Skocz do zawartości

apate

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Trójmiasto

Osiągnięcia apate

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Mam pewien kłopot chyba, może ktoś już o tym pisał ale nie znalazłem Ogólnie klima reaguje z opóźnieniem, długo jest za ciepło zanim ruszy chłodzenie. Obok kluczyka jest termistor (in vechicle sensor) , który powinien sterować zgrabnie i szybko. W serwisówce jest opis testu, że niby przez te dziurki jest wciągane powietrze , tak aby sensor jak najszybciej reagował na zminy temperatury. Niestety, radzą przyłozyć paseczek papieru i podciśnienie powinno go natychmiast docisnąć do kratki, a u mnie nic..... Czy to ogólny feler klimy (sterowania ?) czy może coś innego.....
  2. apate

    ile wam pali ?

    Codziennie 12 km do pracy miasto, kilka razy w tyg kawałek bardziej drogowej jazdy , srednie od 10.5 do 12,7. Poza miastem minimum 9,7
  3. Właśnie pytałem w serwisie, 140 zł netto/godz , przegląd po 15 tys 2 godziny, filtr powietrza 80 , olej jakieś 50zł/litr, filtr przeciwpyłkowy 200 !
  4. apate

    Nierówno ciągnął....

    Cóż, pojawiło się znowu, tel. do serwisu, upgrade softu (Legacy + Forester 2.0 mod 07) i teraz jak na razie ok.
  5. apate

    Nierówno ciągnął....

    Tak z pełnym bakiem też nierówno ciągnął...a czy pompa to wątpię bo by były jaja przy róźnyxh predkościach obrot. silnika a tu tylko 2500-3500 powyżej 3500 ciągnął jak smok :roll:
  6. apate

    Nierówno ciągnął....

    Witam, Legacy 2.0 MY 07, 7 tys km. Miałem taką przygodę: z prawie pustym bakiem (kontrolka się za moment zapaliła) dość dynamicznie wjechałem w nierównośi pod tytułem krawężnik Praktycznie od razu zauważyłem co następuje: Silnik (nieważne na jakim biegu) zaczął nierówno ciągnąć pomiędzy 2500 obr a 3500 obrotów. Lekko spanikowany nalałem benzyny i nic... Zacząłem ryć w sieci (znalazłem teorię na temat że np czujnik spalaia stukowego [knock sensor] czasem jest za czuły i hałasy wokół silnika interpretuje źle i co gorsze wpisuje się to do pamięci ECU - i objawy są zupełnie podobne...) i już kombinowałem co zrobić a tu po półtora dnia efekt sam zniknął.... NIECH ŻYJE MAGIA
  7. Znalazłem przyczynę, komora silnika ma połączenie z okolicami skąd dmuchawa bierze powietrze do kabiny, wystarczyło uszczelnić czymkolwiek
  8. Witam, Ja inni oceniają dokładność komputerka od średniej spalania, po mojemu marna różnice rzędu 0,8 l /100 km w tym co on pokazuje a co wychodzi z dzielenia listrów przez kilometry kalkulatorem ? :shock:
  9. Witam, Mój Legacy ma ok 4 tys , ostatnio było goraco i trochę jeździłem i zauważyłem dziwne zjawisko. Przy gorącym silniku, wyłączonym na pare minut i po ponownym uruchomieniu z nadmuchu, wewnątrz kabiny , przez sek lub dwie czuć charakterystyczny aromat nagrzanego oleju- czyli ogólnie ten perfum co normalnie pod maską jest gdy silnik ciepły. Szczególnie to w niczym nie przeszkadza bo po chwili leci już świeże powietrze zasysane z okolic wycieraczek, ale mnie to czasem drzaźni, może nie do końca jestem fanem takich "warsztatowych" zapachów. Pytanie więc proste, czy ktoś coś takiego u siebie zauważył ? czy ktoś próbował uszczelnić okolice klapa,wlot powietrza,komora silnika ? pozdrawiam
  10. Witam, Od dwóch dni mam nowe Legacy. Pytanie dotyczy wnętrza komory silnika, a właściwie samego silnika i osprzętu. Wszystko jest spryskane jakimś zielonkawo-zółtym środkiem zabezpieczającym, który lekko się klei. Czy ten środek powinien zostać na stałe czy też może pomienien byc usunięty przez dilera-serwis przed sprzedażą ? pozdrowienia dla wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...