Skocz do zawartości

Grzegorz&Aga

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Radom
  • Auto
    Outbacka 2.0D 2010

Osiągnięcia Grzegorz&Aga

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Nie bylem z tym w serwisie ale napisałem maila do centrali Subaru w Polsce jak i do Subaru Kielce - nie wykazali zainteresowania póki co.
  2. Nie, nie spawałem ;). Myślałem że to osobna część - moja niewiedza. Dzięki
  3. Dziękuję za odpowiedź i sugestie co do poliuretanu. Wymienię na gumowe.
  4. Dzięki za odpowiedź. Być może macie rację, ale weźcie pod uwagę inną rzecz. Ten element jest w obecnej wersji outbacka wykonany z rurki o ściance grubości 2mm i niewiele trzeba korozji aby ją osłabić. Jeden z drążków pękł na przebiegu a drugi na łączeniu. W obydwu przypadkach korozja była na wylot - oczywiście nie na całości lecz na części obwodu. Z tego co wiem w poprzednim modelu było to wykonane z litego materiału.
  5. Witam wszystkich forumowiczów, W lutym 2018 zakupiłem z Subaru Kielce używanego Outbacka z 2010. W bardzo dobrym stanie i sprawdzonego pod kątem technicznym ;). W czerwcu 2018 - żonie podczas podróży na wakacje urwał się prawy tylny drążek wahacza a mi we wrześniu 2018 lewy tylny. W przypadku urwania się tego elementu blokuje się jedno tylne koło i następstwa zależą tylko od prędkości. U nas nastąpiło to przy około 60 - 70km/h. Przy większej prędkości trudno było by opanować samochód. Dlaczego o tym piszę? - ku przestrodze. Element ten koroduje, jest to rurka o cienkiej ściance a zależy od niej bardzo wiele. Sprawdźcie u siebie! Tak przy okazji - uważam że kupując samochód używany od dilera Subaru (Kielce) taki element powinien zostać sprawdzony.... Ale takich elementów do natychmiastowej naprawy wyszło całkiem dużo.... Pozdrawiam, Grzegorz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...