Skocz do zawartości

Lewy_Rally

Nowy
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Mazury
  • Auto
    Impreza GT/WRX

Ostatnie wizyty

350 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Lewy_Rally

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Nie zwróciłem na to uwagi. A jaka jest zależność?
  2. Witam Podłączę się pod temat bo też się zmagam z szarpaniem w moim gt 94'. Wymieniłem już pompę paliwa, świece, zaworki podciśnieniowe z solenoidem i przejrzałem przewody podciśnieniowe, nadal przerywa jak przerywał i na kompie też 0 błędów. Mam założonego ecumastera i przełącznik z dwiema mapami. Na jednej ładuje 0,5 a na drugiej 1,0 bara. Na jednej i na drugiej efekt ten sam. Załączam film jak to wygląda: IMG_5467.MOV
  3. Hej, Mam problem kolejny raz z Map Sensorem i z czujnikami, które są na jednej podstawie. Nie wiem ku czemu służą te dwa pozostałe, jakby ktoś wiedział to proszę o podpowiedź Objawy były takie, że podczas przyspieszania pod pełnym obciążeniem samochód przerywał jakby brakowało mu paliwa albo "prądu" w zakresie 4-5 tys. obr. Później jechał dobrze do końca. Występowało to nie zawsze ale często. Dodam, że w ECU zero błędów. Na początku przejrzałem cewki i zmieniłem świece, nadal to samo. Później padło na pompę paliwa, zmieniona na Walbro i nadal to samo... Nie myślałem o solenoidzie i tych czujnikach bo zmieniałem ten czujnik nad solenoidem kilka tys. km temu po takich samych objawach i błędzie 45 w ECU. Kolejne próby i tak zaczął przerywać, że w końcu wywaliło CHECK'a i właśnie pojawił się błąd 45 od solenoidu i błąd 31 czujnik przepustnicy ale myślę, że wyrzuca go w związku z przerywaniem. Teraz właśnie padło na solenoid lub ten czujnik nad nim, właśnie szukam jakiegoś żeby go zmienić. Mam wsadzonego ECU Mastera DET3 i tak się zastanawiam czy nie padają te czujniki od niego. Są jakieś aftermarketowe solenidy z tymi czujnikami, które można by wsadzić i mieć spokój z tym tematem? Edit: Serio spośród tylu forumowiczów nikt nic nie wie lub mie miał podobnych problemów?
  4. Podepnę się pod temat. Intetesuje mnie to samo tylko dla GT'ka z 94r. Mam "skośny" intercooler, na jaki można zmienić? Ten od WRX GD nie wchodzi bez jakiegos bardzo dużego rzeźbienia.
  5. Cześć, Mam problem ze sterowniem szybami. Do kostki przy głównych przełącznikach w drzwiach kierowcy nie dochodzi napięcie, sprawdzałem też bezpośrednio w złączu do drzwi i również nie ma. Jakiś pomysł gdzie szukać prądu? Gdzie się znajduje jakiś przekaźnik od szyb? Jest w ogóle gdzieś dostępny schemat elektryki do GC8?
  6. Faktycznie paliło cały czas bezpiecznik od poświetlenia. Na "piechotę" odłączałem różne przekaźniki, które mogły powodować jakieś zwarcie i w końcu natrafiłem na niego za radiem w centralnej części deski rodzielczej na 2 piny. Po odłączeniu wszystko chodzi jak powinno ale nie wiem za co on odpowiada, jutro wstawię zdjęcie może ktoś rozszyfruje Mam jeszcze problem ze sterowniem szybami. Do kostki przy głównych przełącznikach w drzwiach kierowcy nie dochodzi napięcie. Jakiś pomysł gdzie szukać prądu? Gdzie się znajduje jakiś przekaźnik od szyb? Jest w ogóle gdzieś dostępny schemat elektryki do GC8?
  7. Ok, tak myślałem że to są te od zczytywania błędów. Teraz mam kolejny problem a mianowicie szukam podświetlenia zegarów i pokręteł. Światła są, przełączniki działają ale podświetlenia brak. Macie może jakiś pomysł?
  8. Dzięki chłopaki, po rozłączeniu dwóch zielonych kostek jest ok Są też obok dwie czarne, też mają być rozłączone?
  9. Dzięki za podpowiedź, jutro to sprawdzę ! A do czego one są? Jakiś tryb serwisowy?
  10. Witam, Przystąpiłem do montażu istalacji i całej reszty po montażu klatki w Imprezie GT. Po "spięciu" wszystkiego napotkałem problem, taki że po włączeniu zapłonu cyklicznie włączają się wentylatory chłodnic i w tym samym czasie co wentylatory pracuje również pompa paliwa. Trwa to ok. 2-3s po czym przestaje na taki sam okres czau po czym znowu się "odpala". Dodam, że słychać cykanie przekaźników w tym czasie. Auto zapala ale przygasa ze względu na właśnie cykliczną pracę pompy paliwa. Miał ktoś może podobny problem albo może nakieruje mnie gdzie szukać przyczyny? Próbuję najpierw zaczerpnąć jakiś informacji a poźniej z tym wlaczyć...
  11. Według tabeli to moja skrzynia to wielka niewiadoma, podane są tylko przełożenia 1-go (3.454) i 5-go biegu (0.738), ale gdzieś znalazłem takie przełożenia: 1st 3.454 2nd 1.947 3rd 1.366 4th 0.972 5th 0.738 Dla Type R wygląda to tak: 1st 3.083 2nd 2.062 3rd 1.545 4th 1.151 5th 0.825 Widać, że jest różnica. Tylko jak ta różnica przekłada się na prędkość na poszczególnych biegach. Link do tabeli: http://home.gci.net/~cowdookey/818/TransmissionIDChart_Public.pdf
  12. Właśnie o to mi chodziło żeby ktoś mi powiedział jak jest na tej skrzyni w praktyce No trudno, trochę "przydługa" jest dla mnie ta skrzynia bo autem startuję w KJS i RallySpirntach a tam czasami przydało by się krócej, to też robi swoje że GT'ki późno "wstają". Dobrze wiedzieć, że 4.11 z wrx jest krótsza na poszczególnych biegach ! Czy jest również tak wytrzymała jak ta z Forka, bo opinie są takie, że z Forka są bardziej pancerne jak ori z GT. Wiem, że może być różnica na poszczególnych biegach ale nie wiedziałem, że aż taka duża bo z tego co pamiętam, Type R na 2-gim biegu jedzie niecałe 70 km/h. Rozumiem, że na tej skrzyni od Froka 4.44 zamykam licznik (260) to też normalne?
  13. Wiem o tym ale gdzieś widziałem, że dyfer do niektórych skrzyń o przełożeniu głównym 4.44 może być 4.11 ? W takim razie na czym polega taka różnica pomiędzy 4.44 z Forka a 4.44 z Type R? Albo na odwrót czy w Forku są tak samo krótkie biegi jak w Type R?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...