Skocz do zawartości

dyfer33

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Legacy 2004 2.5 EJ25.
    Automat.

Osiągnięcia dyfer33

0

Reputacja

  1. Witajcie,nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie więc może ktoś wie...ale do rzeczy. Odkręciłem tunel środkowy i mam 2 linki z regulacją każda na klucz 11.I teraz podkręciłem obie w stronę silnika tzn,że napiąłem ręczny czy go poluzowałem?Kiedy dźwignia ręcznego będzie niżej wtedy kiedy linki będą cofnięte w stronę bagażnika czy podciągnięte w stronę silnika.Na chłopski rozum powinno się naciągnąć w stronę silnika ale ręczny stoi nadal wysoko...
  2. dyfer33

    Problem z check engine

    Witajcie.Ja w moim 2.5 2004 automat miałem idenycznyt problem.2 razy wywaliło błąd PO420-usunąłem mini komputerkiem z eBaya.Ok.Po tym czasie było ok i za chwilę rozleciał się katalizator w sumie ok zdarza się.Przy wymianie katalizatorów machanikowi rozleciała się sonda lambda pierwsza.Kupiliśmy Denso ale uniwersalną teoretycznie w sklepie stwierdzili że do Legacy.Błąd nigdy żadna inna jak oryginalna Subaru nie będzie działać poprawnie-auto szarpało od razu wywaliło check.Nie można tak jeździć bo się przegrzewają głowice itp i można narobić straszny gnój.Po zakupie oryginału 800 zł na aledrogo wszystko wróciło do normy oprócz spalania......pali około 2 l więcej niż przed całą operacją.....palił 12.5 w mieście teraz 14.8.....Wiecie czemu tak mam?Muszę chyba zrobić reset kompa jak myślicie???Jak go w ogóle zrobić?Szukałem na forum,ale nie natrafiłem na jasną instrukcję.Pozdrawiam
  3. Witajcie Jestem posiadaczem Legacy 2.5 bez turbo i chciałem przywitać całe forum. Autko mam od roku jak na razie jest super poza paroma detalami,ale o tym później. Pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...