.10.2005): testówka ta sama, prowadzacy test inny, wynik = 49 metrów :? . Albo ta testówka ma wadę (dziwne ze importer nie sprawdzial auta po 1 testach) albo te hamulce sa rzeczywscie do bani. Tak czy owak dobrze by bylo znac prawde. UPDATE Auto Bild (alles allrad) Oktober 2005 test nowego Forysia 2,5 cytuje: "Bremsweg aus 100 km/h kalt/warm 38,2/39,1 m" Wot ciekawostka
  15. Mnie ta jaszczurka kojarzy się z napędem quattro w audi - przynajmniej takiego symbolu używano.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...