Skocz do zawartości

Lewy_Rally

Nowy
  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Lewy_Rally

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Mazury
  • Auto
    Impreza GT/WRX
  1. Upgrade intercoolera Sti 98 do Gt99?

    Podepnę się pod temat. Intetesuje mnie to samo tylko dla GT'ka z 94r. Mam "skośny" intercooler, na jaki można zmienić? Ten od WRX GD nie wchodzi bez jakiegos bardzo dużego rzeźbienia.
  2. Problem ze sterowaniem szybami GTek

    Dzięki, będę walczył !
  3. Cześć, Mam problem ze sterowniem szybami. Do kostki przy głównych przełącznikach w drzwiach kierowcy nie dochodzi napięcie, sprawdzałem też bezpośrednio w złączu do drzwi i również nie ma. Jakiś pomysł gdzie szukać prądu? Gdzie się znajduje jakiś przekaźnik od szyb? Jest w ogóle gdzieś dostępny schemat elektryki do GC8?
  4. Problem z wentylatorem i pompą paliwa

    Faktycznie paliło cały czas bezpiecznik od poświetlenia. Na "piechotę" odłączałem różne przekaźniki, które mogły powodować jakieś zwarcie i w końcu natrafiłem na niego za radiem w centralnej części deski rodzielczej na 2 piny. Po odłączeniu wszystko chodzi jak powinno ale nie wiem za co on odpowiada, jutro wstawię zdjęcie może ktoś rozszyfruje Mam jeszcze problem ze sterowniem szybami. Do kostki przy głównych przełącznikach w drzwiach kierowcy nie dochodzi napięcie. Jakiś pomysł gdzie szukać prądu? Gdzie się znajduje jakiś przekaźnik od szyb? Jest w ogóle gdzieś dostępny schemat elektryki do GC8?
  5. Problem z wentylatorem i pompą paliwa

    Ok, tak myślałem że to są te od zczytywania błędów. Teraz mam kolejny problem a mianowicie szukam podświetlenia zegarów i pokręteł. Światła są, przełączniki działają ale podświetlenia brak. Macie może jakiś pomysł?
  6. Problem z wentylatorem i pompą paliwa

    Dzięki chłopaki, po rozłączeniu dwóch zielonych kostek jest ok Są też obok dwie czarne, też mają być rozłączone?
  7. Problem z wentylatorem i pompą paliwa

    Dzięki za podpowiedź, jutro to sprawdzę ! A do czego one są? Jakiś tryb serwisowy?
  8. Witam, Przystąpiłem do montażu istalacji i całej reszty po montażu klatki w Imprezie GT. Po "spięciu" wszystkiego napotkałem problem, taki że po włączeniu zapłonu cyklicznie włączają się wentylatory chłodnic i w tym samym czasie co wentylatory pracuje również pompa paliwa. Trwa to ok. 2-3s po czym przestaje na taki sam okres czau po czym znowu się "odpala". Dodam, że słychać cykanie przekaźników w tym czasie. Auto zapala ale przygasa ze względu na właśnie cykliczną pracę pompy paliwa. Miał ktoś może podobny problem albo może nakieruje mnie gdzie szukać przyczyny? Próbuję najpierw zaczerpnąć jakiś informacji a poźniej z tym wlaczyć...
  9. Skrzynia z Forka Turbo w Imprezie GT

    Dzięki, przydatny link
  10. Skrzynia z Forka Turbo w Imprezie GT

    Według tabeli to moja skrzynia to wielka niewiadoma, podane są tylko przełożenia 1-go (3.454) i 5-go biegu (0.738), ale gdzieś znalazłem takie przełożenia: 1st 3.454 2nd 1.947 3rd 1.366 4th 0.972 5th 0.738 Dla Type R wygląda to tak: 1st 3.083 2nd 2.062 3rd 1.545 4th 1.151 5th 0.825 Widać, że jest różnica. Tylko jak ta różnica przekłada się na prędkość na poszczególnych biegach. Link do tabeli: http://home.gci.net/~cowdookey/818/TransmissionIDChart_Public.pdf
  11. Skrzynia z Forka Turbo w Imprezie GT

    Właśnie o to mi chodziło żeby ktoś mi powiedział jak jest na tej skrzyni w praktyce No trudno, trochę "przydługa" jest dla mnie ta skrzynia bo autem startuję w KJS i RallySpirntach a tam czasami przydało by się krócej, to też robi swoje że GT'ki późno "wstają". Dobrze wiedzieć, że 4.11 z wrx jest krótsza na poszczególnych biegach ! Czy jest również tak wytrzymała jak ta z Forka, bo opinie są takie, że z Forka są bardziej pancerne jak ori z GT. Wiem, że może być różnica na poszczególnych biegach ale nie wiedziałem, że aż taka duża bo z tego co pamiętam, Type R na 2-gim biegu jedzie niecałe 70 km/h. Rozumiem, że na tej skrzyni od Froka 4.44 zamykam licznik (260) to też normalne?
  12. Skrzynia z Forka Turbo w Imprezie GT

    Wiem o tym ale gdzieś widziałem, że dyfer do niektórych skrzyń o przełożeniu głównym 4.44 może być 4.11 ? W takim razie na czym polega taka różnica pomiędzy 4.44 z Forka a 4.44 z Type R? Albo na odwrót czy w Forku są tak samo krótkie biegi jak w Type R?
  13. Skrzynia z Forka Turbo w Imprezie GT

    Wątpię żeby tak było bo poprzedni właściciel mówił mi o tej zmianie i z autem dostałem starą skrzynię i półosie, więc nie wydaje mi się żeby zmieniał na to samo. Oczywiście istnieje jakieś prawdopodobieństwo, że jest tak jak mówisz. Bardziej interesuje mnie aby ktoś się wypowiedział co jeździł albo ma GT'ka z taką skrzynią, a może sęk tkwi w dyfrze.
  14. Witam, Odkąd kupiłem swoją Impreze GT MY94 nie zagłębiałem się mocno w temat przełożenia jakie posiadam, ale wcześniejszy właściciel coś mi wspominał, że skrzynia i dyfer wsadzone są od Forka Turbo. Podczas aktualnych prac nad autem sprawdziłem oznaczenie skrzyni biegów i wynika z tego, że pochodzi od JDM Forka Turbo MY98 (TY753VB1AA) i wedle tabeli posiada przełożenie główne 4.44. Niestety wydaje mi się, że biegi są jakieś przydługie... Wprawdzie nie jeździłem Gt'kiem z ori skrzynią więc nie mam porównania do ori ale jeździłem Impreza Type, R gdzie przełożenie główne też jest 4.44 i różnica była bardzo duża. Czy aż taka różnica wynika z różnych dyfrów w tych autach? Czy może u mnie siedzi jeszcze ori dyfer, czy jest w ogóle taka możliwość. Ma ktoś doświadczenie jak to wygląda w ori Gt'ku i ze skrzynią od Forka? Aktualnie żeby przestawić jakiś obraz przełożenia, na 2-gim biegu osiąga ok. 90 km/h. Przeczytałem dużo wątków o wymianie skrzyni ale nigdzie nie było napisane jaka jest praktyczna poprawa. Z góry dziękuję za pomoc
  15. Długość tulei i problem z ręcznym

    Ciekawe czy będzie można ją rozebrać i ewentualnie wymienić uszczelnienia. Dokładnie nie wiem, będę miał auto prawdopodobnie w weekend na podnośniku to przyjrzę się.
×